Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaisten naisten tapa kantaa pitkää tukkaa...

Vierailija
30.09.2010 |

ohuet suorat roikkuvat hiukset, latvat huonossa kunnossa, suorat, jakaus keskellä päätä ja tukka tiukalla ponnarilla. Sit ollaan ylpeitä kun on pitkä tukka (heh heh)

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmin lyhyempi malli. Ei sen tarvi olla mikään kananperse mutta ei mikään pitkä roikkokaan.

Vierailija
22/95 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oikeasti kyllä sopii lyhyt tukka älyttömän hyvin, pitkä tukka minulla oli juuri sellainen ankea, kulahtanut, liukas ja ohut lieru. Minulla on hyvä luusto kasvoissa ja pitkä kaula, mieheni mukaan lyhyt tukka tuo ne nätimmin esiin kuin pitkä ja olen kyllä samaa mieltä minäkin.

Ei ole ollut vielä miehistä puutetta lyhyelläkään tukalla. Jos nyt edes pitäisi ylipäätäänkään suunnitella tukkatyyliään miesten mukaan, eiköhän jokainen nainen saa itse valita mieleisensä tyylin miesten mielipiteestä täysin riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukka ja aina ponnarilla,koska mä inhoon kun suuhun ja silmiin menee hiukset ja kutittavat naamaa,yök!Hiusten latvat kyl tartteis leikkuuta ja mä en tykkää muutoinkaan tämmösestä paksusta hiuspehkosta.

Vierailija
24/95 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse hiuksia enempää mutta mä voin kyllä lahjoittaa osaavan kampaajan osoitteen. Tosin hänkänä ei tee ihmeitä...ap

en viitti niin kauas lähtä. Eikä se osaa leikatakaan niinkuin näkyy:DD

Vierailija
25/95 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea muuta! Jos on ohut hius kannattaa todella jättää väliin se pitkä malli. Jos välttämättä haluat kasvattaa pitkän niin opettele edes laittamaan sitä ettei aina tarvi vetäistä ponnarille. Mikään ei ole niin tyhmän näköistä kuin muuten tyylikkäästi pukeutunut nainen jolla on ponnarilla tukka!

Vierailija
26/95 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ainakaan roiku hiirenhännällä :D mä myös näen vaivaa sen eteen. ap

Vierailija
27/95 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä jollekin tuntemattomalle lierutukalle sanomaan MENE KAMPAAJALLE!

Vierailija
28/95 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea muuta! Jos on ohut hius kannattaa todella jättää väliin se pitkä malli. Jos välttämättä haluat kasvattaa pitkän niin opettele edes laittamaan sitä ettei aina tarvi vetäistä ponnarille. Mikään ei ole niin tyhmän näköistä kuin muuten tyylikkäästi pukeutunut nainen jolla on ponnarilla tukka!

sitä ei vaan näin kiireisenä äitinä aina jaksa laittaa tukkaa kuosiin se on vaan helppo vetäistä ponnarille. Mullakin on aika paksu tukka eli sinänsä ei voi puhua hiirenhännästä, eikä ole jakausta keskellä se on aika kaamea:D

Vierailija
29/95 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kyllä ole mitenkään edukseen siinä tukassa. Ohut hento hius menee pitkin päätä ja valuu takapuoleen. Huonot latvat ja hiukset valuu korvien takaa rumasti...hän pitää aina ponnarilla mutta tekis niin mieli suositella lyhyempää kerrostettua mallia!

Vierailija
30/95 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko katsoneet sitä sarjaa enää?

Vierailija
31/95 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai palsta mamman oletus ? :D heh sitä paitsi lyhyt kaunis malli hakkaa menne tullen sen piktän ponnarilla roikkuvan lierun sori vaan.

No sellaiset huonosti leikatut ohuet on kyllä aika hirveät vaikka pitäisivätkin sitä auki.

Mun mies oli joskus sitä mieltä että vain pitkät hiukset naisilla. Leikkasin sitten lyhyeksi ja hän myönsi nolona että paremmin pukee minua lyhyet hiukset kuin pitkät.

Veli (30) käski sanoa että hänelle on yksi ja sama minkä pituiset hiukset on, kunhan ne on aidot ja hyvinhoidetut (pehmeät).

=D

Vierailija
32/95 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ainakaan roiku hiirenhännällä :D mä myös näen vaivaa sen eteen. ap

Vaikka takaa päin.

Vierailija
33/95 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt muutaman ihmisen, jolle se ohut, pitkä tukkakin oikeasti sopii. Kamalampaa on se, jos ne hiukset roikkuu rasvasena klimpissä!

Itse olen melkein "kärsinyt" paksun hiuslaatuni vuoksi ja saanut pitkän tukan vasta aikuisena, kun olen itse sen hoitanut. Arkena ei kummoisia kampauksia ehdi laitella viiden lapsen kanssa, mutta pyrkimys on, että kun "ihmisten ilmoille" lähtee, niin hiukset on puhtaat! ja kammatut. Tyttärille on selkeät ohjeet: jos hiuksia ei pestä ja kammata suosiolla, sakset naksuu. Ja tytöt on saaneet pitkät hiuksensa vasta kun on alkanut "kunnon" tukka kasvaa. En oikein ymmärrä kun lapselle kasvatetaan pitkä tukka, vaikkei päässä olisi kuin kaksi karvaa ristissä. Se ensimmäinen hius kun on sitä "vauvahöttöä".

Ja joo, monta kertaa on miettinyt jonkun nähdessään, miten paljon paremmin kävisi joku muu malli tai mitta, mutta sehän on vain minun mielipiteeni.

Vierailija
34/95 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkä mun. Pitkä tukka on paras. Omani on onneksi paksuhko, mutta kananpersetukat on aina kamalampia kuin pitkät ja ohuet :P

Hiusleikkauksia on muitakin kuin pitkät kerrostetut ja kananpersetukka.

Itselläni on lyhyet hiukset vaikka ovatkin paksut ja tuuheat. Itseäni suorastaan vituttaa tuo paksuus kun hiukset ei taivu mihinkään vaikka käyttäisi liimaa niissä..

Vierailija
35/95 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät hiukset, koska ei ole rahaa käydä jatkuvasti kampaajalla. Siksi pidän hiuksia aina kiinni. Ei ole ongelma mulle, miksi on sulle?

Vierailija
36/95 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaltainen tukkamalli just nyt ja ainakin 70% ajasta.

On vaan niin helppo ja kätevä! Lyhytkin tukka mulla on ollut, mutta se vasta kaipaakin laittamista aamulla, kun sojottaa joka suuntaan. Eikä lyhyestä saa nättiä millään.

Joku polkkamalli taas on niin tylsä ja "perus", laitettunakin.

Osaan kyllä laittaa pitkähkön tukkani todella nätisti erilaisille kampauksille ja auki föönaamalla ja taivuttelemalla latvoja, silloin tukkani näyttää tosi upealta ja naiselliselta, vaikka itse sanonkin ;) (ja muutkin ovat sanoneet ja ihailleet)

Siksi en leikkaa tukkaani.

Vierailija
37/95 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen näitä tuotteita ehdottomasti!

Tuuhentaa hiukset silmissä

http://www.cheapsmells.com/viewProduct.php?id=6221

http://www.cheapsmells.com/viewProduct.php?id=6220

Leikatkaa kunnon malli hiuksiin ja käyttäkää rohkeesti muotoilutuotteita, lakkaa, suoristus- ja lainerautoja!

Vierailija
38/95 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39/95 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juuri ap:n kuvailema tukkamalli. Siksi, että se on maailman helpoin. Lyhyttä tukkaa pitäisi aina olla laittamassa.

Vierailija
40/95 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tukka on kaunis silloin kun se on laitettu kauniisti, myös vapaana olevaa tukkaa pitää yleensä laittaa että se näyttäisi hyvältä. Etenkin suomalaisten joilla se hiuslaatu on yleensä ohutta ja tukka menee norona päätä myöten. Ja sitten kuvitellaan että se on jotenkin kaunista, vaikka lyhyempi malli olisi paljon näyttävämpi ja siistimpi.