Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olohuoneeseen Vaaleanpunaista,tumman ruskeaa,valkoista ja beigeää.

Vierailija
26.09.2010 |

Mitä mieltä? Sohva ruskea ja huonekalut valkoruskeita samasta sarjasta, matto valkoinen. Verhoissa raidalliset verhot jotka vaaleanpuna,beige valkoiset. pöytäkynttilöinä vaaleanpunaiset kynttilät. Kuultolakattu iso peili seinällä. Sohva tyynyt noilla väreillä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä? Sohva ruskea ja huonekalut valkoruskeita samasta sarjasta, matto valkoinen. Verhoissa raidalliset verhot jotka vaaleanpuna,beige valkoiset. pöytäkynttilöinä vaaleanpunaiset kynttilät. Kuultolakattu iso peili seinällä. Sohva tyynyt noilla väreillä.

Sun kirjoitustyyli on tosi outo. Huonekalut valkoruskeita, mitä tarkoitat?

Sanoisit vaikka näin: Ikkunoissa vaaleanpuna-beige-valkoraidalliset verhot. Sohvatyynyt samoissa väreissä. Pöydällä vaaleanpunaisia kynttilöitä.

Mikä tää kuultolakattu peili on?

Vierailija
2/8 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa tosi ihanalta yhdistelmältä! Itse ottaisin tosi mielelläni tuon saman värimaailman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa oikeesti tosi kivalle :)

Vierailija
4/8 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muta jos tykkäät itse, senkun laitat.

Miksi kysyt muilta, teidän kotihan se on...

Vierailija
5/8 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauva syö sun vaaleanpunaiset pöytäkynttiläs. Ja mies tietenkin pyyhkii pizzaiset sormensa sohvatyynyihin.

Vierailija
6/8 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

matto on tähänkin asti pysynyt puhtaana kun meillä ei syödä eikä askarrella olkkarissa:D

Vierailija
7/8 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mikä jottei jos tykkäät itse.

Vierailija
8/8 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm aika persoonalliselta kuulostaa mutta mikä jottei jos tykkäät itse.

sisustus kuulostaa susta "aika persoonalliselta", niin haluaisinpa tietää, mitä mieltä olet meidän kodista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän