Miten pysytte virkeinä ja aktiivisena, jos puolisonne on sohvalla röhnöttävä laiskiainen?
Eikö siinä itsekin muutu sellaiseksi ajan myötä?
Kommentit (12)
Sehän on mahdollisuus. Kun puoliso röhnöttää sohvalla, on itse vapaa käymään lenkillä, kuntosalilla, missä vaan. Antaa röhnöttää.
Kun katsoo Brendan Fraserin tähdittämän The Whale -elokuvan niin eiköhän siinä ala aktiivisemmaksi liikkujaksi.
Kotona yleensä levätään. Ei haittaa sohvalla oleskelu. Kokeilkaa joskus olla kainalossa.
Juuri siksi. Puolisoni toimii varoittavana esimerkkinä. Tavallaan seuraan vieressä jotain kamalaa ihmiskoetta, joka testaa kuinka kauan ihminen pysyy hengissä, jos ei liiku lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Juuri siksi. Puolisoni toimii varoittavana esimerkkinä. Tavallaan seuraan vieressä jotain kamalaa ihmiskoetta, joka testaa kuinka kauan ihminen pysyy hengissä, jos ei liiku lainkaan.
Mä tunnen erään joka eli vain paikallaan tekemättä yhtikäs mitään vuodesta toiseen.
Sitten kävi niin, että sairastui niin vakavasti että häntä ei voi enää kotiuttaa, kun ei pärjää kotona.
Kuvittele tilanne, kun on äärettömän lihava ja jalat ovat surkastumaan päin. Plus monia sairauksia siihen päälle.
Koska emme elä symbioosissa. Ei sillä, mä OLEN laiska, mutta ei se puolison tekemisistä/tekemättä jättämisistä johdu.
Lenkkeily- ja pelikaveri tai -porukka.
En olisi sellaisen laiskamadon kanssa.
Himoitsetko röhnöttävää puolisoasi lihallisesti?
Vierailija kirjoitti:
Sama. Motivoi kummasti treenaamista kun katselee sohvalla tapahtuvaa sipsipussin rapistelua.
Emme kuntoilleet yhdessä silloinkaan kun puolisoni piti vielä itseään kuosissa.
up