Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä shampoomerkkiä käytätte?

Vierailija
28.09.2010 |

Mitä suosittelisitte vaalennetuille hiuksille ja mitä merkkiä ette enää ostaisi uudestaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa panostaa hiustenlaittoon kun on lapsetkin hoidettavana.

Vierailija
2/10 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä shampoo että hoitsikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajoittain rittäin hienoa suomalaista shampoota.

Vierailija
4/10 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala-asteesta asti... no menin sitten kokeilemaan Fructista jos se nyt noin kirjotetaan ja ai kun helvetin ihanaa, sain siitä hilsettä ja hiukset olivat kuivat ku heinä, eli hoitoainekin ihan paska!

joten Pantenea suosittelen =) ja oli mulla hiukset pyllyyn asti, joten vaati hoitoa...

Vierailija
5/10 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun päänahkani ei tahdo kestää mitään shampoota, tuo merkki ei ole mikään edullisin, mutta ei ole sellasta hillitöntä kutinaa päässä koko aikaa. Hoitoainetta en ole tarvinnut enään ollenkaan.

Vierailija
6/10 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala-asteesta asti... no menin sitten kokeilemaan Fructista jos se nyt noin kirjotetaan ja ai kun helvetin ihanaa, sain siitä hilsettä ja hiukset olivat kuivat ku heinä, eli hoitoainekin ihan paska! joten Pantenea suosittelen =) ja oli mulla hiukset pyllyyn asti, joten vaati hoitoa...

hiukset pyllyyn asti, panthene käytössä ja muita kokeillut satunnaisesti-ei käy!

Vierailija
7/10 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy on siitä, kun se oli tarjouksessa ja tuli kaupan päälle tuikkukin.

Mutta hyvin toimii.

Vierailija
8/10 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät sisällä silikonia kuulemma

Vierailija
9/10 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kallista kampaamokamaa jne. Nyt elän säästölinjalla ja ostin marketista PIRKKAA !! Hitsiläinen, kuontalo on paremmassa kuosissa kuin ikinä! Miten paljonkaan olen valuttanut rahaa suihkun lattiasta alas.

Vierailija
10/10 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt reilun vuoden Idea Toscanan Prima Spremitura shampoota ja nyt myös hoitoainetta. Ikinä ei ole ollut päänahka niin hyvässä kunnossa. Itselläni erittäin kuiva päänahka varsinkin talvisin. Kannattaa kysyä apteekista tai tilata www.24shop.fi tai www.apteekkishop.fi