Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olette maksaneet viikon Etelänreissusta?

Vierailija
29.09.2010 |

Monta lasta oli mukana? Tein pikaisesti hakua parin matkatoimiston sivuilla ja totesin, että jos hinnat viikon perhelomalle on alimmillaan 5000 euron luokkaa, niin voidaan unohtaa koko loma:(. Paikan päällä menisi kuitenkin vielä rahaa, joten huh huh.

Kerrottakoon, että olen itse käynyt lomamatkalla ulkomailla viimeksi vuonna 2002 ja taitaakin mennä muutama vuosi lisää, ennen kuin on varaa lähteä minnekään. Sitten kun lapset pärjäävät omillaan, voisi miehen kanssa olla mahdollisuus säästää tuollaisia summia.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kateellinen :) Thaikkulassa viisi tähtee on luksusta kun kolmen tähden hotellikin on jo yleisesti todella hyvä! Mä haluun kanssa....t."thaimaa-kuumetta" poteva

Vierailija
42/64 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kateellinen :) Thaikkulassa viisi tähtee on luksusta kun kolmen tähden hotellikin on jo yleisesti todella hyvä! Mä haluun kanssa....t."thaimaa-kuumetta" poteva

Tämä siis osoitettu 8000€ pulittavalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa kyllä niin halpoja, että tulevat jopa edullisemmaksi kuin itse varatut lennot & hotellit.

Millaisia kokemuksia teillä on muuten "määrittelemättömästä majoituksesta"? Ilmeisesti kuitenkin aina ovat melko hyviä, kun täytyy matkanjärjestäjän vähimmäisedellytykset vähintään täyttää. 200 viikon matkasta ei tunnu kyllä kauheen kalliilta.

Vierailija
44/64 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisempien kokemuksien mukaan ja toissa kesänä olimme Kyproksella oppaamme ja paikallinen bussikuski keskustelivat Espanjan edullisuudesta.En tiedä,itselle on vaan tullut sellainen tuntuma..

Vierailija
45/64 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerrankin mukava käydä ruokaostoksilla.

Vierailija
46/64 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka ei ol ekertaakaan vielä maksanut yli 2000 e

Ollaan oltu Kanarialla, 2x Egyptissä, Unakarissa Balatonilla, Bulgariassa, 2x Kreikassa.

Meilä on ollut viimeiset vuodet 2 aikuista + 3 lasta

yli 2v vuotiaita kaikki. Egytin matkalla oli mukana 4 lasta, jolloin nuorin oli vielä alle 2v.

Vierailija
47/64 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisempien kokemuksien mukaan ja toissa kesänä olimme Kyproksella oppaamme ja paikallinen bussikuski keskustelivat Espanjan edullisuudesta.En tiedä,itselle on vaan tullut sellainen tuntuma..

Ja Kypros on kaikkein kallein paikka Välimerellä!

Vierailija
48/64 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa kyllä niin halpoja, että tulevat jopa edullisemmaksi kuin itse varatut lennot & hotellit. Millaisia kokemuksia teillä on muuten "määrittelemättömästä majoituksesta"? Ilmeisesti kuitenkin aina ovat melko hyviä, kun täytyy matkanjärjestäjän vähimmäisedellytykset vähintään täyttää. 200 viikon matkasta ei tunnu kyllä kauheen kalliilta.

Itse joskus lähteny ja päässy 2 tähden hotelliin joka oli aivan karsea,mutta enpä odottanutkaan halvalta matkalta mitään luksus-hotellia. Koskaan kun et tiedä minne pääset! Tosin joillain käy aina tuuri ja pääsevät 4-5 tähden hotelliin. itse en muksujen kanssa lähtisi vaikka tiedän että voi vaihtaa hotellia saman tasoiseen/hintaiseen tai maksaa pikkasen lisää paremmasta paikanpäällä. Mut ilman lapsia 200€ matkasta ei ole paha, voisin lähteä :)

Vierailija
49/64 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...määrittelemättömään. Kaksistaan kyllä, mutta lasten kanssa hotellilla ja allasalueilla on vielä suurempi merkitys.

Vierailija
50/64 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme syyskuun alussa 1+2 615e yhteensä. 4* hotelli Portugalissa. lapsi sai lomaa koulusta 2pv varoitusajalla.

Viime vuonna 3* hotelli Kyproksella 585e 1+2.

Kesällä erikseen varattuna lennot lufthansalta ja hotelli Booking.comista: barcelonan lähialue 740e 1+2hlö. Viikko 4* hotellissa ja lennot.

Intiaan marraskuussa 2vk 2900e 1+2hlö.

me matkustelemme tosi paljon. Ja edullisesti. Etsivä löytää aina edullista.

Vierailija
51/64 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lähtenyt lasten kanssa myös määrittelemättönmään. Egyptissä olimme tosi hyvässä 4* hotellissa.

Rohkeana vaan matkaan!

Vierailija
52/64 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lähtenyt lasten kanssa myös määrittelemättönmään. Egyptissä olimme tosi hyvässä 4* hotellissa.

Rohkeana vaan matkaan!

alakerrassa on disco...ei kiitos!!

Vierailija
53/64 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut Kyprosta vaan yleensä Kreikan hintatasoa,olen käynyt myös muualla..ja Kyproksesta on meille jäänyt aika hyvä vaikutelma niin hintojen suhteen kuin myös muuten.

Vierailija
54/64 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo. Jos ei pysty säästämään loman hintaa etukäteen niin ei kyllä silloin kannata lähteä. Näistä niitä luottokorttiveloissa itkeviä sitten syntyykin. Kun yhtäkkiä huomataan että ai niin autovelka, sohvavelka, taulutv-velka ja matkavelka erääntyvät -hei ei meillä riitäkään rahat. Ja tiedätkö paljonko on todellinen vuosikorko tuossa systeemissä? Saattaa korosta tulla lomalle reilusti lisähintaa.

Tama aihe kiinnostaa minuakin, en ole suomesta ikina matkustanut muualle kuin ruotsiin, norjaan ja viroon. Nyt kun asumme ulkomailla hinnat torkean halpoja.mutta ois ihan kiva paasta suomestakin tulevaisuudessa matkustamaan. Eras tuttuni joka reissaa miehensa kanssa joku vuosi ehdotti minulle tallaista. Heilla on joku aurinkomatkojen? luottokortti jolla maksavat matkansa,tosin he tekevat kanssa akkilahtoja. mutta sanoi etta on kateva ja toimii heilla...sitten maksaa vuodessa sen pois mita edellinen matka maksanut (osissa) ja taas matkoille :) ei tartte saastaa sita 3000 matkat ja hotelli plus sitten viela tuhlurahaa.

Vierailija
55/64 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu koski Kreikan ja Espanjan hintoja..Kuin myös Kyproksen sisällä olevissa hinnoissa,samassa kohteessa voi olla myös suuria eroja,Protaras ei mielestämme ollut erityisen kallis.

Vierailija
56/64 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut tällaisia hintoja:

Orlando ja Disney World 2 aikuista, 2 lasta ja 1 alle 2-vuotias, 12 päivää vuonna 2006: Lennot, talonvuokra, autonvuokra ja Disney-liput yhteensä 4486€

Sveitsi, Ranska, Italia, Monaco 7 päivää vuonna 2006 2 aik, 2 lasta ja 1 alle 2-vuotias: Lennot, hotellit ja autonvuokra 1477€

Karibianristeily 7 yötä + 2 hotelliyötä Miamissa 2007, 2 aik, 2 lasta ja 1 alle 2-vuotias: Lennot, hotelli, risteily (all inclusive) ja autonvuokra 6422€

Kong Kong + Sanya, Kiina (rantakohde) 12 päivää vuonna 2008, 2 aik, 3 lasta: Lennot ja hotellit 3586€

Malesia (Kuala Lumpur + Langkawi) 10 päivää vuonna 2008, 2 aik, 3 lasta: Lennot + hotellit 4531€

Portugalin ja Espanja kiertomatka 18 päivää autolla vuonna 2009, 2 aik + 3 lasta: Lennot + hotellit + autonvuokra 3492€

Karibianristeily 7 yötä + 4 hotelliyötä Puerto Ricossa vuonna 2010, 2 aik + 3 lasta: Lennot + hotelli + risteily (all inclusive) 5226€

Pariisi + Disneyland 3 päivää, yhteensä 6 yötä kesällä 2010, 1 aik, 3 lasta: Lennot + hotellit + Disney-liput 1582€

Vierailija
57/64 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuoden syyslomamatka maksoi 1800 euroa (2+2). Lennot varasin itse Turkish Airlinesilta ja all inclusive 4* hotellin alpharoomsista. Hyvä reissu oli!

Nyt joululomalla ollaan koko loma (22.12.-9.1.) reissussa, ensin Hongkongissa ja sitten lennetään sieltä Phukettiin 11 päiväksi ja takaisin. Lennot + majoitukset (4* hotellit ja Phuketissa huvila omalla uima-altaalla) maksaa vähän reilu 4000 euroa. Että kyllä itse tekemällä säästää:-)

Vierailija
58/64 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä tulee käytyä. Nyt kesällä lennot Bukarestiin 185 e / henkilö. Hotelli (3 tähteä) Albenassa kolme yötä 90 e buffetaamupalalla ja sen jälkeen kaksi yötä Kultahietikolla kaksi yötä yhteensä 60 e.

Halvemmaksi tulee huomattavasti itse järjestäminen kuin matkafirmojen kautta.

Vierailija
59/64 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noap kyllä voi olla pois koulusta ala-asteikäinen vallan mainiosti haloo, miksi mennä koululomilla ja maksaa hintaaa kaksinverroin, jos ei rahaa ole? 1000

Mutta mistä itse revit sitä lomaa? Minulla lomaa 5 viikkoa vuodessa ja varmasti vietän ne tasan silloin kun lapsilla on lomaa, eikä tietty edes riitä. Koululaisilla lomaa 13 viikkoa vuodessa ja jos vielä 2 ylimääräsitä viikkoa, niin sitten on 15 viikoa lomaa. Miten järjestelet lasten loma-ajat?

Vierailija
60/64 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko Rhodolsella Falirakissa minä, mies ja 2-vuotias v.2005. Matka varattiin jo syksyllä ja keväällä oli lähtö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi