Onko teillä paljon elokuvia dvd:nä? VAi vuokraatteko mieluummin?
Kommentit (10)
Meillä sattuu olemaan Makuuni muutaman sadan metrin päässä ja muutenkin tulisi katsottua leffat vain kerran. Ei kaikkea tarvitse omistaa.
Käymme myös ahkerasti kirjastossa, vaikka sinne onkin matkaa useampi kilometsi.
kun tilasin yhden elokuvan, jonka voi myös vuokrata. Ne kaksi muuta tosin 80-luvulta eikä saa mistään lainattua enää, joten niistä ei huono omatunto. Itsekin mieluummin lainaan kirjastosta kirjat kuin ostan omaksi, ihan ekologinen valinta,m utta toisaalta myös ottaa päähän tavararöykkiö kotona eli ei lisää tavaraa meille kiitos
Hän ostaa lähes kaikki elokuvat, siis ne joita itsekin katselen mielelläni.
Meillä ei ole paljonkaan elokuvia, mutta mieleisiä sarjoja kerätään kyllä.
Muutama leffa omana, joskus harvoin vuokrataan R-kiskalta. Vuokraisin useamminkin, mutku se on kallista.
Ei ole mitään erityistä periaatetta siitä, olen vain yksinkertaisesti niin kiireinen ja huonomuistinen, etten viitsi ottaa stressiä siitä, muistanko palauttaa ne ajoissa.
Lisäksi tykkäämme katsoa samaa elokuvaa yleensä uudestaan jonkin ajan päästä.
Aikuisten elokuvia ei ihan hirveästi ole, ehkä jotain 30-40, mutta lasten dvd:tä on päässyt kertymään toista sataa.
varmaan lähemmäs 1000kpl mutta joskus vuokrataan myös. Varsinkin sellaisia leffoja vuokrataan joita ei välttämättä halua ostaa tai sit haluaa nähdä leffan ennen ostamista
Ei ole mitään erityistä periaatetta siitä, olen vain yksinkertaisesti niin kiireinen ja huonomuistinen, etten viitsi ottaa stressiä siitä, muistanko palauttaa ne ajoissa.
Lisäksi tykkäämme katsoa samaa elokuvaa yleensä uudestaan jonkin ajan päästä.
Aikuisten elokuvia ei ihan hirveästi ole, ehkä jotain 30-40, mutta lasten dvd:tä on päässyt kertymään toista sataa.
huh, mun mittapuun mukaan tuo hirmuinen määrä elokuvia =), Meillä ehkä alle 10 aikuisten elokuvia, ap
Ei ole mitään erityistä periaatetta siitä, olen vain yksinkertaisesti niin kiireinen ja huonomuistinen, etten viitsi ottaa stressiä siitä, muistanko palauttaa ne ajoissa. Lisäksi tykkäämme katsoa samaa elokuvaa yleensä uudestaan jonkin ajan päästä. Aikuisten elokuvia ei ihan hirveästi ole, ehkä jotain 30-40, mutta lasten dvd:tä on päässyt kertymään toista sataa.
huh, mun mittapuun mukaan tuo hirmuinen määrä elokuvia =), Meillä ehkä alle 10 aikuisten elokuvia, ap
joten siihen verrattuna tuo on aika vähän. Mutta ehdimme miehen kanssa katsoa aikuisten elokuvia aika vähän ja niitä tulee kaapeliltakin aika lailla.
Lasten leffoja on - kelvollisia siis - aika niukasti loppujen lopuksi, joten nykyään ostamista rajoittaa enemmänkin se, että niitä tulee aika vähän markkinoille :-)
Ostan aina, jos on joku hyvä uutuus. Ta sitten ostan alesta, sarjojakin on monia boxeja. Jos ostan "hutiostoksen", myyn eteenpäin ja tulee maksamaan maksimissaan vuokrauksen verran. Sellaiset, joita kestää katsella useampaan otteeseen säästän. Ja lapselle klassikkolastenohjelmat toki myös:)
on sellaisia leffoja joista todella pidän ja olen katsonut ne vähintään 5 kertaa ja jotkut jopa useammin.Olen aika huono lukemaan joten katson elokuvia kuin lukisin kirjaa.
Toki on paljon myös niitä miehen alekorista haalimia jotka vois heittää meneen...