Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitko jos sukulainen tai ystäväsi

Vierailija
27.09.2010 |

toivoisi että et tulisi katsomaan vauvaa laitokselle, vaan vasta kotiin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinne pitäisi heti tunkea?

Vierailija
2/12 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle synnrille ei enää saa edes mennä kuin mummot/papat ja sisarukset ja toki isät.

Ja ymmärrän ihan todella jos tahtoo ensin olla ihan rauhassa vauvan kanssa ja tutustella siihen uuteen tulokkaaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen ennemmin niitä sukulaisia jotka änkeävät jo sinne, mutta muutoin ei olle tekemisissä kuin harvakseltaa. Halutaan vissiin nähdä kuinka äiti on kuin nukkuneen rukous.

Vierailija
4/12 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin tuoreen äidin oma päätös haluaako ottaa heti muuta porukkaa vastaan sairaalassa vai tutustua rauhassa vauvaan ensin.

Jotkut haluaa vieraat sairaalaan, toiset taas kotiin. Muilla ei ole siihen kyllä mitään sanomista! Naurettava kysymys.

Vierailija
5/12 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kun se syntyy vai riittääkö jos sitten kotoa ilmoittelee...kandee miettiä. Saa olla rauhassa synnytyslaitoksella.

Vierailija
6/12 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsytti kun porukkaa lappasi ilman ilmottamatta.

Vierailija
7/12 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai teetkö ensin av-mamma-gallupin asiasta, ennen kuin panet välit poikki kaveriisi?

Vierailija
8/12 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli en ole lapsi tai äiti. Mutta pyynnöstä jättäisin äitinäkin tulemisen

Vierailija
9/12 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kun se syntyy vai riittääkö jos sitten kotoa ilmoittelee...kandee miettiä. Saa olla rauhassa synnytyslaitoksella.

mekään ilmoitettu ku omille vanhemmillemme, jotka sitten hoiti muille ilmoittamisen. Sukulaiset asuvat kauempana joten ketään ei käynyt laitoksella katsomassa.

Yksi kaveri sen sijaan (ei tunne minun eikä mieheni sukua) soitteli loppuraskausajasta jopa 2 kertaa päivässä että joko joko. Sitten kun en ollut vastannut, arvasi että olen synnyttämässä ja soitti pokkana sairaalan synnyttäneitten osastolle ja pyysi yhdistämään minulle. Kun vastasin, oli heti tunkemassa katsomaan. Sanoin suoraan että olen niin väsynyt koska olen valvonut 1,5vrk joten haluan nukkua ja mieluummin otetaan vieraita vastaan kotona. Veti herneet nenään.

Vierailija
10/12 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai teetkö ensin av-mamma-gallupin asiasta, ennen kuin panet välit poikki kaveriisi?

Vierailija
11/12 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa paikassa on jo rajattu noihin.

Vierailija
12/12 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kotonakin vieraita voi hyvin rajoittaa alkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme