Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin itsekäs, että tekisin abortin, jos sikiöllä todettaisiin esim. Down

Vierailija
30.09.2010 |

Niin, uskallan täällä sen tunnustaa. En haluaisi vammaista lasta, vaikka tiedänkin, että Down-ihmiset ovat useiin aikuisina omatoimisia ja iloisia ihmisiä. Abortoisin myös, jos sikiöllä todettaisiin muita (vakavia) häiriöitä.

Taidan olla natsi.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisitkö tutkituttamaan asian etukäteen riskillä prosentin kuolemanvaara? Vaikka tietäisit, että ainoa keino estää asia olisi ottaa henki pois joltakulta. Ja vaikka tietäisit, että riski todelliseen pään putoamiseen jäisi edelleen jäljelle.

Vierailija
2/82 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mukaan suurin osa näissä tapauksissa päätyy aborttiin. Eli ei tässä mihinkään vähemmistöön kuuluta.

Raskas päätös varmasti enkä sen eteen koskaan haluaisi joutua. Ei varmasti ole helppoa vanhemmille eikä varsinkaan äidille, joka joutuu sikiön synnyttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä liene ihmettelyn aihetta muilla kuin niillä, jotka eivät ole mitään merkittävämpiä menetyksiä koskaan kokenut. Jos syntyy vammainen tai loukkaantuu ja tulee vammainen, niin sen mukaan sitten eletään. Riskejä on kuitenkin viisasta vähentää silloin, kun siihen tarjotaan mahdollisuus.

No jos joku kerran sanoo, ettei voisi vammaista lasta ottaa, niin kai silloin voi vastata myös kysymykseeni. Miten sitten yhtäkkiä voikin sopeutua vammaiseen lapseen, kun sellainen yllättäen tulee?

Vierailija
4/82 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisitkö tutkituttamaan asian etukäteen riskillä prosentin kuolemanvaara? Vaikka tietäisit, että ainoa keino estää asia olisi ottaa henki pois joltakulta. Ja vaikka tietäisit, että riski todelliseen pään putoamiseen jäisi edelleen jäljelle.

...alkio tai sikiö ei ole vielä ihminen.

Vierailija
5/82 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heille syntyi täysin varoittamatta down-tyttö. Mistään ei käynyt ilmi, että lapsella voisi olla jokin kromosomipoikkeama. Vanhemmat olivat alle 30-vuotiaita ja perusterveitä sekä raittiita. Että jos lapsen haluaa saada, ei siinä voi miettiä ettei sitä pitäisikään kun synnytyslaitoksella ilmenee, että lapsella onkin vamma tai poikkeama. Toinen ystäväni sai lapsen, jolla tuli aivovaurio hapenpuutteesta synnytyksen yhteydessä. Ei voi mitään. elämää ei voi hallita. Natsit.

Vierailija
6/82 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolustella aborttiasi. Tappo mikä tappo.

Vierailija
7/82 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkiseltään sanoisin että tekisin abortin MUTTA en voi mitenkään tietää mitä ajattelisin kun olisin oikeasti siinä tilanteessa että pitäisi päättää! Aikoinaan minua myös pelotti kolmannen lapsen hankkkiminen, kun tulokkaan terveydestä ei ole tietoa. Mutta kun kuopukseni joutui onnettomuuteen (josta onneksi selvittiin lopulta vain säikähdyksellä), tajusin että ihan hyvin jo olemassa olevat lapseni voivat vammautua koska tahansa. Joten samalla "riskillä" sen kolmannenkin voi tehdä...

Vierailija
8/82 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain on ihminen, vaikka kuinka yrität

puolustella aborttiasi. Tappo mikä tappo.

Tein sinusta ilmoituksen.

Vierailija
9/82 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla aika rankkaa sinulla jos et kestä totuutta. Jos elävä sikiö otetaan väkivalloin pois äitinsä kohdusta, se kuolee. Muuten se jatkaisi elämäänsä, eikö niin? Eikö se silloin ole sikiön tappamista? En käsitä mikä siinä nyt on niin vaikea myöntää?

Vierailija
10/82 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on jo kaksi tervettä lasta ja odotan kolmatta. Ensimmäisistä en käynyt missään seulannassa. Mutta ehkä nyt pitäisi käydä? En millään jaksaisi vaikeasti vammaista tähän!

Vierailija
11/82 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla aika rankkaa sinulla jos et kestä totuutta. Jos elävä sikiö otetaan väkivalloin pois äitinsä kohdusta, se kuolee. Muuten se jatkaisi elämäänsä, eikö niin? Eikö se silloin ole sikiön tappamista? En käsitä mikä siinä nyt on niin vaikea myöntää?

Onko synnyttäminen sinusta väkivallan tekemistä sikiölle? Mites minä kun sain myöhäisen keskenmenon, supistukset vaan alkoivat ilman syytä ja synnytin lapseni, joka oli siinä vaiheessa vielä elossa. Ei vaan voinut väkisinkään kohdussa pitää.

Minäkin olen kai lapseni murhaaja, kehoni päätti hänet murhata käynnistämällä synnytyksen.

Vierailija
12/82 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sillä ole mitään tekemistä abortin kanssa jos ihminen saa keskenmenon. Omituinen kommentti.

Onko synnyttäminen sinusta väkivallan tekemistä sikiölle? Mites minä kun sain myöhäisen keskenmenon, supistukset vaan alkoivat ilman syytä ja synnytin lapseni, joka oli siinä vaiheessa vielä elossa. Ei vaan voinut väkisinkään kohdussa pitää.

Minäkin olen kai lapseni murhaaja, kehoni päätti hänet murhata käynnistämällä synnytyksen.

Vierailija
13/82 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ne saa laitokseen jos ei itse kykene.

Vierailija
14/82 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikiöt kyllä joo synnytetään väkivalloin, muuten ne jatkaisivat elämäänsä kohdussa. Ts. ne tapetaan abortoimalla ne. Mutta keskenmeno on aivan eri asia, siinä luonto itse puuttuu asiaan, ei ihminen omilla toimillaan. Kai se nyt on sanomattakin selvää?

Vierailija
15/82 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikiöt kyllä joo synnytetään väkivalloin, muuten ne jatkaisivat elämäänsä kohdussa.

Usein ne abortoidaan siksi, että on helpompi se synnyttää ennen puolta väliä kun loppuraskaudessa.

Vierailija
16/82 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOten kyllä sikiö on jo aika lailla ihmisen näköinen. Kaikki elimet on, sikiö liikkuu, nukkuu jne...

Vierailija
17/82 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikiöt kyllä joo synnytetään väkivalloin, muuten ne jatkaisivat elämäänsä kohdussa. Ts. ne tapetaan abortoimalla ne. Mutta keskenmeno on aivan eri asia, siinä luonto itse puuttuu asiaan, ei ihminen omilla toimillaan. Kai se nyt on sanomattakin selvää?

että miksi synnytys käynnistyy eli synnyttäminen keskenmenon takia on ihan yhtä "väkivaltaista" kun synnyttäminen abortin takia. Tapahtumasarjahan on käytännössä ihan sama, paitsi että abortissa synnytys käynnistetään keinotekoisesti. Sikiön kannalta sillä ei kuitenkaan ole eroa.

Vierailija
18/82 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo abortinvastustaja ei kykene näkemään asiaa niin kuin se oikeasti on.

Vierailija
19/82 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortissa sikiö tapetaan ihmisen toimesta, keskenmenossa lapsi kuolee luonnon toimesta. Jos elävän olennon elämä lopetetaan keinotekoisesti, silloinhan se tapetaan. Aika yksinkertaista.

Ja en vastusta aborttia. Jokainen joka sen tekee, joutuu asian kanssa elämään. Ei ihan pikkujuttu.

että miksi synnytys käynnistyy eli synnyttäminen keskenmenon takia on ihan yhtä "väkivaltaista" kun synnyttäminen abortin takia. Tapahtumasarjahan on käytännössä ihan sama, paitsi että abortissa synnytys käynnistetään keinotekoisesti. Sikiön kannalta sillä ei kuitenkaan ole eroa.

Vierailija
20/82 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOten kyllä sikiö on jo aika lailla ihmisen näköinen. Kaikki elimet on, sikiö liikkuu, nukkuu jne...

Omani muistutti enemmänkin ufomiestä kuin ihmistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän