Joulukuu 2010 toukat
Kommentit (20)
Täällä myös yksi, LA 5.12, ei enää kamalan pitkään kestä että esikoinen putkahtaa! :)
onko ensimmäinen lapsi?missäpäin asustelet?
Missäpäin mailailet?jännittääkö synnytys?
Ei ole ensimmäinen vaan 5:s:)) Ensimmäinen poika kyllä meille tulossa. Meillä on uusperhe, tämä tuleva on mun nykyiselle miehelle toinen. Asutaan tuusulassa!
Asustelen mieheni ja kahden koiran kanssa kymenlaaksossa, synnärille mennään Lahteen. Oikeastaan synnytys ei itsessään jännitä, enemmänkin jännittää minkänäköinen vauva sieltä sitten putkahtaa! :)
.. tuonne suljettuun keskusteluun. Löytyy sieltä nimellä Joululahjat 2010.
Siellä meitä on jo vino pino ja keskustelut käy kuumana :)
Ai kouvolassako? mäkin menen päksiin sitten kun on la:) tai vaavi päättää putkahtaa maailmaan
Missäpäin mailailet? näinköhän me ollaan samaa aikaa synnyttämässä:) jännää
Meidän esikoisen laskettuaika 23.12.
Imatralla asustelen ja Lappeenrannassa synnytän. Jännittää hirveesti synnytys,ensimmäinen tulossa :) Mut varmaa eniten jännittää tuo välimatka kodin ja sairaalan kesken. Toivottavasti ei lapsi syntyis autoon..Ajatuksen myllertää päässä :D
aika hyvä aika eli aattona varmaan joutuu olemaan synnärillä:)
Mä sain ekan lapsen ekks se on hyvä sairaala synnyttää:) kannattaa lähteä ajoissa sairaalaan..niin mäkin läksin vaikka matkaa ei ollut kuin 3km:)
Mulla kanssa laskettuaika 25.12. Oulussa odotetaan ja ensimmäistä. Ei vielä ainakaan hirveesti jännitä muuta kuin se ehtiikö olemaan joulupöydässä :)
ihanaa sama laskettuaika:) sama vika mulla..miettii miten kehittää joulun..
se löytyy ryhmät ja sun pitää laittaa toivomus jotta pääset sisälle ja sen hyväksyy sen perustaja jäsen.
löytyy ainakin yksi, LA 24.12:)