Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tui tui, onko rakkailla kananpersepäillä ollut ikävä minua?

Vierailija
29.09.2010 |

Olen ollut taas jonkun aikaa verorahoilla dementikkovahtina sairaalassa ja nyt taas kotona. Kovinkaan korkealla ei ole tämän dementikkovahdin työmoraali, laitan joka yö korvatulpat ja pyydän hoitsuja tuomaan huonekaverille itkuhälyttimen, jotta mun ei tartte vahtia milloin 94-vuotias huonekaveri tukehtuu limoihinsa.

Muutaman kerran jo jouduttu elvyttämään henkiin kun meinasi tukehtua, muttei se vahtiminen yöllä ole mun ongelmani. PM

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

limoihinsa tukehtuu, mutta ei se ole minun asiani nukkua yöllä koiranunta ja kuulostella tukehtuuko mummo vaiko ei.

Verorahoilla makoilun vastineeksi voisin sen sijaan vastailla päivisin sairaalavuoteeltani vaikka osaston lääkärin puhelimeen, kun sillä tuntuu se yhtenään lääkärikierron aikana soivan. Jättäis puhelimensa vaan mun pöydälle, niin kyllä minä parit puhelindiagnoosit ja muut hoito-ohjeet kevyesti antaisin.

Vierailija
2/2 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansliaan tulevat omaisten turhat puhelut. "joo, on Pentti tänään syönyt hyvin ja paskonutkin, tosin vaippaan". "Kyllä Tyynellä on ollut tänään hyvä päivä, ei ole kertaakaan nakannut lääkkeitäkään lattialle" Ja Tuija ei tänään ekaa kertaa nukahtanut pää ruokalautasessa, toipumassa siis on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla