Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada avioeron kokenut mies kosimaan?

Vierailija
30.09.2010 |

Olemme olleet avomieheni kanssa yhdessä pari vuotta. Perustimme uusperheen melko nopeassa tahdissa. Minua vaivaa koko ajan enemmän ja enemmän, ettei ole edes sormusta sormessa. Olkoon sitten pinnallista tai mitä vain, mutta tässä iässä (yli kolmekymppisenä)näköjään alkaa kaivata ulkoisiakin merkkejä sitoutumisesta. Varmaan myös osaksi huonoa itsetuntoa rikkoutuneiden suhteiden ja yksinäisten aikojen jäljiltä. Mutta mies taasen näkee asian niin, että ensimmäinenkin avioliitto päättyi eroon, miksi kokeilla sitä enää? aaargh! tatoo naimisiin!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen, haluatko oikeasti naimisiin miehen kanssa, joka pitää juonia ja painostaa kosimaan?

Vierailija
2/4 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan pitää painostaa ja ruikuttaa, että mies kosii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta piti pistää kova kovaa vasten. Sanoin asiallisesti, että nyt on asia niin, että minä haluan naimisiin, ja jos sinun kanssa ei pääse, niin pitää varmaan etsiä sellainen mies, joka haluaa naimisiin.

Tosin on huomautettava, etten olisi ikinä tehnyt itse lasta tuollaisessa tilanteessa tai "perustanut uusperhettä", jos tilanteessa ei olisi ollut mitään varmuutta.

Vierailija
4/4 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, en periaatteessa ajattele niin, että tarvitsisi mennä naimisiin, että olisi "tosissaan yhdessä"! Olemme täysin sitoutuneita toisiimme ja perheeseemme molemmat, eikä avioliitto sinänsä toisi mitään lisää. Ajattelen oikeastaan niin, että olen vähän "turhamainen" tässä asiassa, ja haluaisin ulkoisen merkin eli sormuksen, millä näyttää muille, että olenpas minäkin "kunniallinen rouva" ;D Silti asia on minulle tärkeä ja haluaisin että mies kosisi (kosin itse ensimmäisessä pitkässä suhteessani ja nyt haluaisin kokea romanttisen kosinnan..)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi