Kanebo 38 ripsiväri, onko millainen ?
Olen lukenut tuosta ja on tullut hyvää palautetta. Onko täällä joku, joka on käyttänyt tai käyttää tuota tuotetta, millainen sinu mielestäsi on ?
Mistä tuota ripsiväriä saisi, saako ihan sokoksilta ?
Kommentit (43)
susip*ska. Huonoimpia koskaan käyttämiäni. Olin tosi pettynyt koska kuulosti niin hyvältä.
Kuivuu älyttömän kauan ja ehtii sinä aikana sotkea pahasti jos on yhtään pidemmät/taivutetut ripset. Ei tuuhenna, ei pidennä, ei tee mitään juuri tuon ohuen, märän koostumuksen takia. Poistaminenkaan ei ollut kovin helppoa.
En voi suositella, harmi sinänsä.
ostin kerran, varisi silmien alle. jäi käyttämättä.
susip*ska. Huonoimpia koskaan käyttämiäni. Olin tosi pettynyt koska kuulosti niin hyvältä.
Kuivuu älyttömän kauan ja ehtii sinä aikana sotkea pahasti jos on yhtään pidemmät/taivutetut ripset. Ei tuuhenna, ei pidennä, ei tee mitään juuri tuon ohuen, märän koostumuksen takia. Poistaminenkaan ei ollut kovin helppoa.
En voi suositella, harmi sinänsä.
Rapistaa silmien alle vielä lisäksi.
Jos vastaavalla menetelmällä löytäisi hyvän ripsarin niin ostaisin heti. Cliniquea en lähde kokeilemaan, mulla ei ole mikään allergisoinut niin pahasti kuin sen merkin ripsari ja all about eyes -rasva..
ja käyttänyt vuosia. Minua häiritsee eniten pieni harja ja paakkuuntuminen, mutta pysyvyys on huippua. Lähtee hyvin pois suihkussa normaalin kasvopesun yhteydessä.
ostin ensimmäisen Sensain 38:n pari vuotta sitten enkä enää palaa muihin! Tuon Cliniquen vastavan ostin kokeiltavaksi joulun alla mutta minusta se on ihan kammottavaa koska on todella vetistä ja harja on minikokoa. Itsellä Sensai pysyy moitteetta hikijumpat ja salitreenit, suihkussa lähtee helposti pois. En vaihda enää muuhun.
huonoa. ostin kerran, varisi silmien alle. jäi käyttämättä.
Käytän Cliniqueta tai Max Factoria.
siivoojat käy kuumassa saunassa vaatteet päällä,ainakin:D mutta ripsiväriin,paljonko tuo loreal maksais ja toimiiko hyvin. kertokaas jos ootte käyttäneet.Ite mietin jos ostais tuota kaneboa mut oisko mahollista päästä halvemmalla? Joskus on ollut kaneboa ja ihan toimi silloin oli vain jotenkin "vanhaa" jo ostettaessa.. Mutta ongelmana siis ettei ripsivärit pysy ei sitte millään.
se lähtee varisemaan. Estee Lauderin Double Wear on minusta parempi kuumalla vedellä lähtevä ja tuuheuttaakin ripsiä.
Mutta pitänee testata myös tuo L'Oreal, kun on halvempi.
Loreal (jos siis puhutaan siitä punavalkoisesta "pakkauksesta") ei pysy yhtä hyvin kuin kanebo. Se kyllä tuuheuttaa tosi hyvin, mutta tosiaan vuotavista silmistä se lähtee helposti poskille (sellaisina "soiroina") ja lisäksi se valkoinen aine kuultaa varsinaisen ripsarin alta helposti. On siinä ihan ok hinta-laatu kuitenkin.
kymmenen vuotta. Välillä kokeillut jotain muuta, mutta ei ole tuon voittanutta.
monta vuotta jo, ainakin 7.
Mulla on allergiset silmät, siis olen monelle ripsarille allerginen. Apteekin ROC ripsaria käytin ja sen valmistus lopettiin, niin joku vinkkasi Kanebon, nyk. Sensai. Merkkiä on vaikea vaihtaa, koska suurin osa aikanaan kokeilemistani aiheuttaa kirvelyä. Toki tuota Loreallia vois kokeilla, jos ei kovin kallis kerran ole.
Jotenkin ei vain toimi ainakaan mulla. Lancome Doll eyes on mun lemppari ollut jo yli vuoden. Sillä saa kaarevat, tuuheat ripset.
Tosi vaikeaa saada pestyä pois ja tuntuu että ripsetkin lähtevät samalla. Lisäksi minusta jotenkin ohentaa ripsiä.
Ovat ehkä muuttaneet koostumusta jotenkin, sillä aiemin oli ihan hyvä, nyt ei enää.
En ostaisi.
tosin ei kaikki olut ripsiä, jotka lähtivät vaan sitä maskaraa, joka lähtee semmoisena "sukkana" ripisen päältä hämätäen...Mutta en kans tajua, mihin hehkutus perustuu, eli en ostaisi.
poistaminen TOSI hankalaa, ei todellakaan lähde lämpimällä vedellä ja mulla myöskin tuota ripsien irtoilua, kun joutuu tota mascaraa irti riipimään. Huono!
Mulla on pitkät ja raskaat ripset ja ne pitää aina taivuttaa ripsivärin lisäämistä. Kanebo 38 ei pitänyt taivutuksia paikallaan eli ripset suoristuivat.
...vaikka olen muitakin kokeillut.
Ei siinä mitään, jos ei tarvitse "vedenkestävää" ripsaria, sitten mäkin varmaan käyttäisin jotakin muuta. Kuitenkin tuo Sensai on ainut ripsiväri, joka aivan oikeasti pysyy ripsissä myös mulla. Mun silmät vuotavat tosi helposti, etenkin talvella riittää pelkkä ulkoilma, ei tarvitse edes tuulla (jos vähänkin tuulee niin virtaa kuin puro).
Esim. Estee Lauderin hivenen Sensaita kalliimpi vastaava ripsiväri on kyllä hyvä, mutta ei pysy yhtä hyvin kuin tuo Sensai. Eli kun silmät vuotaa ulkoilmassa, niin ripsari lähtee irtoamaan (laitan sitä hiukan myös alaripsiin ja ripsien ulkokulmaan). On suht pysyvää, mutta tositilanteessa onkin poskilla. Lähtee kyllä sitten tosi helposti poiskin lämpimällä vedellä, ei siinä. Liiankin helposti ikävä kyllä.
Lorealin "punavalkoinen" putkilo on ihan kiva, sillä saa suht muhkeat ripset. Se kuitenkin lähtee vielä herkemmin pois kuin tuo Estee Lauder.
Sensain erotteleva ja pidentävä ripsari tekee ripsistä aika samanlaiset kuin Estee Lauder, mutta Sensai pysyy lähes vedenkestävän ripsarin tavoin. Monille tuo on sitten negatiivinen asia, mutta he ilmeisesti eivät tarvitsekaan sitä pysyvyyttä samoin kuin minä. Käyn yleensä illalla suihkussa, ja hyvin se Sensai siinä lämpimän suihkun aikana lähtee. Ei kuitenkaan lähde ihan vaan "pyyhkäisemällä lämpimällä" kuten vaikka tuo Loreal ja Estee Lauder, mikä on mulle kuitenkin vain plussaa koska tarvitsen OIKEASTI ripsivärin joka ei lähde irtoamaan heti kun silmät vuotaa.
Laittakaa joku pliis kanebo sensai 38 ripsarin tuoteseloste kun oon laittanu paketin roskiin ja alkoi kiinnostaa tietää onko siinä niitä parabeeneja ym. myrkkyjä!? Kiitos miljoonasti jos joku viitsii laittaa :) tietää ostaako enää ikuna sitä..
Mun lempiripsarini enkä siitä luovu. Pitää minkä lupaa.
Tykkään kaarevasta harjasta. Viikonloppuna ripsari pääsi kunnon tulikokeeseen kun laskettelin räntäsateessa. Entinen ripsari olis ollut poskilla mutta Kanebo oli ja pysyi. Komppaan tuota että melko vaikea pestä pois, mutta kyllä se ihan vedellä kuitenkin lähtee.
Esim. "Separating & lengthening", jota itse käytän - siinä on isompi harja kuin siinä perusmallissa. Saa paremmin levitettyä.
Välillä mies on tuonut jotain kalliimpaa Lancomea laivalta. Välillä olen kokeillut jotain markettihalpista. Sekin oli tosi hyvä, mutta Kanebo pysyy silmissä tosi hyvin. Mulla melkein kaikki muut on tahtoneet levitä. On herkästi vetistelevät silmät.
jaksaako joku kertoa..