Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan varma, ettei tuolla sisällä kukaan enää elä

Vierailija
30.09.2010 |

Alussa raskautta olin vielä onnellinen ja painon tunnetta alavatsalla jne. Nyt viikkoja tasan 8+0, ja jo pitkään ollut aivan varma, ettei tässä hyvin käy.

Rusehtavaa vuotoa esiintyi viikko sitten muutaman päivän. sellaista hyvin vähäistä ja pari päivä sitten yöllä kerran vähän enemmän ja sekin vaalean ruskeaa...

Onko kukaan selvinnyt tästä iloisesti?!

Ultra on vasta 4 viikon päästä ja olen jo valmiiksi asennoitunut näkemään, ettei sydänääniä löydetä. Vatsakaan ei ole liiemmin kasvanut. Huonoa vointia ja tissit kipeät, mutta eihän se mitään sano. 5+ näkyi ultrassa sikiökaiku, mutteivät muuta osanneet sanoa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa näet, että kaikki on hyvin! Kyllä siellä vauva kasvaa aivan varmasti.

Vierailija
2/5 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

n 6 vkolla rusehtavaa vuotoa ja kaikki neljä raskautta menneet hyvin loppuun saakka ongelmitta tuloksena 5 tervettä lasta

mulle toi vuoto on aina ollut merkki raskaudesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaksi täysin vuodotonta täysaikaista raskautta. Kaksi vuotta sitten vuoto alkoi taas viikolla 6+, tuli vähän kirkasta ja enemmän rusehtavaa, monena päivänä. Tämä raskaus päättyi yllättäen terveen tyttösen syntymään vasta 30 viikkoa myöhemmin :) Eli toivoa on!

Vierailija
4/5 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono olo on hyvä merkki, mitä huonompi, sen parempi! Rusehtava vuoto on ihan yleistä alkuraskaudessa, ei merkkaa mitään. Sitten jos on kirkkaan punaista, huolestuisin vasta. Tuossa vaiheessa ei mahan vielä kuulu kasvaakaan, joten sitä ei tarvitse surra.

Mulla kahdessa raskaudessa kolmesta oli vuotoa alussa, vatsa kasvoi vasta viikon 15 jälkeen ja nuo epävarmat mietteet kuului asiaan. Varsinkin ekassa raskaudessa olin ihan varma, että menee kesken. Mutta niin vain kaikki meni hyvin. Toivottavasti sinullakin!

Vierailija
5/5 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysiaikaisena. Tsemppiä ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan