Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku haluaa olla facebookissa kuvassaan yhdessä miehensä kanssa?

Vierailija
29.09.2010 |

Mun profiili on mun ja miehellä on oma. Ei olis tullut mieleenkään olla yhteiskuvassa miehen kans. Nyt tuli vastaan yhden tutun kuva, jossa mies mukana. On lisäks aika huono kuva miehestä. Miks ei ole vaan yksin kuvassa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis mitään passikuvaposetuksia, vaan tilannekuvia ym.

Minä lukemassa (minä + kirja)

Minä ja mies nauramassa (minä + mies)

Minä ja lapsi keinumassa (minä + lapsi)

Minä Ateenassa (minä ja Athenen temppeli)

jne.

Vierailija
2/27 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin nuoria ja rakastuneita naisia. Niiden miehillä on vain mies yksin kuvissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä on usein jotain muuta kuin vain mun naamakuva. Joskus on minä lapseni kanssa, joskus minä mieheni kanssa, joskus vain naamani, joskus joku maisema, joskus joku tavara, milloin mikäkin. Enpä arvannut, että joku ajattelee noin kuin ap... =D

Vierailija
4/27 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa läheisriippuvainen olla ja muutenkin vammainen. Eihän nyt normaalit tollasta tee :(

Vierailija
5/27 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita liuta sellaisiakin, joilla on profiilikuvana lapsensa kuva!

Vierailija
6/27 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta sekin on outoa. :o)

Vierailija
7/27 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei ole "minä" vaan "me" Onhan noita liuta sellaisiakin, joilla on profiilikuvana lapsensa kuva!

sen kummemmin analysoimatta ja pohtimatta miksi.

Vierailija
8/27 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain facebook. Paikka, jossa voidaan jakaa tietoja ja ajatuksia. Toisilla siellä on kuva omasta lapsesta, toisilla omasta talosta, omasta tai tutun koirasta, talosta, itsestään yksin tai yhdessä jonkun kanssa...

Kai sitä nyt tietää kenen kanssa on "kaveri", vaikkei sen oma kuva nyt olisikaan aina näkyvissä? Vai miksi se sinua haittaa?

Vierailija
9/27 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mitään jos ollaan kuvassa yhdessä esim. miehen, koiran tai lapsen kanssa. Mutta jotkut laittavat pelkästään esim. lapsensa kuvan, huoh.

Vierailija
10/27 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettää selkeän viestin

Vierailija
11/27 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos nimenä on Liisa Virtanen

Vierailija
12/27 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on todella tarkka siitä, ettei laita kuvia nettiin. Hän on siis FB:ssa ja kuvassa on jokin muu kuin hän itse.

Mulla taas on aina oma kuva; joko yksinäni tai jonkun/jonkin muun kanssa.

Vierailija
13/27 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi tuollaista facebook-kaveria.

Kumpikin nuoria ja rakastuneita naisia. Niiden miehillä on vain mies yksin kuvissa.

Naisrukat ripustautuvat miehiinsä, mies sen sijaan katselee parempaa riistaa, kuten vaimonsa vauvapalstailevia facebook-kavereita. Eiks jeh! Säälittäviä nuo varatut naiset, jotka vieläpä rakastavat miehiään!

Vierailija
14/27 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on todella tarkka siitä, ettei laita kuvia nettiin. Hän on siis FB:ssa ja kuvassa on jokin muu kuin hän itse.

Mulla taas on aina oma kuva; joko yksinäni tai jonkun/jonkin muun kanssa.

Vierailija
15/27 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihailla muiden vaihtuneita kuvia, mielikuvistusta ja iloa elämään! Sen sijaan inhoan niitä "lapseni", "koirani" tai piirroshahmo tai joku luontokuva profiilikuvana. Fb:n idea on esiintyä omana itsenään ja jos se ei onnistu, niin ulos vaan ja muuta puuhaa kehiin.

Vierailija
16/27 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehelläkin kavereina on vain niitä, joiden kanssa on tekemisissä ihan IRL. Mihin silloin profiilikuvaa tarvitaan?

Vierailija
17/27 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät halua esitellä itsestään kaikkea kaikille. Ihan tietoturvasyistä. Silti FB:a voi käyttää ihan mukavasti.

Kylläpäs nyt jotakuta ahdistaa toisten profiilkikuvat xD Ilmeisesti ketuttaa, kun ei tiedä minkä näköinen se vanha tuttu nykyään on ;) Uteliaisuus ei tule tyydytetyksi, ja sekös vituttaa.

Vierailija
18/27 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs nyt jotakuta ahdistaa toisten profiilkikuvat xD Ilmeisesti ketuttaa, kun ei tiedä minkä näköinen se vanha tuttu nykyään on ;) Uteliaisuus ei tule tyydytetyksi, ja sekös vituttaa.

Toiset ei vaan kertakaikkiaan tajua koko FB-ideaa...

Vierailija
19/27 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaakaan kaverikseen.

Tässäkin asiassa minä ja mieheni olemme erilaisia. Minä kaipaan vanhoja tuttuja, joten haluan profiilikuvani olevan tunnistettava.

Mies taas ei kaipaa. Hänelle riittää se, että vanhat tutut löytävät hänet toisten vanhojen tuttujen kautta (harvalla on montaa saman nimistä kaveria). Jos ei löydä, niin antaa olla.

Ei FB:n käytössä ole mitään tiettyä säännöstöä, vaikka utelias-aatu sellaisen haluaisikin ;)

Vierailija
20/27 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei FB:n käytössä ole mitään tiettyä säännöstöä, vaikka utelias-aatu sellaisen haluaisikin ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi