Nukutaan miehen kanssa eri huoneissa! Haluuks joku kysyä jotain?
Kommentit (10)
mäkin haluisin omat huoneet, mutta kun huoneita on vaan kaks... argh!
Onko kummallakin oma parivuode vai kapeampi sänky?
Minulla on 120 cm ihananpehmeä jenkkijoustinpatja, miehellä 160 cm napakampi versio.
koska mekin nukutaan aika usein. Nyt on yksi 2-vuotias lapsi, joka melkein joka yö tunkee meidän sänkyyn. Tämän jälkeen seuraa tunti-pari ahdasta ähkimistä ja jalat suussa nukkumista, minkä jälkeen toinen vanhemmista luovuttaa ja menee sohvalle tai vierashuoneeseen nukkumaan.
Ollaan mietitty, että kun toinen lapsi syntyy, niin tehdään ehkä ihan suosiolla kaksi "makuuhuonetta", joista toisessa meitsi nukkuu vauvan kanssa ja toisessa mies kaksivuotiaan kanssa.
Seksiä pääsemme muutenkin harrastamaan aika harvoin, joten ei tämä nukkumisjärjestely sitä muuta. Sitäkin sähäkämpiä ovat sitten ne viikot, kun kaksivuotias on mummolassa :D
olin aamuisin aivan puutunut, kun yöllä meidän väliin oli ilmennyt vähintään kaksi lasta. Siinä sitten nukuttiin puoli kroppaa ilmassa.
Niinpä minä siirryin väljemmille vesille ja mies jäi lasten kanssa parisänkyyn.
Heh, kuka kuvittelee, ettei seksiä voisi harrastaa jollei nukuta samassa sängyssä : )
Nukutaan toistaiseksi eri huoneissa mun pahenevan uniongelmani takia. Meillä on täällä pieni 1v lapsi jonka pyöriminen petissä saa mut heti heräämään ja valvon monta tuntia yössä. Mies siis nukkuu tyllerön kanssa ja minä alakerrassa makkarissa joka toimii tällä hetkellä myös telkkarihuoneena. Talon koko 150m2...Tämä järjestely tarkoitettu vain väliaikaiseksi. Kohta tytölle laitetaan oma huone kun voi nukkua yksin ja mies muuttaa mun kans alas :) seksi hoidetaan tällä hetkellä täällä alhaalla.
Toki lomilla tms. ahtaissa tiloissa nukutaan samassa sängyssä olosuhteiden pakosta.
Tähän ajauduttiin mun sairastumisen myötä ja nykyäänkin unenlaatuni on niin huono, että uneni häiriintyvät todella helposti. Jo pelkkä pelko miehen kuorsaamisesta pilaa mun yöunet. Lasten myötä mulla alkoi nämä uniongelmat, jotka toivottavasti pikkuhiljaa alkavat helpottaa.
ja syyksi olen sanonut miehelle, et se kuorsaa, mut oikea syy on se et voin tekstata rakastajani kans yöllä..Sekin kun varattu, niin tekstataan vain öisin..
miksi opetatte lapsenne siihen, että vanhempien väliin voi noin tulla? annatte lasten pilata ne ainoat yhteiset hetket ja ootte valmiita muuttamaan eri huoneisiin? en vaan tajua. meillä on alusta asti talutettu takaisin omaan sänkyyn nukkumaan. lapsi ei kuulu aviovuoteeseen.
koska mekin nukutaan aika usein. Nyt on yksi 2-vuotias lapsi, joka melkein joka yö tunkee meidän sänkyyn. Tämän jälkeen seuraa tunti-pari ahdasta ähkimistä ja jalat suussa nukkumista, minkä jälkeen toinen vanhemmista luovuttaa ja menee sohvalle tai vierashuoneeseen nukkumaan.
Ollaan mietitty, että kun toinen lapsi syntyy, niin tehdään ehkä ihan suosiolla kaksi "makuuhuonetta", joista toisessa meitsi nukkuu vauvan kanssa ja toisessa mies kaksivuotiaan kanssa.
Seksiä pääsemme muutenkin harrastamaan aika harvoin, joten ei tämä nukkumisjärjestely sitä muuta. Sitäkin sähäkämpiä ovat sitten ne viikot, kun kaksivuotias on mummolassa :D
Missä harrastatte seksiä?
Tuleeko toinen toisen huoneeseen, kun himottaa (vähän kuin entisaikoina...)?