Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta kertaa sua on elämäsi aikana kosittu ja monta kertaa olet suostunut?

Vierailija
29.09.2010 |

Mua on kosittu 3 kertaa, kerran olen suostunut sille ensimmäiselle kosijalle. Muille oon sitten suoraan sanonut, etten halua enää naimisiin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mua oo koskaan kosittu, vaikka kahdesti olen kihloissa ollut. Ne on vaan sellasia "mennääks kihloihin" jne.

=( Olis ihana kokea sellainen romanttinen kosinta, mutta se on jo myöhäistä kun on pullat uunissa jo kolmatta kertaa.

Mitä järkee täs enää naimisiin on mennä, tai järjestää suuria bileitä. Olis ollut ihana kävellä alttarille isin käsipuolessa.

Vierailija
22/24 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kosija oli nuoruusiän poikaystävä, olimme seurustelleet 3-4 v on-off -suhteessa. Kuvitteli, että jos mennään naimisiin niin se on sitten siinä, enää ei leikitä. Onneksi ymmärsin sanoa ei, vaikka olin rakastunut ja kaipasin takaisin yhteen.

Toinen oli nykyinen mies, joka kosi vajaan vuoden seurustelun jälkeen. Siihen oli helppo vastata myöntävästi ja 10 vuoden kokemuksella oikein vastasin :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra A kosi ja kieltäydyin. Pari vuotta myöhemmin herra A soitti ja kosi koska oli ekalla kerralla kieltäytyessäni erehtynyt sanomaan etten menisi kihloihin "tällä vuosituhannella" ja kun vuosituhat sitten vaihtui niin yritti uudestaan vaikka ei oltu yhdessä kuin pikku pätkä silloin parivuotta aikaisemmin.

Herra B soitti ja kosi hieman herra A:n toisen kosinnan jälkeen. Herra B oli ensirakkauteni ja oltiin aikanaan vuosia yhdessä mutta nyt oltiin oltu jo kauan eriteillä ennen kosintaa... Kieltäydyin kunniasta.

Reilua vuotta myöhemmin mentiin kihloihin nykyisen mieheni kanssa. Mies ei tainnut varsinaisesti kosia vaan kateltiin että katos tuossa olis kultaseppä mentäiskö ostaan kihlat ja sitten sovittiin että kuukauden kuluttua mennään kihloihin jos vielä siltä tuntuu... Ja sillä tiellä ollaan hyvillä mielin.

Oliskohan tuo sitten kolme kosintaa ja kolme kielätytymistä ja silti naimisissa mutta ilman varsinaista "kosintaa" vaan enemmänkin yhteisestä päätöksestä.

Vierailija
24/24 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/3.

Tai saattaa olla enemmänkin kosintoja, mutta en ole ottanut niitä ehkä vakavasti enkä tiedä, että olisiko pitänytkään.

Naapuriin muutti panttilainaamo. Paljonkohan noista sormuksista sais siellä? ;-)