Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku haluaa olla facebookissa kuvassaan yhdessä miehensä kanssa?

Vierailija
29.09.2010 |

Mun profiili on mun ja miehellä on oma. Ei olis tullut mieleenkään olla yhteiskuvassa miehen kans. Nyt tuli vastaan yhden tutun kuva, jossa mies mukana. On lisäks aika huono kuva miehestä. Miks ei ole vaan yksin kuvassa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsensa kuvan omaksi profiilikuvaksi.

Vierailija
22/27 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhumattakaan lapsen kuvista. Ja kyllä tutut ovat löytäneet minut sieltä ihan hyvin, tosin nimi ei nyt ole ihan tavanomainen.

Minulla on profiilikuvana kuva itselleni tärkeästä paikasta, voisin vaihtaa sen myös esim. lemmikin kuvaksi. Eipä tuo facebookin ideaa vaaranna - sen idea kun on jokaiselle erilainen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sattunut olemaan muita kelvollisia kuvia, kun rekisteröidyin Facebookiin, enkä jaksanut siirtää toiselta koneeltakaan. Ajattelin, että siitähän tutut tunnistavat pärstän, jos eivät ole varmoja.

Ja on sitten jäänyt vaihtamatta. Kaikki ei suhtaudu kovin suurella intohimolla noihin kuviin, joten siellä voi olla vaan joku kuva mikä on kohdalle osunut.

Vierailija
24/27 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebookin kaltaiset asiat voivat olla näin vaikeita ja tuottaa ärsytystä. Kertoo ihmisestä aika paljon...

Vierailija
25/27 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa on mun elämän tärkeitä asioita. Ne on osa mua ja siksi siellä. FB idea lienee kertoa omia kuulumisia. Ei kirjaimellisesti vain oman naaman näyttäminen kovin mielenkiintoista ole...

Vierailija
26/27 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi yhteiskuva.

Olemme olleet yli 20v yhdessä, emme siis vastarakastuneita :)

Vierailija
27/27 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tyyppi itse näyttää mielestään kivalta siinä kuvassa ja halusi laittaa siksi sen kuvan sinne. Ei sen välttämättä ole tarkoituskaan olla "kattokaa miten hyvännäkösen äijän mä oon saanu"-kuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme