Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt kaatuu huoli niskaani! voisitteko piristää?

Vierailija
30.09.2010 |

kertokaa vaan jotakin, jotta saan ajatukset muualle, saa paskaa selittää...

olen jo itkenyt niin paljon, ettei enää tule kyyneleitä!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro sinä mieluummin, mikä huoli ja yritän auttaa sitten.

Vierailija
2/11 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin tänään ekaa kertaa miehen kanssa ikeassa niin ettei tapeltu tai kinattu mistään.

Lisäksi voin kertoa että viime yönä lähes vuoden ikäinen lapseni valvotti mua kahdesta viiteen ja päivällä sitten esikoinen joka valvoi myös yöllä, raivosi melkein koko päivän.

Ja sitten voisin vaikka mainita että mun naapurin mielestä kaikki lapset jotka on vähän tempperamenttisempiä ja puoltaan pitäviä kuin hänen ovat pahoja ja kiusaajia. Vittu mä ostan sellaset lelut tohon pihaan ettei mun lapset kerkiä edes kiinostua siitä pojasta enään niin ei tarvi naapurinkaan koko ajan valittaa kun hänen poikansa on niin nössö kun se ei pistä hanttiin.

Kiitos ja hyvää päivän jatkoa! jaksamisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin tänään ekaa kertaa miehen kanssa ikeassa niin ettei tapeltu tai kinattu mistään.

Lisäksi voin kertoa että viime yönä lähes vuoden ikäinen lapseni valvotti mua kahdesta viiteen ja päivällä sitten esikoinen joka valvoi myös yöllä, raivosi melkein koko päivän.

Ja sitten voisin vaikka mainita että mun naapurin mielestä kaikki lapset jotka on vähän tempperamenttisempiä ja puoltaan pitäviä kuin hänen ovat pahoja ja kiusaajia. Vittu mä ostan sellaset lelut tohon pihaan ettei mun lapset kerkiä edes kiinostua siitä pojasta enään niin ei tarvi naapurinkaan koko ajan valittaa kun hänen poikansa on niin nössö kun se ei pistä hanttiin.

Kiitos ja hyvää päivän jatkoa! jaksamisia!

Vittu mikä ääliö olet! Opeta lapsesi reiluiksi kavereiksi, niin ei tarvitse ihmetellä, miksi niistä valitetaan.

T: Tempperamenttisen KASVATETUN lapsen äiti ( ja kahden vähemmän tempperamenttisen, mutta ei silti ylikäveltävän lapsen äiti)

Vierailija
4/11 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa selitellä tai kertoa, kunhan kyselin... kertokaa päivästänne, olisi jännä kuulla =)

ap

Vierailija
5/11 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanovat lapsia "nössöiksi"...

Vierailija
6/11 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanovat lapsia "nössöiksi"...

Vierailija
7/11 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tämä äiti itse sanoo poikaansa nössöksi. Sen vuoksi minäkin käytin nimitystä, suonette anteeksi.

Paria päivää aikasemmin avauduin täällä samasta aiheesta: Eli lapseni on sosiaalinen ja utelias luonne ja tempperamenttia löytyy.

Naapurin poika hakee jatkuvasti omia lelujaan lisää ja lisää pihalle joista lapseni toki kiinnostuu myös näistä leluista. Meillä ehdoton sääntö on että kädestä ei oteta. Jos otetaan niin lelu palautetaan heti takaisin.

Sen sijaan että koskaan tämä naapuri rohkaisisi omaa poikaansa pitämään lelusta kiinni, hän alkaa ulvoa lapselleni joka kerta että kuule nää on joonaksen leluja ja sä et voi ottaa niitä yms yms. Joonashan toki saa leikkiä meidän muksujen leluilla. Hän siis pitää luonnottomana sitä että toinen lapsi kiinnostuu toisen lapsen lelusta ja haluaa myös leikkiä tällä.

Tämä naapurin poika ei käy missään missä olisi muita lapsia, eli ainoat lapset joita tapaa on meidän.

Ymmärtänette miksi minusta tuntuu pahalta? Joka kerta, vaikka lapseni ei ole edes koskenut leluun vaan lähestyy Joonasta, tämän äiti mouhoaa jo että ei oo sun lelut. Pitäisikö kuitenkin joskus opettaa poika puolustamaan omaansa? Ei koulussakaan opettaja ole joka kerta puolustamassa jos jotain tuollaista sattuu..

Tämänaapurin äiti vaan toteaa että samanlainen nössö kuin isänsä, ei anna lasten keskenään koskaan opetella ratkomaan tilanteita ja kääntää sitten kaiken sen syyksi että lapseni on niin ärsyttävän utelias.

Vierailija
8/11 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voisko se nyt saatana antaa sen pojan kattoo niitä leluja... vai hymyiletkö vain nätisti...?

ap

Vierailija
9/11 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että leluja voi lainata kaverille, koska kaverin kanssa voi olla ihan kiva leikkiä. Kädestä toki ei saa ottaa mut miksei samalla pihalla voi vähän kokeilla kaverinkin lelua?tai tehdä vaihtarit omansa kanssa?

Vierailija
10/11 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitäis opettaa teidänkin poikaa puolustautumaan että ei meidän lapsi ole paha kun haluaa samoilla leluilla leikkiä. Ja mainitsin myös että kun se Joonas joskus menee päiväkotiin ja kouluun niin sieläkin on hyvä osata pitää puolensa kun aina ei ole joku älähtämässä uteliaalle kaverille.

Eipä vaan mennyt perille kun sama meininki jatkui. Ja siis sen valvomisen takia meidän muksu sai raivarin kun lopetin keinuttamisen niin totesin että nyt on hyvä sauma lähteä sisään kun en jaksa enää toppuutella.

Huomenna en jaksa mennä ulos ollenkaan. Tai sitten lähdetään, mutta ei omaan pihaan vaan kauemmas.

Huoh, tekeepä hyvää täällä avautuminen. Hormoonitkin heittelee, hyvin menee :D

Vierailija
11/11 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes kehtaisi kieltää leikkimästä jos oma muksu ei nyt sillä lelulla leiki. Sen takia totesinkin että ostan sellaset lelut tohon pihaan ettei meidän muksuja kiinnosta edes sen pojan lelut. Ja kettuillakseni sanon että hei nää on meijän leluja, älä kiinnostu näistä, senkin luonnoton olio :D Tosin tää kaatuu siihen ettei mulla ole niin hienouksiin rahaa tai pokkaa olla edes niin ääliö.

Yritänkin aina tehdä jumalattoman hiekkalinnan ja houkutella itseni kanssa yhteisleikkiin kun saa naapurin tädiltä taas noottia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan