Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö minun vihdoin uskaltautua laittamaan välit poikki ystävääni?

Vierailija
29.09.2010 |

Olen tuntenut ystäväni jo 15 vuotta. Hänen käytöksensä vuoksi olen jo melkein kolme vuotta kerännyt rohkeutta laittaa välit poikki häneen. Kolme vuotta sitten hän muttui jotenkin oudoksi, sai kamalasti uusia ystäviä ja 'lemppasi' minut. Minulla piti olla hänelle ja hänen ongelmiensa kuunteluun AINA aikaa, mutta hänellä ei ollut koskaan minulle aikaa. Hän jopa vikitteli miestäni seurustelumme alkuaikoina. Ystäväni on nykyään niin helvetin töykeä ja itsekäs että voi hyvää päivää. Hän soittelee minulle vain kertoakseen kuinka mahtava elämä hänellä on/ketä julkkista hän melkein pani viime ryyppyreissulla etc. Minun elämäni ei häntä kiinnosta.

Voi kuinka paljon olen hänelle ongelmistani kertonut, hän sanoo vain että voivoi mutta minäminäminäsitätätätota. Kyllä, olen monesti ottanut tämän asian esille. Hän tekee itsestään uhrin ja syyttää minua kaikesta. Minä en soittele hänelle muka koskaan ja muuta. Luoja sentään,olemme 30-vuotiaita! Hän on niin lapsellinen ja varmaan pahin egoisti jonka olen koskaan tavannut. Auttakaa minua, miten saisin vihdoinkin hänelle luun kurkkuun? Aina kun minun on tarkoitus laittaa välit poikki, hän haukkuu minut pystyyn ja syyttää minua kaikesta. Haluaisin vihdoin hänen olevan se, joka jää turpa ammollaan ihmettelemään että mitä juuri tapahtui...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa en enää pitäisi ystävyyttä yllä. Pienemmistäkin syistä olen antanut ystävyyden hiipua. Jos ystävän vuoksi on jatkuvasti paha mieli siis niin, että hän loukkaa sinua useasti, niin paras anta sen "ystävyyden" loppua

Vierailija
2/8 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siedät moista käytöstä??

Miksi haluat olla hänen kanssaan tekemisissä?

En itse ainakaan olisi. Ei kaikkea tarvitse sietää. Mielestäni suhdettanne, kertomasi perusteella, ei voi todellakaan kutsua ystävyydeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jaksat tuollaisen ihmisen kanssa olla väleissä. Sinuna olisin lempannut jo ajat sitten.

Vierailija
4/8 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla todettiin vähän aikaa sitten epävakaa persoonallisuushäiriö. Julkkiksia on pantu ja miestä petetty. Välillä menee todella lujaa, välillä taas erittäin huonosti...tuntuu, että ystävyytemme on aika yksipuolista :( Mutta jokin pitää minut hänessä kiinni...ehkä historiamme ja se muisto, mikä hän joskus oli.

Vierailija
5/8 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa se varmasti on mutta kannattaa! Ihan sinun oman elämänlaadun kannalta! Keinoa en osaa sanoa, mutta todennäköisesti vain suora puhe auttaa... Tsemppiä! Ja muista että tosi ystävä jaksaa kuunnella myös sinua!

Vierailija
6/8 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä itsekään miksi olen hänen ystävänsä vielä..Meillä on joskus hauskaa, olimme kuin paita ja peppu. Ehkä minä oletin, että tämä on vain jokin vaihe. Mutta miten sen teen? Soitanko vain ja sanon että sori tämä oli tässä,hyvää elämää? Hän tietää fiilikseni ystävyydestämme,kun olen sen hänelle moneen otteeseen ilmaissut.Ei vain näytä menevän jakeluun..

ap

Vierailija
7/8 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et välttämättä saa kurkkuun, mutta lopeta ystävyys ilman sen kummempia draamoja. Eli et soita hänelle tai ota yhteyttä. Jos hän soittaa, niin et kuuntele hänen juttujaan vaan puhut omistasi, jos hän keskeyttää, niin sanot että sun pitää nyt lopettaa kun olet juuri esim. menossa suihkuun ja soitat takaisin sen jälkeen. Sitten et soitakaan. Ja kun hän soittaa niin et vastaa kun ehkä parin päivän päästä. Olet ollut muka aina tekemässä juuri silloin jotain.

Älä suutu hänelle, vaan anna vaan ymmärtää ettei sua kiinnosta.

Vierailija
8/8 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tarvitsee edes kysyä sitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän