Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hip-hurraa se mies on nyt mun!

Vierailija
28.09.2010 |

Kirjoitin tänne vähän aikaa sitten siitä, että tapasin vanhan lapsuudenystäväni, jonka kanssa meillä oli vähän vipinää ja harkitsin lähteväni toiseksi naiseksi.

Olemme olleet nyt kuukauden yhdessä ja mies on minun. Rakastamme toisiamme hillittömästi ja sovimme täydellisesti yhteen. Olemme sielunkumppaneita. Viikonloppuna alamme etsimään yhteistä kotiamme.

Heidän avioliittonsa veteli viimeisiään ja olen niin onnellinen, koska olen ollut 6 vuotta yksin lapsien kanssa. Nyt vihdoin minuakin tärppäsi.

Ihanaa!

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa takaraivossa kaihertaa oma levenevä takapuoli, seksittömyys ja nalkutus. Pelko, että mies vaihtaakin teidät johonkin muuhun. Pitää aivopestä nyt itseään, ettei mikään muu voi olla onnellista elämää kuin sen kerran valitun kanssa ja kaikki muu on tuho!

Sinänsä en oikein ymmärrä lasten takia noin nopeita liikkeitä. Suuri riski on myös, ettei homma toimi ja taas lapsia revitään. Toisaalta omassa elämässä tunnen tapauksia, jossa liitosta tuli onnellinen. Esimerkiksi serkkuni vanhemmat ovat aikanaan jättäneet puolisonsa toistensa vuoksi. Miehellä oli neljä lasta ja naisella kaksi. Serkkuni on tuon "rakkauden hedelmä". Olivat todella onnellisia, kunnes vuosi sitten mies kuoli. Tämä tapahtui jo 70-luvulla ja elivät yhdessä 34 vuotta!

Vierailija
42/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämään yhden ja saman puolison kanssa koko elämänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies jätti vaimonsa sun takia. tosin teki sen liian äkkiä, kuukaudessa ei tunne vielä ketään. muutaman vuoden päästä vois olla ok.

yleensähän nää vaimojaan pettävät eivät koskaan vaimoaan jätä, vaan toinen nainen roikkuu siinä ikuisesti.

esim minä, yli kaksi vuotta olen roikkunut.

Vierailija
44/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei tule olemaan helppoa, mutta jos rakkautta ja tahtoa riittää tulette onnistumaan. Kukaan tuskin uskoin meidänkään suhteeseemme kolme vuotta sitten, mutta yhdessä ollaan edelleen :) Kolme vuotta on toki lyhyt aika, mutta olemme kuitenkin selvinneet nänkin pitkälle suhteen hankalasta alkuasetelmasta huolimatta. Tsemppiä :)

Vierailija
45/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, menee vielä pitkään, ennen kuin sopiva löytyy. Mutta pitääpä mies sinut sen aikaa puuhakkaana. Huomaat, että on hankala löytää tarpeeksi suurta asuntoa, jonne mahdutte kaikki noin 8 (oletan, että sinulla on 2 lasta ja miehellä 4). Ihan 4h+k ei taida riittää, eikä miehellä toisaalta ole varaa kovin isoon, koska oma talonsa on velkainen.

Vierailija
46/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut itse aiemmin epäilevä toimintanne suhteen, mutta kun omalla kohdalla kolahti pari vuotta sitten oikein kunnolla, en osaa enää olla niin skeptinen. Mitäs jos nämä haukkujat täällä eivät koskaan olekaan olleet oikeasti rakastuneita?

Ei nopea toiminta aina ole hätiköityä, eivät tunteet aina petä eikä jokainen eroava mies ole valehtelija-vonkaaja-k-pää, joka lopulta valitsee perheensä. Monet ovat pitkään hautoneet eroajatuksia tai vaihtoehtoisesti sinnitelleet huonossa ja toimimattomassa liitossa velvollisuudentunnosta. Uusi onni on vain se viimeinen sysäys joka saa asiat liikkeelle.

Vierailija
47/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut itse aiemmin epäilevä toimintanne suhteen, mutta kun omalla kohdalla kolahti pari vuotta sitten oikein kunnolla, en osaa enää olla niin skeptinen. Mitäs jos nämä haukkujat täällä eivät koskaan olekaan olleet oikeasti rakastuneita? Ei nopea toiminta aina ole hätiköityä, eivät tunteet aina petä eikä jokainen eroava mies ole valehtelija-vonkaaja-k-pää, joka lopulta valitsee perheensä. Monet ovat pitkään hautoneet eroajatuksia tai vaihtoehtoisesti sinnitelleet huonossa ja toimimattomassa liitossa velvollisuudentunnosta. Uusi onni on vain se viimeinen sysäys joka saa asiat liikkeelle.

Kun mies tajuaa eron vaivalloisuuden, hän aika usein palaa takaisin. Näitä on enemmän kuin onnistuneita uusia avioliittoja (toisista avioliitoista muuten purkautuu enemmän kuin ensimmäisistä, kerran eron kokenut lähtee helposti uudestaan).

Vierailija
48/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tapasi lukioaikaisen tuttunsa ja se oli menoa. Turhaan yritin puhua, turhaan puhuivat miehen vanhemmat ja lastenkin suru ohitettiin, koska miehen "täytyi elää tämä rakkaus loppuun".

Lopulta alistuin. Sovittiin, että lapset ovat minulla virallisesti, mutta asuvat kahta kotia eli ovat miehellä joka toinen viikko kuopusta (2v silloin) lukuunottamatta.

Tätä kesti puoli vuotta, sitten mies ei enää jaksanut. Hän oli järkyttynyt siitä työmäärästä, mikä oli joka toinen viikonloppu, kun kaikki lapset (meiltä 3 ja uuden naisen 2) olivat heillä. Kuulemma parisuhde kaatuu, jos ei saa olla vain kahdestaan. No, se ei ole minun ongelmani, joten lapset jatkoivat isän tapaamista kuin ennen ja se suhde kaatui alle vuodessa tylsään arkeen. Ja samaan aikaan mies löysi jo uuden naisen, jonka kanssa oli ihanaa ja sielunkumppanuutta.

Vierailija
49/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vain joka toisen viikonlopun, joten hänen lapsilleen riittää huone, jossa on kaksi kerrossänkyä. Ja koska minun lapseni ovat viikko-viikko systeemillä, heille tulee omat huoneet molemmille. Kuusi lasta viikko-viikko systeemillä olisi aika paljon, eikä meillä riitä niin isoon asuntoon rahat.

ap

P.s. Rouva, tiedän, ettet se ollut sinä, joten en pelkää. Joku provo... Ei pankkineidit pääse päivällä nettiin.

Vierailija
50/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vaimon työpaikkaakin. Mieti nyt vähän!

Vierailija
51/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauhtiin pääsit? Missä mies on töissä?

Vierailija
52/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lääkärinä, mies on tutkijana ja vaimo on pankissa. Ette te meitä näillä perusteilla löydä. Meitä yhdistää akateemisuus, kun taas vaimo on vain lisääntynyt, eikä ole opiskellut.

ap

Vierailija
53/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vain lisääntynyt", mutta silti parhaat ystäväni ovat akateemisia. Siis onko sun maailmankuvasi noin kapea? Lisääntyminen on paljon suurempi ja hienompi asia kuin opiskelu akateemiseen ammattiin, paljon ihmeellisempää kuin mikään muu maailmassa. Oppiarvo ei ole mikään mitta sille miten paljon on elänyt ja kokenut.

Oikeasti vaikka olenkin kaltaisesi mielestä "vain lisääntynyt" kun on lapsia muttei titteliä, niin voin sanoa että olen varmasti tehnyt ja kokenut paljon enemmän asioita kuin vaikka sinä. Naiiviutesi paljastaa sinusta paljon.

Minä olen lääkärinä, mies on tutkijana ja vaimo on pankissa. Ette te meitä näillä perusteilla löydä. Meitä yhdistää akateemisuus, kun taas vaimo on vain lisääntynyt, eikä ole opiskellut.

ap

Vierailija
54/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on sotkua, ei mitään järjellistä

Vierailija
55/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

on selvää ettei me uppo-oudot ihmiset teitä löydetä. Täällä saattaa pörrätä ihmisiä jotka tuntee pankkineiti-tutkija -pariskunnan jolla 4 lasta ja ovat kuulleet pankkineidin tilityksen kaatuvasta liitostaan. ERITTÄIN typerää sinulta mennä antamaan noin tarkkoja tietoja ammateista, jos ne pitävät paikkaansa... Ymmärrätkö sinä että joku saattaa tunnistaa perheen tämän perusteella, kertoa vaimolle tästä ketjusta ja sen jälkeen on piru irti? Luuletko että mieskään silittää päätäsi kun saa kuulla että täällä sinä tilität joka elämänkäänteen? Lääkäriksi (jos edes olet) olet harvinaisen pöljä.

Vierailija
56/59 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä opiskella itselleen ammatin ja tehdä lapset. Niin suurin osa ihmisistä elää. Työura on kuitenkin yli 45 vuotta tässä maassa, jos ajattelee lukiosta eläkkeelle..

ap, otat hurjan riskin. Mä en luottaisi tuollaiseen mieheen yhtään, joka lähtee kuukaudessa lätkimään, jättää lapset enimmäkseen äidilleen ja vannoo sinulle ilmeisesti ummet ja lammet. Pidä varasi.

Vierailija
57/59 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on patologinen pettäjä ja saasta. Luultavasti olet aika mones jonka kanssa hän pettää ja nyt hän käyttää sinua hyväkseen repäistäkseen itsensä liitosta, kun on niin vauva, ettei itse pysty omin jaloin lähtemään.

Vierailija
58/59 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaako hyvä suhde pilata muuttamalla saman katon alle?

Vierailija
59/59 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattijuttuilla ihan tahallaan. Herää kysymys miksi, harvinaista että provoilija haluaa itse paljastaa provonsa, mutta yhä jatkaa niin kuin ei olisi provo. Joku tyhmyystesti palstalaisille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä