Miksi joku haluaa olla facebookissa kuvassaan yhdessä miehensä kanssa?
Mun profiili on mun ja miehellä on oma. Ei olis tullut mieleenkään olla yhteiskuvassa miehen kans. Nyt tuli vastaan yhden tutun kuva, jossa mies mukana. On lisäks aika huono kuva miehestä. Miks ei ole vaan yksin kuvassa?
Kommentit (27)
puhumattakaan lapsen kuvista. Ja kyllä tutut ovat löytäneet minut sieltä ihan hyvin, tosin nimi ei nyt ole ihan tavanomainen.
Minulla on profiilikuvana kuva itselleni tärkeästä paikasta, voisin vaihtaa sen myös esim. lemmikin kuvaksi. Eipä tuo facebookin ideaa vaaranna - sen idea kun on jokaiselle erilainen :)
ei sattunut olemaan muita kelvollisia kuvia, kun rekisteröidyin Facebookiin, enkä jaksanut siirtää toiselta koneeltakaan. Ajattelin, että siitähän tutut tunnistavat pärstän, jos eivät ole varmoja.
Ja on sitten jäänyt vaihtamatta. Kaikki ei suhtaudu kovin suurella intohimolla noihin kuviin, joten siellä voi olla vaan joku kuva mikä on kohdalle osunut.
facebookin kaltaiset asiat voivat olla näin vaikeita ja tuottaa ärsytystä. Kertoo ihmisestä aika paljon...
joissa on mun elämän tärkeitä asioita. Ne on osa mua ja siksi siellä. FB idea lienee kertoa omia kuulumisia. Ei kirjaimellisesti vain oman naaman näyttäminen kovin mielenkiintoista ole...
Siksi yhteiskuva.
Olemme olleet yli 20v yhdessä, emme siis vastarakastuneita :)
ehkä tyyppi itse näyttää mielestään kivalta siinä kuvassa ja halusi laittaa siksi sen kuvan sinne. Ei sen välttämättä ole tarkoituskaan olla "kattokaa miten hyvännäkösen äijän mä oon saanu"-kuva.
lapsensa kuvan omaksi profiilikuvaksi.