Kanebo 38 ripsiväri, onko millainen ?
Olen lukenut tuosta ja on tullut hyvää palautetta. Onko täällä joku, joka on käyttänyt tai käyttää tuota tuotetta, millainen sinu mielestäsi on ?
Mistä tuota ripsiväriä saisi, saako ihan sokoksilta ?
Kommentit (43)
Käytän myös pieniharjaista kaneboa :) riittoisa, isoa harjaa en osaa enää käyttääkään. Kesti jopa itkukohtauksen, jälkeenpäin ihmeteltiin miten voin sen jälkeen näyttää nii hyvältä :D
Miten toi aiemmin mainitty Loreal, pysyykö se yhtä hyvin?
minusta oli ennen parempaa, silloin kun oli kanebo ja valkoisessa tuubissa nykyisin on sensai ja mustassa, menee nopeammin kökköiseksi.
Pysyy kyllä ripsissä ja minä olen työssä jossa välillä käydään kuumassa saunassa vaatteet päällä.
Olen tykännyt, kun voi luottaa, ettei varmasti levähdä. Pienehkö harja on ainakin mulle hyvä.
minusta oli ennen parempaa, silloin kun oli kanebo ja valkoisessa tuubissa nykyisin on sensai ja mustassa, menee nopeammin kökköiseksi.
Pysyy kyllä ripsissä ja minä olen työssä jossa välillä käydään kuumassa saunassa vaatteet päällä.
Nykyään menee helpommin huonoksi kuin ennen.
Kanebo 38 on ihan hyvä ripsari, MUTTA: kuivuu melko nopeasti ja murustuu silmien alle
Erään kerran sitten Sokkarilla ollessani myyjä suosittelikin korvaavaksi tuotteeksi Lorealin Double Extension ripsaria ( vadelmanpunainen, jossa toinen pää on valkoinen). Toimii samalla tavalla, kuin Kanebo 38. Paitsi että toimii paremmin, kuin Kanebo 38. Pysyy ripsissä huomattavasti paremmin. Ja lähtee lämpimällä vedellä huomattavasti iisimmin kuin Kanebo. Arkisin en käytä ollenkaan sitä valkoista päätä, juhliessa vain. Eipä ole valittamista...
On siis myös halvempi kuin Kanebo. Voin oikein lämpimästi suositella!!!
Ollut oikein hyvä: ei leviä, lähtee helposti (kun malttaa hieman pehmittää lämpöisessä vedessä), levittyy tasaisesti (olen käyttänyt isoa harjaa, koska olen aika pitkäripsinen joten pieni tuntui turhan pikkuiselta).
Ainoa mutta on tuo jonkun mainitsema kuluminen/murustuminen, mutta on se minusta silti hyvinkin hintansa väärti, varsinkin kun se tuubi on hyvin riittoisa.
Täytynee kokeilla tuota Lorealin Double Extensionia.
en ole muita ripsivärejä käyttänytkään. Kerran ajattelin kokeilla taas tavallista (halvempaa) ripsaria ja tuntui ettei siitä tullut mitään väriä ja teki silmäaluset heti tummiksi. kanebossa se hyvä puoli, että ei varise eikä tahraa silmänalustaa. Hintansa väärti. Pieni harja vaatii ensimmäisillä kerroilla totuttelua, mutta sen jälkeen ei halua isoja harjoja käyttääkään, sillä tuolla pienellä saa kaikki älyttömän tarkasti laitettua. Kanebo on myös kätevä jos itku tulee kesken päivän tai illalla on esim. saunailta niin ei ole silmät sotkussa heti kun naaman kastelee.
Stockmannilla on yleensä aina Hullujen Päivien tajouksessa Kanebon kahden ripsarin pakkaus... hintaa en nyt muista, mutta paljon edullisempi kuin muuten yksittäin ostettuna.
Aitini kayttaa tuota kaneboa, kayttanyt jo vuosia...itse en aluksi osannut oikein kayttaa sita pienta harjaa, mutta nykyaan kun siella kylaillaan niin hipsin hanen meikkipussilleen sita lainaamaan :)
nyt kun kaytan jotain muuta merkkia niin tuntuu et ripset menee heti paakkuiseksi, argh ja kauhee homma yrittaa niita erotella taas.
enkä muuta aio käyttääkään. Kaikki muut tuntuu leviävän päivän aikana silmän alle, en tiedä mistä johtuu (monenmonta merkkiä olen kokeillut).
Mitään ongelmia ei käytön kanssa ole ollut, saan ihan siististi laitettua ja pesukin onnistuu.
Tosi vaikeaa saada pestyä pois ja tuntuu että ripsetkin lähtevät samalla. Lisäksi minusta jotenkin ohentaa ripsiä.
Ovat ehkä muuttaneet koostumusta jotenkin, sillä aiemin oli ihan hyvä, nyt ei enää.
En ostaisi.
Mulla pitkät piikkisuorat ripset, jotka taivutan, ja ko. ripsari suoristaa ne. Eli ei toimi minun räpsyttimissä.
Tosi vaikeaa saada pestyä pois ja tuntuu että ripsetkin lähtevät samalla. Lisäksi minusta jotenkin ohentaa ripsiä.
Ovat ehkä muuttaneet koostumusta jotenkin, sillä aiemin oli ihan hyvä, nyt ei enää.
En ostaisi.
tosin ei kaikki olut ripsiä, jotka lähtivät vaan sitä maskaraa, joka lähtee semmoisena "sukkana" ripisen päältä hämätäen...Mutta en kans tajua, mihin hehkutus perustuu, eli en ostaisi.
olen käyttänyt tyytväisenä, mulla siis tahriintuu luonnostaan tosi kaarevien ripsien vuoksi silmän ympäristö tavallisesta ripsarista. Täytyypä muuten kokeilla tuota mainittua lorealin vastaavaa.
...Mutta en kans tajua, mihin hehkutus perustuu, eli en ostaisi.
aikaisemmassa viestissä, että tavallinen ripsiväri tuhriintuu päivän aikana iholle, johon ripset osuvat.
Olen huomannut et ripsiväri on juuri se kosmetiikka tuote jossa mun ei kannata/tarvi ostaa kallista.Ihan halvat markettiripsarit on mun simmuissa ihan samanlaiset kuin yli 30€.Mulla toisaalta se hyvä puoli et mul ei koskaan varise tai leviä värit.Silmät ei myöskään vuoda tuulessa tai muussa.Eli en osta kun halvemmalla pääsee mut kokeillu oon enkä tykkää poistaa kuumalla vedellä kun se kuivattaa silmänympäryksen ohutta ihoa.
Samoja kokemuksia kuin edellisillä ketkä ovat tuotteeseen ihastuneet =) en käytä muita. Minulla vielä yliherkkyyttä kaikenlaisille kosmetiikkatuotteille ja juuri tuota pystyn käyttämään ettei tule kutinaa. Esim lumene turvottaa silmät ja alkaa kammottava kutina =(
muutaman kerran kokeillut muuta mutta palannut takaisin.
Samaa mieltä kuin muutama aiempi, että oli parempi Canebon aikana, mutta edelleen paras mitä olen testannut.
Mulla myös todella pitkät ripset ja 38 ei sotke.
Lisäksi silmät herkät, tuo ei kutise, eikä aiheuta punoitusta.
Tykkään myös kun ei leviä, vaikka viimassa vuotaisi silmät tai kun liikutun (musta tullut ihme itkupilli) niin ei ole ripsarit pitkin poskia.
Esim. "Separating & lengthening", jota itse käytän - siinä on isompi harja kuin siinä perusmallissa. Saa paremmin levitettyä.
Varsinkin arki aamuisin on kätevä laittaa tuota perus Sensaita, jostain tarjouksesta ostin tuon isompi harjaisen ja käytän sitä kun on aikaa tähdätä niin ettei osu luomiin.