Gallup _ Sinä + siskosi + veljesi; kuinka monta % teistä on akateemisia?
Entä miehesi ja hänen sisaruksensa? Entä sinun ja miehesi vanhemmat, kuinka moni heistä on akateeminen?
Kommentit (61)
Siskoni ja veljeni eivät ole. Siskoni on amis ja veljeni amk
Mieheni ja siskonsa ovat akateemisia, veljensä ei ole edes peruskoulua loppuun käynyt.
Vanhemmistamme kukaan ei ole. Äitini on lähihoitaja, muilla ei koulutusta tuosta porukasta. Appivanhemmat maanviljelijöitä, isäni on yrittäjä.
Kaikki sisarukseni ovat akateemisia. Minä en ole eikä mieheni, mutta olemme järkevämpiä kuin sisarukseni ;)
Isäni on akateeminen, äitini ei
Puolisoni vanhemmat eivät ole akateemisia
vanhemmistani 0%, mieheni sisaruksista 100%, miehen vanhemmista 100%
Minä akateeminen, sisarukset AMK
Mies ja ja hänen sisarukset - ei kukaan
meidän vanhemmista ei kukaan.
75%, eli kaikki muut paitsi minä. Mieheni perheestä ei kukaan ole akateemiseti koulutettu.
Mies + sisaruksensa 66 %
Meidän vanhemmat 100 %, mutta en muista kaikkien vanhempiemme sisarusten akateemisuusstatusta ;)
Minä, veli ja vanhemmat ollaan kaikki akateemisia eli 100%.
Sitten mieheni suvussa ei ole ketään muuta kuin minä mukaanlukien miehen veljien vaimot ja jopa vanhimman veljen kolme aikuista lasta. Ei taida edes amk-tutkintoa löytyä keneltäkään.
Mutta arvostankin ihmisyydessä oikeasti ihan muuta kuin akateemisuutta, kuten esimerkiksi aitoutta, empaattisuutta, kristillisiä arvoja jne.
Teen työtä, jolla on merkitystä eli auttamistyötä ja saan siitä mielestäni paljon enemmän tyydytystä sekä itselleni, että muille kuin saisin akateemisuudesta.
Ei sillä, etten voisi heti lähteä yliopistouralle, jos tahtoisin. Lukio on kyllä käyty ihan hyvin papruin aikoinaan:)
Meidän sisarusparvesta 50% akateemisia, kun ei tuo broidi ehtinyt valmistumaan ihan yliopistosta, kun kuoli 5-viikkoisena.
Mieheni sisarusparvesta 100% akateeemisia.
Mun vanhemmista isä akateeminen ja samoin muuten hänen molemmat vanhemmat, mikä lienee siihen aikaan jo melkoinen saavutus.
Miehen vanhemmista ei kumpikaan akateeminen.
Mieheni 100%, on ainoa lapsi. Omat vanhempani 100%, mieheni vanhemmat 50%. Isovanhempani 25 %, mieheni isovanhemmat 0%. Isoisovanhempani 25%, mieheni isoisovanhemmat 0%. Tähän loppuvat valitettavasti tietoni. Voi harmin paikka!
minä ja sisarukseni 100%
mieheni ja sisaruksensa 0%
vanhempani 0%
mieheni vanhemmat 0%
mies ja sisaruksensa 43% (3/7)
Vanhemmistamme vain alle 25% (vai miten tämän nyt muotoilisi, kun äitini on opiskellut aikanaan yliopistossa, mutta ei loppututkintoa).
Kaikista noista. Lisätään vielä minun serkut, saadaan edelleen tasan 0.
Hienoa!
Mies + siskonsa ja veljensä = 100%.
Vanhempani 50%, miehen vanhemmat 100%.
Mies ja hänen sisaruksensa: 75% eli kolme neljästä
Vanhemmat: 25% eli vain miehen isä
Anoppi ei ole, mutta omat vanhempani ovat molemmat.
Tuleeko tästä joku yhteenveto, vai kiinnostaako tää muuten vaan kovasti jotakuta?