Ovis ens maanantaina - suositelkaa päiviä jolloin kandeis tehra " sitä" !
Kommentit (9)
Ei kannata ihan joka päivä tehdä " sitä" , siittiöiden laatu " huononee" .
Itse tekisin sunnuntaina.
Häh. Meillä on tehty jo kaksi lasta olemalla silleen oviksen aikoihin n. viikon ajan.
Vierailija:
Häh. Meillä on tehty jo kaksi lasta olemalla silleen oviksen aikoihin n. viikon ajan.
kun uskotaan kaikenmaailman höpönlöpöön siittiöiden laadusta ja halutaan tehdä vielä laps tiettyä " merkkiä" . Voi ristus.
heh.. olen pihalla ja toinen vauva haaveissa, mutta en ole ikinä miettinyt mitään oviksia.. mistäs lasketaan? miten? vai jollain testilläkö?
ed.kuukautisten ensimmäisestä päivästä.
Minulla on aina kierto 28pv, ja tunnen aina kierron puolivälissä, koska minulla on ovulaatio. Se tuntuu pienenä kipuna. Itse olen päätellyt kivun johtuvan ovulaatiosta, se on niin säännöllistä, ja kestää n. vrk.
Jos on pitkä kierto, ei ovis osu puoleen väliin kiertoa.
tästä viikon ajan etiäpäin.