Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äkkipikaiset, temperamenttiset, jätkämäiset naiset! Kysymys

Vierailija
29.09.2010 |

millaisiin ja minkä tyyppisiin miehiin te ihastutte? Mitkä piirteet vetävät puoleensa?

Olen tuon toisen ketjun ap, jossa pohdin mieheni ihastumista toiseen naiseen, joka on jätkä. Pohdin, onko tunne molemminpuolinen.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan naiseksi ja naiselliseksi tunnen itseni. Mutta olen voimakas, peräänantamaton, kova suustani, temperamenttinen (mutta myös rakastava puoliso ja äiti!)...

Minä pidän myös maskuliinisista, älykkäistä, itsevarmoista miehistä. Pidän itseäni niin suuressa arvossa, että miehenkin pitää olla HYVÄ kelvatakseen mulle. ;) Myös mun perässä on juossut aina liuta koiranpentumiehiä. On luultu lesboksikin joskus. :O

Tuolle eräälle, joka ihmetteli, miksi miehen pitää osata laittaa rajat. Se johtuu siitä, että kovatahtoinen nainen jyrää helposti kaikkien läheistensä elämän. En mä tee sitä tahallani tai pahuuttani, mutta olen vain niin voimakas luonne, että mulla täytyy olla voimakas luonne myös vastapainona. Olisi kamalaa, jos puoliso antaisi kaikessa aina periksi ja myötäilisi!

Vierailija
2/34 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mielestäni naisellinen. Mitä tarkoitat jätkämäisellä? Lompsii kädet taskussa, tupakka huulessa ja syljeskelee? Vai on pienirintainen ja kapealanteinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina ihastunut vahvan maskuliinisiin, pitkiin ja hauskannäköisiin miehiin joilla on hyvä ja vähän "outo" huumorintaju. Kaikki mun ihannemiehet on myös osanneet soittaa jotain, yleisimmin skittaa tai bassoa, ja ne on myös olleet monien muidenkin naisten suosiossa.

Vierailija
4/34 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehdottomasti temperamenttinen enkä ainakaan mikään tyttömäinen kikattelija.

Ihastun yleensä vahvoihin, temperamenttisiin miehiin, jotka osaavat pistää minulle vastaan. Mieheni on kyllä kiltti ja kunnollinen, muttei missään nimessä mikään tossunpohja. Minuun ihastuvat miehet ovat valitettavasti usein itsetunnoltaan aika heikkoja ja hakevat selvästi naista, joka määrää kaapinpaikan.

Vierailija
5/34 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina ihastunut vahvan maskuliinisiin, pitkiin ja hauskannäköisiin miehiin joilla on hyvä ja vähän "outo" huumorintaju. Kaikki mun ihannemiehet on myös osanneet soittaa jotain, yleisimmin skittaa tai bassoa, ja ne on myös olleet monien muidenkin naisten suosiossa.

t. pitkän basistin vaimo ja todella hauskannäköisen sellistin ex

Vierailija
6/34 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli viehättää ne renttumaiset ja "pahat" miehet...

Vierailija
7/34 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kylla yhtaan tunnista itseani jatkamaiseksi, ulkoisesti olen nimittain hyvinkin naisellinen. Mutta persoonallisuuden puolella myonnan kylla etta mussa on paljon yleensa miehissa tavattavia piirteita.

Mina ihastun jarjestaan alykkaisiin miehiin joilla on sana hallussa; mielellaa saa olla myos hiukan pehmeaa puolta (ruuanlaitto ja lastenhoitotaidot ovat plussaa ;-)), mikaan nosso ei silti tarvitse olla; yleensa olen myos ihastunut komeisiin ja maskuliinisen nakoisiin miehiin.

Vierailija
8/34 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanoisi silti jätkämäinen, mutta en ole kuitenkaan naisellinenkaan. Pukeudun kyllä ihan naisellisesti, mutta luonteeltani en sellainen ole.

Aiemmin ihastuin juurikin sellaisiin renttuihin ja "pahoihin poikiin" mutta se, keheen sitten tosissani rakastuin, oli kiltti, kunnollinen, vaalea ja pitkä. Osaa sanoa mulle vastaan tarvittaessa ja pistää mut aisoihin. Ymmärtää huumoriani ja osaa ottaa purkaukseni vastaan useimmiten oikein, eli ei lähde kanssani tappelemaan, mutta myöhemmin keskustellaan asioista. Kun olen rauhoittunut. Osaa myöskin osoittaa mulle usein, kuinka naurettavasti taas käyttäydyn ja kiukku vaihtuu nauruun. =) Lihaksikaskin on.

Vierailija
9/34 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä keskustelija, mahtava pano (mies tai nainen), osaa flirttailla, hauska, huumorintajuinen tai sitten vaan esim. vaarallinen (varattu).

Mä olen käynyt läpi aika laidasta laitaan miehiä ja naisia. Riippuen vähän huumorista, kuinka kauan se kestää. Yleensä häippäsen aika nopeasti, jos ei ole tarpeeksi kiinnostava. Olen varmaan aika seikkailija nykyään, koska olen eronnut. Pidän alkuhuumasta ja iskemisestä. Yleensä kyllästyn kuitenkin pian.

Eksäni oli mainosgraafikko ja jännittävä arttutyyppi. Erosimme, koska emme jaksaneet pysyä uskollisina.

Vierailija
10/34 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tykkäätte iskemisestä ja vaarallisuudesta?

hyvä keskustelija, mahtava pano (mies tai nainen), osaa flirttailla, hauska, huumorintajuinen tai sitten vaan esim. vaarallinen (varattu).

Mä olen käynyt läpi aika laidasta laitaan miehiä ja naisia. Riippuen vähän huumorista, kuinka kauan se kestää. Yleensä häippäsen aika nopeasti, jos ei ole tarpeeksi kiinnostava. Olen varmaan aika seikkailija nykyään, koska olen eronnut. Pidän alkuhuumasta ja iskemisestä. Yleensä kyllästyn kuitenkin pian.

Eksäni oli mainosgraafikko ja jännittävä arttutyyppi. Erosimme, koska emme jaksaneet pysyä uskollisina.

Vierailija
11/34 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voipi vielä sanoa että jätkämäinen :) Olen aina ollut se hyvä jätkä. Rimppakintuista en ole ikinä pitänyt. Ja mies ei saa olla nössö. Menoa ja meininkiä kiitos :) Nykyinen mieheni on sellainen, ainoa jonka kanssa olen pidempään viihtynyt. Ennen pistin miehen vaihtoon alkuhuuman jälkeen.

Vierailija
12/34 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä keskustelija, mahtava pano (mies tai nainen), osaa flirttailla, hauska, huumorintajuinen tai sitten vaan esim. vaarallinen (varattu). Mä olen käynyt läpi aika laidasta laitaan miehiä ja naisia. Riippuen vähän huumorista, kuinka kauan se kestää. Yleensä häippäsen aika nopeasti, jos ei ole tarpeeksi kiinnostava. Olen varmaan aika seikkailija nykyään, koska olen eronnut. Pidän alkuhuumasta ja iskemisestä. Yleensä kyllästyn kuitenkin pian. Eksäni oli mainosgraafikko ja jännittävä arttutyyppi. Erosimme, koska emme jaksaneet pysyä uskollisina.

Mutta ainakin itse nykyaan ihan vaan "teoriapuolella"; olen nimittain tiukasti naimisissaoleva 3 lapsen aiti... ;-)

Tuo on muuten minullekin tosi tarkea juttu etta "osaa sanoa minulle vastaan" mita tuossa yksi edellinen mainitsi. Eli minulle on aarimmaisen tarkeaa, etta mies ei "lankea loveen" ja anna minun vieda hanta kuin passia teuraalle, sellainen mies ei kiinnosta minua vahaakaan.

Vierailija
13/34 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tottuneet saamaan mitä haluaa, koska heissä on yleensä näkyvyyttä ja karismaa. Hyvä ystäväni on juuri sellainen. Hän ei ole erityisen kaunis, mutta erittäin hyvä kommunikoimaan ja tekee aina varmaksi, että hänet nähdään ja kuullaan. Sellaiset naiset ovat hyvin suosittuja mutkattomuutensa takia. Kiltit kauniit tytöt, jotka ravintolassa istuvat kiltisti muiden tyttöjen kanssa jäävät usein ilman, koska miehet eivät uskalla lähestyä naislaumaa...

Vierailija
14/34 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enään en tietenkään sellaisia harrasta, kun olen naimisissa.

Vierailija
15/34 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätkämäisen (ei ulkonäöltä mutta ruumiinkieleltä ja jutuilta), karskin, kovaäänisen ja erittäin temperamenttisen työkaverini miehen, joka oli ihan tavallinen. Ihan kivanoloinen, kivannäköinen, tavallisesti käyttäytyvä. Ei ujo muttei kovin päällekäyväkään.

Pidän ko. naisesta paljon, ei siinä mitään, mutta olin jotenkin ilman muuta kuvitellut että hän on lesbo.

Vierailija
16/34 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhmaikään juuttunut pikkutyttö :)Se käy ilmi myös tuosta että haluaa että mies laittaa vastaan, pistää rajat (aikuiselle?) ihmiselle näin hänellä on turvallinen olo.

Vierailija
17/34 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhmaikään juuttunut pikkutyttö :)Se käy ilmi myös tuosta että haluaa että mies laittaa vastaan, pistää rajat (aikuiselle?) ihmiselle näin hänellä on turvallinen olo.

en kaipaa kuria, turvaa enka rajoja (mina ainakaan), mutta kyllakin sellaista ihmista kumppaniksi, jota en pysty puhumaan pyoralle. Eli toisen vahvan, itsenaisen ihmisen seuraa kaipaan (ja onneksi minulla on sellainen mies). Ongelmanani on aina ollut se, etta seuraani lyottaytyvat koiranpentumaiset miehet, jotka haluavat katsoa naista ylospain, tai jotain sellaista. Enka siis halua minusta riippuvaista "lasta" vaan ihan oikean aikuisen kumppanin.

Vierailija
18/34 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kaipaa kuria, turvaa enka rajoja (mina ainakaan), mutta kyllakin sellaista ihmista kumppaniksi, jota en pysty puhumaan pyoralle. Eli toisen vahvan, itsenaisen ihmisen seuraa kaipaan (ja onneksi minulla on sellainen mies). Ongelmanani on aina ollut se, etta seuraani lyottaytyvat koiranpentumaiset miehet, jotka haluavat katsoa naista ylospain, tai jotain sellaista. Enka siis halua minusta riippuvaista "lasta" vaan ihan oikean aikuisen kumppanin.

että puhuisit toisen pyörälle? Yrität siis jotenkin provosoida miestä tai katsoa missä se raja kulkee?

Vierailija
19/34 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että puhuisit toisen pyörälle? Yrität siis jotenkin provosoida miestä tai katsoa missä se raja kulkee?

etta jostain syysta mulle on sattunut (ennen avioliittoani) useammankin kerran, etta olen kaynyt ihan mukavan - muttei minulle mitenkaan maailmoja jarisyttavan - keskustelun jonkun miehen kanssa vaikkapa filosofiasta tms. kuivastakin aiheesta, jonka jalkeen ko. mies on ihastunut minuun yksipuolisesti ja alkanut koiranpentumaisesti seurailla minua ympariinsa... Olen siis tahtomattani ilmeisesti puhunut heidat jotenkin pyoralle.

Vierailija
20/34 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni aiemminkin vastannut on todennut, miehekkäisiin miehiin. Haluan olla vähemmän maskuliininen osapuoli suhteessa. :) Mulla on siis vähän sellainen asenne, että pystyn samaan kuin miehetkin, todennäköisesti vähän enempäänkin. Olen töissä perinteisesti miehiseksi mielletyllä alalla ja harrastan miesmäisiä lajeja. Enkä tykkää laittautua kamalan paljon, pukeudun kyllä naisellisesti ja meikkaan, mutta en ikinä voisi kuvitella itseäni mihinkään "Martina Aitolehti" -lookiin, eli paljon meikkiä ja tissit, perse ja sääret niin esille kuin vain saa.

Ja kuten moni muukin on sanonut, myös minuun ihastuvat sellaiset koiranpentumiehet! Mä en todellakaan kaipaa miestä, joka myöntyy kaikkeen ja hymistelee. Ja antaa mun hoitaa kaikki "miesten työt". Olisi joskus kiva tuntea itsensä avuttomaksi naiseksi miehen seurassa.