Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko lapsena ikinä hävenneesi vanhempiasi tai jotai teidän perheen asiaa?

Vierailija
14.10.2005 |

Mä häpesin, kun meillä oli Skoda.

Myöhemmin olen hävennyt äitini junttiutta.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla muilla kun oli omat huoneet:(

Vierailija
2/33 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyky mittapuun mukaan ihan normaaleita, mutta silloin ikäloppuja muiden vanhempiin verrattuna.

Lisäksi olen hävennyt äitini käytöstapoja tai siis niiden puutetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpesin sitä, että hänen kuviaan oli paikallislehdessä kaikkien pikkukekkereiden yhteydessä. Joka kerta joku viinilasi tai shampanjalasi kädessään hymyilemässä leveästi. Häpesin myös sitä, että hän vietti iltoja harrastusten parissa sen lisäksi että oli päivät töissä. En kehdannut kertoa kavereille, ettei minulla ollut ollenkaan " oikeaa" äitiä, sellaista, joka olisi laittanut ruokaa, leiponut pullaa tai istunut katsomassa minun kanssani televisiota ja muuten viettänyt kanssani aikaa, kuten muiden äidit tuntuivat tekevän.

Vierailija
4/33 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä hävetti, että äitini oli niin hyvää pataa minun kavereitteni kanssa. Vasta myöhemmin olen älynnyt, että äitini oli monille kavereille, joilla oli asiat huonommin kuin minulla, se " kuunteleva aikuinen" , ja että muutenkaan ei ole mikään huono asia, jos joku aktiivisesti puuttuu asioihin, jotka mielestään ovat väärin.

Vierailija
5/33 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuului Suomi-Neuvostoliitto-seuraan.

Häpsin sitä.

Vierailija
6/33 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sitä että kerta toisensa jälkeen antoi isäpuolelleni anteeksi ja kerta toisensa jälkeen sai turpiinsa kun ei tajunnut lähteä.

Vierailija
7/33 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hölmöyksiä esim. kerran kännissä tuli huoneeni ovelle ihan ympäripäissään kun olin siellä hyvän ystäväni kanssa, oltiin silloin jotain 14-v, ja rupesi puhumaan jotain meidän kasvaneista rinnoista ja yritti leikillään muka kutitella ystävääni. silloin hävetti.eikä ystäväni sen jälkeen tullut meille kylään... sekä muita sen möläytyksiä... ja omaa äitiä joka sanoo oman mielipiteensä ihan kenelle haluaa eikä mitenkään kauniisti, hän huutaa on päällekäyvä ja aina mielestään oikeassa ja mitä vanhemmaksi on tullut sen kärttysempi ja räjähdysherkempi hänestä on tullut. en nykyään lähde hänen kanssa mihinkään ihmisten ilmoille koska aina saa hävetä esim. viimeksi kun olimme kaupassa niin hänen mielestään kaikki on kallistunut niin hän sitten kassalla kovaan ääneen kävi huutamaan kassaneidille miten kaikki on nykyään niin kallista ja koko kauppa on ihan huono... kyllä nolotti...

Vierailija
8/33 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi häpesin heidän julkista riitelyään sekä vanhanaikaisuuttaan.

Vierailija
9/33 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilainen auto kuin muilla ja erilainen puhelinnumero kuin muilla. Isäni oli monessa asiassa hieman oman tiensä kulkija, eikä halunnut tehdä kaikkea niinkuin kaikki muut.

Vierailija
10/33 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla roikku kaulassa iso avain 1920-luvulta ja muiden oli pienet, hienot ja kiiltävät.

Vierailija
11/33 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pienenä en uskaltanut tuoda kavereita kotiin, koska luulin että vanhempani tukistelevat heitäkin, jos he eivät osaa käyttäytyä.

Vierailija
12/33 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seinillä (kallista nykytaidetta). Olen tainnut olla aika onnekas.

Vierailija
13/33 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eivät tajunneet mistään mitään jne.

Vierailija
14/33 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut autoa. Sitten kun auto hankittiin niin olin tosi ylpeä kun Lada tuli hakeen.

Vierailija
15/33 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei ollut autoa. Sitten kun auto hankittiin niin olin tosi ylpeä kun Lada tuli hakeen.

JEEEEEEEEEEEEE:))))))))))))

Vierailija
16/33 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meidän auto oli lada:)

Vierailija
17/33 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ongelmaa sinnikkäästi pidettiin kodin seinien sisäpuolella, hän välillä sammui pihalle tai soitteli tutuille/sukulaisille haukkumispuheluita.

Vierailija
18/33 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja side paistoi läpi.

Vierailija
19/33 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään kaverin kotona ei ollu niin kallista autoa

Vierailija
20/33 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina ku vein kavereita kotiin niin mummo piereskeli keittiössä helkkarin kovia paukkuja ja sit kehtas viel kysyy et tuletteko syömään leipää ja juomaan kaakaoo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan