Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen Herbalife päivä takana. Ei ole ollut nälkä, päinvastoin.

Vierailija
29.09.2010 |

Eikä päänsärkyä vaikka sitä voi alussa ollakkin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ajatellut humpuukiksi ja harmitellut, että sitten en saa syödä tavallista ruokaa ollenkaan..

Vierailija
2/2 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini ollut pari viikkoa ja hän on tyytyväinen myös.



Kerran päivässä voi syödä normaali ruuan, muutan otetaan smoothieta kaksi kertaa päivässä ja herbalife teetä neljä mukia päivässä. Vitamiini ja hivenainetabletit lisäksi.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän