En tiedä mikä hiton himonussijapariskunta yläkertaan on muuttanut
mutta mulla meni nyt hermot. Joka ***tanan yö alkaa 2-5 aikaa yöllä kauhea nainti. Sänky jyyskää ilmeisesti patteria vasten ja sehän kuuluu sitten kivasti meille. Tätä nyt jatkunut jo reilu 2 viikkoa, alkaa oma jaksaminen kärsiä. Kävin sitten viemässä heille postia, jossa pyysin irroittamaan sängyn patterista. Kyllä kerrostaloelämä on ihanaa! Muutan heti kun löydän sopivan rivariasunnon.
Kommentit (23)
Eikö ihmiset toidellaakaan osaa harrastaa seksiä huutamatta tai rynkyttämättä sänkyä valtoimenaan? Kyllä meillä ainakin osataan.
Mä en ainakaan osaa harrastaa seksiä huutamatta Oottekste muut suut supussa kun teitä pannaan?
vaikka kuka olis kuulemassa? Siis ei haittaa, vaikka lapset herää tms?
Mä en huuda seksin aikana. Ei vaan ole luontevaa.
Mä en ainakaan osaa harrastaa seksiä huutamatta Oottekste muut suut supussa kun teitä pannaan?
vaikka kuka olis kuulemassa? Siis ei haittaa, vaikka lapset herää tms? Mä en huuda seksin aikana. Ei vaan ole luontevaa.
En minäkään exän aikana pihahtanutkaan mutta nyt voihkin kyllä.
vaikka kuka olis kuulemassa? Siis ei haittaa, vaikka lapset herää tms? Mä en huuda seksin aikana. Ei vaan ole luontevaa.
Kokeilepas joskus. En minäkään exän aikana pihahtanutkaan mutta nyt voihkin kyllä.
Ei vain ole mulle luontevaa. Jos mun pitäisi seksin aikana ruveta tuollaisia pohtimaan, niin halut loppuis kyllä siihen.
Kyllä pitää osata hiljaakin rakastella. Mä häpeisin ainakin silmät päästäni jos naapurit tietäis mitä meillä harrastetaan ja milloin. En kehtaisi huutaa. Yök, kamalaa.
Siihen viime kädessä perustuu koko helvetin jatkuvan kasviun koneisto, kun pitää saada lisää, enemmän, ja erottautua.
Minun ehdotukseni on kemiallinen kastraatio kaikille, ja säännöstellyt, harkitut ja arvotut raskaudet.
Kolmessa eri kerrostalossa sekä yhdessä rivarissa olen asunut, mutta en ikinä ole kuullut kenenkään harrastavan seksiä.. Olen vielä tosi herkkäuninen. Hyvä tietty näin, kyllä olisi moinen vituttanutkin.
seuraavan kerran kun alkaa naimisen läiskettä kuulua, niin voithan sä masturboida heidän tahtiin ja huutelet samalla sinne naapuriin KYLLÄ,KYLLÄ,NOIIIIN...
Siihen viime kädessä perustuu koko helvetin jatkuvan kasviun koneisto, kun pitää saada lisää, enemmän, ja erottautua.
Minun ehdotukseni on kemiallinen kastraatio kaikille, ja säännöstellyt, harkitut ja arvotut raskaudet.
saa harrastaa, mutta mielestäni siihen pätee sama kuin kaikkeen muuhunkin kerrostalossa (tai muussa semmoisessa paikassa, jossa naapurit ovat kuuloetäisyydellä) asuessa: pitää ajatella naapureita.
Myös tanssiminen on kiva asia, mutta jos tää aloitus käsittelis sitä, että joku tanssii keskellä yötä polkkaa puukengät jalassa ja stereot pauhaten, kukaan ei olisi ap:n kanssa eri mieltä. Minusta hiljaisuus (joka on yleensä klo 22-07) pätee myös seksiin.
Mun mielestä tällaisiin tapauksiin pätee usein se, että oikein halutaan ilmoittaa naapureille, että meilläpä sitä naidaan.
Minä ainakin voihkin vallan kovaäänisesti kun minua bylsitään, mutta se ei ole mitään verrattuna siihen millaista ääntä mieheni Jorma-Eenokki pitää saadessaan orgasmin. Hän karjuu kuin Tarzan puussa, ruiskii siemennestettään huutaen joka paikkaan ja yleensä menee vielä parvekkeelle vilvoittelemaan ja örähtelemään aktin jälkeen. Kyllä Jorma-Eenokki on sentään miehinen mies...
saa harrastaa, mutta mielestäni siihen pätee sama kuin kaikkeen muuhunkin kerrostalossa (tai muussa semmoisessa paikassa, jossa naapurit ovat kuuloetäisyydellä) asuessa: pitää ajatella naapureita.Myös tanssiminen on kiva asia, mutta jos tää aloitus käsittelis sitä, että joku tanssii keskellä yötä polkkaa puukengät jalassa ja stereot pauhaten, kukaan ei olisi ap:n kanssa eri mieltä. Minusta hiljaisuus (joka on yleensä klo 22-07) pätee myös seksiin.
Mun mielestä tällaisiin tapauksiin pätee usein se, että oikein halutaan ilmoittaa naapureille, että meilläpä sitä naidaan.
Antakaa anteeks, en ole nukkunut juuri viime yönä. Voi sitä näköjään valvoa muutenkin, kuin naapurin seksipuuhia kuunnellen. Ja aika kovaa saisivatkin naida, meillä kun nuo lähimmät naapurit asuvat parinkymmenen metrin päässä.
Olen pahoillani.
Kyllä pitää osata hiljaakin rakastella. Mä häpeisin ainakin silmät päästäni jos naapurit tietäis mitä meillä harrastetaan ja milloin. En kehtaisi huutaa. Yök, kamalaa.
Turautteleeko Jorma-Eenokki myös pieruja aktin aikana vai jälkikäteen siellä parvekkeella? Jospa teillä naapurit vittuuntuu kun Jorma-Eenokki pärisee ja örisee parvekkeella. Joko on naapurit valittaneet ja isännöitsijältä tullut nootti postiluukkuun? Ei helevetti tuo oli kyllä ihan hulvaton juttu! Voin sieluni silmin nähdä karvaisen ison ukon ruiskimassa siemeniään ikkunaverhoihin... ;)))
tai sen kerros/sukunimitaulun viereen otsikolla "x-kerroksen bylsijöille"
Kyllä meistäkin ääntä kuuluu, ei siinä voi olla hiljaa kun tulee kunnon orgasmi. Suurin osa ilosta menee, jos joutuu kauheasti pidättelemään huutoa. Onneksi ei ole vielä lapsia.. Ja onhan se seksi nyt ihan eri asia kuin vaikka tanssiminen, sitä harrastetaan sillon kun sattuu haluttamaan, eikä silloin kun naapureille sopii.
Muuta omakotitaloon ;)