Kellään jumalatonta vitutusta tiettyyn aikaan kuukautiskiertoa? ov
Muutama vuosi sitten päivä pari ennen menkkoja kaikki ärsytti, nykyään jo viikkoa ennen menkkoja menee hermot. Siis ihan yhtä-äkkiä normaali olotila muuttuu raivoksi, vitutukseksi, ärsytykseksi. Elämäänsä ei vaan jaksa. Menkkojen alkaessa myös vitutus loppuu kunnes taas alkaa seuraavassa kuussa viikkoa ennen menkkoja.
Lapset ihmettelee, mies osaa jo ennustaa menkkojen viikon päästä alkavan, minä vain raivoan.. Onko kellään samaa???
Kommentit (11)
menkkojen alkamista ja jatkui siihen kun ne päättyi.
Loppui kuin seinään kun lopetin hormonivalmisteiden (tässä on käyty pillerit ja renkaat läpi) käytön.
Enää en vapaaehtoisesti leiki noilla hormoneilla.
Mieluummin vaikka sitten oksennan sen päivän kipujen takia kuin olen ympäristölle vaarallinen..
Niin tutulta kuulostaa. Meilläkin mies tietää että minulla on kuukautiset alkamassa noin 4-5 päivää sen jälkeen kun alan saada raivareita. Hermostun nollasta sataseen alta sekunnin sadasosan, pikkuasioistakin. Yritän hillitä itseäni koska ei se miehelle ja lapsille ole mukavaa että minä saan totaalisen hermoromahduksen vain sen vuoksi että likaist sukat on lattialla. Mutta vituttaa siltikin ja aika ärtsyin sanankääntein kommentoin joka asiaa. Loppuu kuin seinään kun menkat alkaa...
nyt kun oon syönyt pillereitä, niin noi oireet hävisi lähes kokonaan. Ennen saatoin olla melkeen kaksi viikoa ennen menkkoja tosi ärtyisä ja kärttyinen.
n. 4-6 päivän ajan ennen menkkoja olen ärsyyntynyt kaikkeen. Ja myös haluton seksiin.
Ärsytys on ärsyttävää. Ikävää kiukkuilla ihan naurettavista syistä. Silloin sanonkin kotona, että kenkutuspäivät on taas meneillään. Tietävät sitten mistä kiukkuilut johtuvat.
Meillä mies vaan ei älyä ymmärtää että tää on ihan tahdosta riippumatonta vaan vittuilee huolella takaisin:(
Korjaan lasten ja miehenkin jäljet kuukauden ajan ihan mielelläni, hoidan kodin, olen leppoinen ja mukava, mutta viikkoa ennen menkkoja saan sen raivarin, että "saatanaminäenjaksatätäenäämenenlakkooneikötäällähelvettikukaanmuuosaapitäähuushollistahuoltakuinäitiäitiäitipyytäkääjoskusisältännehelvettiminuavituttaaainatämäsamapaska.."
Kaikki tämä loppuu menkkoihin, ja olen taas normaali..
ap
Korjaan lasten ja miehenkin jäljet kuukauden ajan ihan mielelläni, hoidan kodin, olen leppoinen ja mukava, mutta viikkoa ennen menkkoja saan sen raivarin, että "saatanaminäenjaksatätäenäämenenlakkooneikötäällähelvettikukaanmuuosaapitäähuushollistahuoltakuinäitiäitiäitipyytäkääjoskusisältännehelvettiminuavituttaaainatämäsamapaska.."
Kaikki tämä loppuu menkkoihin, ja olen taas normaali..
ap
Kaikki tämä loppuu menkkoihin, ja olen taas normaali..ap
Sama litania taitaa tulla minunkin suustani. =)
5
Mä itken, raivoan ja huhkin hullun lailla.