Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännittäjät huomio!

Vierailija
29.09.2010 |

miten te suoriudutte lasten kouluasioista ja vanhenpainilloista yleensä?Entä onko teille "ongelma"jos lapsella käy kavereita kotona,että miten suhtaudutte asiaan?Halusin kysyä tätä niiltä,joilla on sosiaalisia pelkoja/paniikkia/jännitystä.

Mietin omaa tulevaisuutta nyt jo..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cipralex auttoi aikansa, mutta olisi todella kiva kuulla, jos olisi joku parempi lääke, joka auttaisi nimenomaan jännittämiseen?

Niin paljon enrgiaa valuu hukkaan sen takia:(

Vierailija
2/5 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäytymisterapia?Tarpeeksi vaan niitä tilanteita harjoittelemalla koulia pois se jännitys.Joku rauhoittava lääke ekaks siihen avuks pienellä annoksella että pystyy menemään tilanteeseen ja kun tulee onnistumisia,niin ei tarvita enää sitä pilleriäkään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielialalääkitys

Vierailija
4/5 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on elämänkokemusta jo niin paljon ja kun on mokannut niin monet kerrat niin pahasti, niin ei tässä iässä enää jaksa märehtiä mitä muut ajattelevat. Jos mokaa, niin mitä sillä on väliä. Minunikäiseni ihmiset saavat jo mokata ja olla kalkkiksia jne. Ei ole enää paineita. Nelikymppinen muuten olen ;)

Vierailija
5/5 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön cipralexia mikä kyllä helpottaa pahimpaan jännitykseen, mutta kaikki sosialiset tilanteet on mulle vaikeita. Eniten kai jännitän sitä että muut huomaavat minun jännitykseni, itsekästä, eikö?