Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hip-hurraa se mies on nyt mun!

Vierailija
28.09.2010 |

Kirjoitin tänne vähän aikaa sitten siitä, että tapasin vanhan lapsuudenystäväni, jonka kanssa meillä oli vähän vipinää ja harkitsin lähteväni toiseksi naiseksi.

Olemme olleet nyt kuukauden yhdessä ja mies on minun. Rakastamme toisiamme hillittömästi ja sovimme täydellisesti yhteen. Olemme sielunkumppaneita. Viikonloppuna alamme etsimään yhteistä kotiamme.

Heidän avioliittonsa veteli viimeisiään ja olen niin onnellinen, koska olen ollut 6 vuotta yksin lapsien kanssa. Nyt vihdoin minuakin tärppäsi.

Ihanaa!

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap luulee, että tämä asia on nyt tällä selvä? Herää todellisuuteen, nainen, ja kyllähän sä vielä heräätkin.

Vierailija
22/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen 6 vuotta elänyt työlleni ja lapsilleni täysin epäitsekkäästi. Nyt jos minua lykästää, en todellakaan aio ruveta jossittelemaan. Olen jokaisen onnen hippusenkin ansainnut.

Samoin on mieskin. Nainen on kiristänyt aina lisää rahaa, lapsia ja valittamasta valittanut ja sättinyt sinänsä oikein kunnollista miestä. Aina kun on mies halunnut, ollaan oltu niin väsyneitä, kun lapsia on pitänyt hankkia niin monta.

Naiselle on annettu rahaa, koruja, auto, iso asunto ja lupa hankkia neljä lasta, mutta mies ei ole saanut mitään vastineeksi.

Nyt jos meillä on mahdollisuus rakastavaan liittoon niin aiomme siitä täysin rinnoin nauttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on eksän vika. Mies on täydellinen ja ihana. Mutta entinen vaimo on saatanasta ja ihan häiriintynyt. Odotahan vaan. Kohta pilkka osuu omaan nilkkaan.

Vierailija
24/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt kuvittelet tuksutyyliin että olette jotain sielunkumppaneita, kuukauden styylauksen jälkeen. Sääliksi käy sua paluu todellisuuteen.

Vierailija
25/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lupa hankkia neljä lasta, mutta mies ei ole saanut mitään vastineeksi. Siis sai neljä lasta????????

Vierailija
26/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mies ei varmaan ihan vielä ole edes tajunnut eronneensa tai käsitellyt asiaa yhtään. Kestätkö sitten sen, kun hän murtuneena itkee hajonnutta liittoaan? Onko se sitten onnea, kun toinen itkee eksänsä perään?

Mies, joka kuukauden jälkeen on jo toisen pauloissa noin totaalisesti, ei ala itkemään menetettyä perhettään vaan kohkaa täysillä uutta ja sitä odotettua, maailman parasta...[/i

voi hyvinkin itkeä exänsä perään. Kuukaudessa ei totisesti opi tuntemaan toista niin hyvin että osaisi varmalla sanoa että tämä on "se oikea". Tässä on kyseessä kaksi perheellistä/lapsellista ihmistä, en usko että yhtä paljon ovat ehtineet viettää yhdessä aikaa kuin mitä mitä esim. seurustelevat teinit. Tai jos ovat olleet jatkuvasti yhdessä, pistää miettimään että millaisista aikuisista ja vanhemmista on kyse, kun uusi ihastus iskee kuvioihin, omat lapset siinä jää kakkoseksi.

Ihmettelen miestä, minkälainen isä laittaa lapsensa läpikäymään sellaisen shokin, että ilmoittaa eroavansa näiden äitistä ja samantien muuttaa uuden naisen luo. Jos AP:lla on lapsia, samat sanat myös sinulle. Esittelet lapsillesi uuden isäpuolen ja saman tien kerrot että se muuten muuttaa meille parin viikon päästä. Voi ehkä tulla järkytyksenä teille, mutta älkää ihmetelkö jos talossanne on kasa kiukuttelevia lapsia. Hehän eivät tilanneet eivätkä tahtoneet uutta isää/äitiä noin pikaisella aikataululla. Kannattaisi antaa heidän sopeutua ajatukseen ja siirtää yhteenmuuttoa vaikka vuoden päähän.

Siitä olen eri mieltä parin vastaajan kanssa, että AP olisi rikkonut miehen perheen. Mies on tehnyt sen päätöksen, lähteä liitostaan. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että jos rakastuu/ihastuu toiseen palavasti, parempi olla puolisolle rehellinen ja lähteä. En näe mitään järkeä siinä että jäädään väkisin yrittämään ja sydän on muualla.

Vierailija
27/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on eksän vika. Mies on täydellinen ja ihana. Mutta entinen vaimo on saatanasta ja ihan häiriintynyt. Odotahan vaan. Kohta pilkka osuu omaan nilkkaan.

Ai niin, narsistien tuki.infossa.

Vierailija
28/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tai mt-tapausten meininkiä. Kuukaudessa vanha liitto päreiksi ja uuden muijan luo, ja kaikki on täydellistä. Hälytyskellot moikaa, mutta nuoripari luulee niitä hääkelloiksi.

Vierailija
29/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Samoin on mieskin. Nainen on kiristänyt aina lisää rahaa, lapsia ja valittamasta valittanut ja sättinyt sinänsä oikein kunnollista miestä. Aina kun on mies halunnut, ollaan oltu niin väsyneitä, kun lapsia on pitänyt hankkia niin monta.

Naiselle on annettu rahaa, koruja, auto, iso asunto ja lupa hankkia neljä lasta, mutta mies ei ole saanut mitään vastineeksi.

Nyt jos meillä on mahdollisuus rakastavaan liittoon niin aiomme siitä täysin rinnoin nauttia.

[/quote]

Nainen on sättinyt, vaatinut jne, ja saanut kaiken minkä haluaa, kun taas mies ressukka on joutunut kärsimään pelkästään. Eikä raukka ole saanut mitään vastineeksi. Mitä nyt 4 lasta, joita vaimo on luultavasti hoitanut kotona ja alentanut eläkettään samalla, ja ehkä vaimo on kotiakin hoitanut.. EHkä vaimo ei ole saanut rakastavaa ja välittävää, kypsää aikuista parisuhdetta tuon miehen kanssa.

Toivon teille paljon viisautta, kärsivällisyyttä lasten kanssa, ja että olette oppineet jotain parisuhteesta, rakkaudesta, kommunikoinnista jne.

Luultavasti se mies on joskus vaimoaankin rakastanut.

Vierailija
30/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vähän, mihin olet menossa. Viikko-viikko -systeemissä ole suurperheen äiti osan kuukaudesta, ja ne lapset todella vihaavat sinua. Elämästäsi tulee sellainen helvetti, ettei siinä jotkut miehen rakkauslupaukset paina mitään.

Vierailija
31/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälytyskellot moikaa, mutta nuoripari luulee niitä hääkelloiksi.

=)

Vierailija
32/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kuulostaa vähän oudolta, kun sanot miehen olevsn sun.

EHkä hän nyt on sun kanssas, mutta ei sen enempää. vai onko hän vielä vaimonsa, jos avioero ei ole virallinen ;)

Ja se on muuten: alamme etsiä! Nukuitko äidinkielentunneilla?

Sun teksti on kyllä aika lapsellista, että varmaan tämä on provo.

Vierailija
33/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä nyt puhutaan. Miten kehtaatkin tulla tänne kehuskelemaan rakkaudellanne? Miten kehtaatkin kertoa yksityiskohtaisesti meidän elämästämme? Miten voitkin olla noin halpa ja törkeä, että tulet tännekin lyömään lyötyä? Etkö ymmärrä miten lapset suhtautuivat siihen, että heidän isänsä muutti pois ja jätti meidät kaikki tänne? Mikä oikeus sinulla on kirjoittaa tänne meidän seksielämästämme tai meidän omaisuudestamme?

Eikä sinulle riitä, että riistit minulta aviomiehen, lapsilta toisen vanhemman ja sotket nyt vielä lisää kiirehtimällä välittömästi samaan asuntoon mieheni kanssa? Ainakin toissa päivänä kun hänet viimeksi näin, hän oli naimisissa minun kanssani ja kantoi minun sormustani!

Vierailija
34/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen 6 vuotta elänyt työlleni ja lapsilleni täysin epäitsekkäästi. Nyt jos minua lykästää, en todellakaan aio ruveta jossittelemaan. Olen jokaisen onnen hippusenkin ansainnut. Samoin on mieskin. Nainen on kiristänyt aina lisää rahaa, lapsia ja valittamasta valittanut ja sättinyt sinänsä oikein kunnollista miestä. Aina kun on mies halunnut, ollaan oltu niin väsyneitä, kun lapsia on pitänyt hankkia niin monta. Naiselle on annettu rahaa, koruja, auto, iso asunto ja lupa hankkia neljä lasta, mutta mies ei ole saanut mitään vastineeksi. Nyt jos meillä on mahdollisuus rakastavaan liittoon niin aiomme siitä täysin rinnoin nauttia.

sä et voi olla noin tyhmä!! ..kyllä se sutki jättää,ku arki tulee.

Vierailija
35/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä nyt puhutaan. Miten kehtaatkin tulla tänne kehuskelemaan rakkaudellanne? Miten kehtaatkin kertoa yksityiskohtaisesti meidän elämästämme? Miten voitkin olla noin halpa ja törkeä, että tulet tännekin lyömään lyötyä? Etkö ymmärrä miten lapset suhtautuivat siihen, että heidän isänsä muutti pois ja jätti meidät kaikki tänne? Mikä oikeus sinulla on kirjoittaa tänne meidän seksielämästämme tai meidän omaisuudestamme?

Eikä sinulle riitä, että riistit minulta aviomiehen, lapsilta toisen vanhemman ja sotket nyt vielä lisää kiirehtimällä välittömästi samaan asuntoon mieheni kanssa? Ainakin toissa päivänä kun hänet viimeksi näin, hän oli naimisissa minun kanssani ja kantoi minun sormustani!

todennäköisesti saat jossakin välissä puhelinsoiton jossa ex-miehesi tilittää sinulle onnetonta uutta liittoaan. Olisi valmis palaamaan takaisin, jos sinulle vain kelpaa... Soitapa siinä vaiheessa uudelle naiselle ja naura paskasesti.

Nimim. kokemusta on, en tosin ottanut takaisin.

Vierailija
36/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi on niin pieni maa ja täällä on niin pienet piirit, että eikö ihmiset todellakaan tajua kirjoittaessaan tänne, että todellakin se josta puhutaan voi olla täällä palstalla. Ettekö te muuta näitä tarinoita yhtään?

Vierailija
37/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen perusteella en uskaltaisi tehdä mitään johtopäätöksiä, etenkin kun perhe kyseessä.

Vierailija
38/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi onni hehkuttaa uutta onnea, eksä vittuilee ja luultavasti lapset ja mies on ihan sekaisin, eivätkä tiedä mitä ovat tekemässä. Ja uusi onni ei näe metsää puilta tai ollenkaan mitä on tulossa.

Vierailija
39/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että sinäkin ansaitset enemmän kuin jo tuhoon tuomitun liiton.

minä olen 6 vuotta elänyt työlleni ja lapsilleni täysin epäitsekkäästi. Nyt jos minua lykästää, en todellakaan aio ruveta jossittelemaan. Olen jokaisen onnen hippusenkin ansainnut.

Vierailija
40/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hyvinhän tähän kommentteja on silti tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä