Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittäisikö sinulle, että internet olisi auki 8-16?

Vierailija
17.09.2024 |

Sillä jos näin tehtäisiin, CO2 päästöt vähenisivät jopa 2,5 %.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, minulla on liukuva toimistotyöaika.

Vierailija
2/62 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan ajatusta, mikäli tämä on mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä aikavyöhykkeellä?

Vierailija
4/62 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
5/62 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin, tykkään seiskalta aloittaa työt että pääsee ajoissa pois, kyllä risoisi jos pitäisi olla 8-16.

Vierailija
6/62 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se että maailmassa on muitakin aikavyöhykkeitä eli kenen aikavyöhykkeellä tuo aika olisi käytössä?

Vierailija
7/62 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoiskustannukset ympäristölle ois suuremmat kuin säästö. Miksi pitäisi tinkiä juuri välttämättömästä? Miksi ei esim.tehdä tuotteista kestävämpiä?

Vierailija
8/62 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko vaikka 6-14, niin saisin aamun Hesarin luettua aamukahvilla?

Vierailija
9/62 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin, tykkään seiskalta aloittaa työt että pääsee ajoissa pois, kyllä risoisi jos pitäisi olla 8-16.

Taas yksi akka joka ei tajua että 8h on 8h vaikka sen aloittaisi keskiyöllä. Huoh. 

Vierailija
10/62 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
11/62 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opiskelen iltaisin ja öisin, koska päivisin olen töissä. Kaikki kurssit ovat netissä, siis kaikki materiaalit, luentovideot, tehtävien palautukset ja vertaisarvioinnit.

Vierailija
12/62 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 8 on talvella vielä pimeää. Jos työskentelee valoisana aikana, kuluu vähemmän sähköä valaistukseen.kaikki viihdesivustot vois kyllä sulkea, mutta ei esim. nettikauppoja.

Vierailija
13/62 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se että maailmassa on muitakin aikavyöhykkeitä eli kenen aikavyöhykkeellä tuo aika olisi käytössä?

Luonnollisesti WST. Olemmehan NATOn jäsen. 

Vierailija
14/62 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän voisi työnantajaa häiritä, että olisi pakko hoitaa pankkiasiat, lasten Wilmaviestit, harrastusilmoittautumiset, bussiaikataulut katsomisen ja lääkärivaraukset työajalla.

Vierailija
15/62 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtoiskustannukset ympäristölle ois suuremmat kuin säästö. Miksi pitäisi tinkiä juuri välttämättömästä? Miksi ei esim.tehdä tuotteista kestävämpiä?

Mikä välttämättömyys se netti on? Ihan helposti asiat hoituivat vielä 80-luvulla ja pitkälle 90-luvullekin ilman nettiä.

Vierailija
16/62 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä opiskelen iltaisin ja öisin, koska päivisin olen töissä. Kaikki kurssit ovat netissä, siis kaikki materiaalit, luentovideot, tehtävien palautukset ja vertaisarvioinnit.

Maailma ei tarvitse yhtään sosionomia lisää. 

Vierailija
17/62 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai virka-ajalla, ei kävisi. Onneksi viimeinen pieni lomapätkä menossa, niin voin notkua täällä aamusta iltaan. M50

Vierailija
18/62 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi akka joka ei tajua että 8h on 8h vaikka sen aloittaisi keskiyöllä. Huoh.

Mistä ihmeestä sinä niin päättelit, etten sitä tajua? Minulla on liukuva työaika, tykkään tehdä 7-15, ja minua harmittaisi jos pitäisi tehdä 8-16, kuten aloituksessa ehdotettiin. Mitä ihmettä sinä sekoilet ja akattelet minua. 

Vierailija
19/62 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän voisi työnantajaa häiritä, että olisi pakko hoitaa pankkiasiat, lasten Wilmaviestit, harrastusilmoittautumiset, bussiaikataulut katsomisen ja lääkärivaraukset työajalla.

Voi kyynel. Olen aina hoitanut kaikki, parturissa, hammaslääkärissä, asioilla ym käynnin työaikana täydellä palkalla. 

Vierailija
20/62 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi pappa, joka ei tajua, että jos puhutaan klo 8-16 välille ajoittuvasta kahdeksasta tunnista, silloin ei tarkoiteta esim klo 00 -08 välille ajoittuvaa kahdeksaa tuntia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä