Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovis ens maanantaina - suositelkaa päiviä jolloin kandeis tehra " sitä" !

Vierailija
14.10.2005 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä viikon ajan etiäpäin.

Vierailija
2/9 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ihan joka päivä tehdä " sitä" , siittiöiden laatu " huononee" .

Itse tekisin sunnuntaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh. Meillä on tehty jo kaksi lasta olemalla silleen oviksen aikoihin n. viikon ajan.

Vierailija
4/9 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä joka päivä!

Vierailija
5/9 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Häh. Meillä on tehty jo kaksi lasta olemalla silleen oviksen aikoihin n. viikon ajan.

Vierailija
6/9 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun uskotaan kaikenmaailman höpönlöpöön siittiöiden laadusta ja halutaan tehdä vielä laps tiettyä " merkkiä" . Voi ristus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh.. olen pihalla ja toinen vauva haaveissa, mutta en ole ikinä miettinyt mitään oviksia.. mistäs lasketaan? miten? vai jollain testilläkö?

Vierailija
8/9 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ed.kuukautisten ensimmäisestä päivästä.



Minulla on aina kierto 28pv, ja tunnen aina kierron puolivälissä, koska minulla on ovulaatio. Se tuntuu pienenä kipuna. Itse olen päätellyt kivun johtuvan ovulaatiosta, se on niin säännöllistä, ja kestää n. vrk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pitkä kierto, ei ovis osu puoleen väliin kiertoa.



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi