Kuinka usein 9-10 vuotiaanne vaihtavat alusvaatteita?
Meillä menisi samoilla vaikka viikon, jos ei patistaisi vaihtamaan.
Kommentit (48)
Siis ilman rihman kiertämää?
ja yhdeksänvuotias poika päivittäin. Ei tarvitse muistutella. Tyttö vaihtaa alapesun yhteydessä ja poika laittaa aina aamuisin puhtaat koska nukkuu alasti.
Mitä ihmeen ihmettelemistä siinä on????????????
Mitä ihmeen ihmettelemistä siinä on????????????
[/quote]
nukkumisessa on?
Mä nukun aina ilman rihmankiertämää, samoin 10v ja 15 tytöt.
Mies nukkuu pikkukalsareissa ja poika poksereissa.
Ja itse asiaan, kaikki laittaa aamulla sanomattakin puhtaat alusvaatteet päälleen.
Pojat itsekin muistaa tämän ilman muistuttelua. Muut vaatteet sitten sen mukaan onko likaantunut. Useimmiten t-paitakin on vain sen yhden päivän, joskus kaksi. Housut ja pitkähihaiset ovat 1-4 päivää likaantumisen mukaan.
Vaihdatteko vähintään alalakanan päivittäin?
Nimittäin jos kehuskelee että vaihdetaan joka päivä puhtaat alusvaatteet niin eikös ne perseiset lakanatkin täydy sitten vaihtaa päivittäin?
Ja meillä 11 ja 9 v pojat vaihtavat päivittäin. Enää ei tarvi sitä edes kehottaa, kun joskus kysyn niin tulee vastaukseksi "joo, joo, mä vaihdoin jo. mitä sä aina kysyt..."
Sukista joudun vieläkin joskus huomauttamaan että ne pitää viedä likapyykkiin asti, mutta ei ne sentään koskaan likasia sukkia takas jalkaan laita.
Minä ne puhtaat nyt yleensä varaan aamuksi mutta tätä on koko heidän ikänsä tehty, joten tajuaisivat varmaan itsekin jo ottaa aamulla puhtaat.
nykyinen kumppanini halusi nukkua alasti, vaikka lapseni olivat tottuneet ns. 'pyjamaiseen miehenmalliin' :)
Tytöt ovat jo teinejä, mutta näkeehän ne meidät saunassakin alasti.
nukkumisessa on?
Mä nukun aina ilman rihmankiertämää, samoin 10v ja 15 tytöt.
Mies nukkuu pikkukalsareissa ja poika poksereissa.Ja itse asiaan, kaikki laittaa aamulla sanomattakin puhtaat alusvaatteet päälleen.
puhtaat alkkarit ja aina kakan jälkeen, mutta silti vaihdan alkkarit päivittäin.
Mutta kukin tyylillään...
Ja todellakin nukun alasti.
En minä itsekään joka päivä vaihta. Suihkussa käyn joka toinen päivä, paitsi kesällä tai kun on tullut hiki/likaantunut.
että joka piäivä vaihdetaan kalsarit.
Eli vastaus on: every-boody-day.
En minä itsekään joka päivä vaihta. Suihkussa käyn joka toinen päivä, paitsi kesällä tai kun on tullut hiki/likaantunut.
Joo, tiedän nämä en-käy-joka-päivä-suihkussa-kun-en-ole-likainen tyypit on niitä jotka sitten aina väittävät että "en minä ainaskaan haise, ei ole vielä kukaan valittanut". Ei olekaan valittanut koska ihmiset ovat liian hienotunteisia huomauttaa tästä, mutta kyllä nämä suihkun karttajat tunnistaa työpaikalla heti.
Usko pois!
rintsikat harvemmin, varmaan pari-kolme kertaa viikossa
en oo niin tarkka. Meilläkin nukutaan alasti ja ei vaihdeta jatkuvasti aluslakanaa. Jos jonkun mielestä haisen niin so what. Mitäs on tehny liialla puunaamisella ittensä liian herkkänenäiseksi.
en oo niin tarkka. Meilläkin nukutaan alasti ja ei vaihdeta jatkuvasti aluslakanaa. Jos jonkun mielestä haisen niin so what. Mitäs on tehny liialla puunaamisella ittensä liian herkkänenäiseksi.
Tuo oli kyllä ihan uusi selitys!! :-DDD
se on itsestäänselvää. Meillä lapsi ei pidä samoja vaatteita kuin päivän.