Olohuoneeseen Vaaleanpunaista,tumman ruskeaa,valkoista ja beigeää.
Mitä mieltä? Sohva ruskea ja huonekalut valkoruskeita samasta sarjasta, matto valkoinen. Verhoissa raidalliset verhot jotka vaaleanpuna,beige valkoiset. pöytäkynttilöinä vaaleanpunaiset kynttilät. Kuultolakattu iso peili seinällä. Sohva tyynyt noilla väreillä.
Kommentit (8)
kuulostaa tosi ihanalta yhdistelmältä! Itse ottaisin tosi mielelläni tuon saman värimaailman.
Mitä mieltä? Sohva ruskea ja huonekalut valkoruskeita samasta sarjasta, matto valkoinen. Verhoissa raidalliset verhot jotka vaaleanpuna,beige valkoiset. pöytäkynttilöinä vaaleanpunaiset kynttilät. Kuultolakattu iso peili seinällä. Sohva tyynyt noilla väreillä.
Kuullostaa oikeesti tosi kivalle :)
muta jos tykkäät itse, senkun laitat.
Miksi kysyt muilta, teidän kotihan se on...
ja vauva syö sun vaaleanpunaiset pöytäkynttiläs. Ja mies tietenkin pyyhkii pizzaiset sormensa sohvatyynyihin.
matto on tähänkin asti pysynyt puhtaana kun meillä ei syödä eikä askarrella olkkarissa:D
mutta mikä jottei jos tykkäät itse.
hmm aika persoonalliselta kuulostaa mutta mikä jottei jos tykkäät itse.
sisustus kuulostaa susta "aika persoonalliselta", niin haluaisinpa tietää, mitä mieltä olet meidän kodista...
Sun kirjoitustyyli on tosi outo. Huonekalut valkoruskeita, mitä tarkoitat?
Sanoisit vaikka näin: Ikkunoissa vaaleanpuna-beige-valkoraidalliset verhot. Sohvatyynyt samoissa väreissä. Pöydällä vaaleanpunaisia kynttilöitä.
Mikä tää kuultolakattu peili on?