Mua niin kiihottaisi lihakset miehellä, eikä
mun mieheni ole pätkääkään kiinnostunut treenaamisesta. Fantasioissani miehelläni on hauikset, rintalihakset, pinkeät pakarat, vahvat reidet ja litteä vatsa. Oikeasti hänellä on ohuet käsivarret, laiha rintakehä, pienet miestisut ja iso vatsakumpu sekä kapeat reidet ja litteät pakarat. Hän urheili ennen ja oli paljon timmimmässä kunnossa. Mua on petetty!
Kommentit (7)
Oikeasti. Miksi katselisit lopun ikää tuollaista, mikä ei kiihota sua pätkääkään? Korkeintaan säälittää.
Karita Tuomolaa vai Johanna Tukiaista?
Oikein pahaa tekee ja puistattaa kun kuvittelen että täytyisi halata (tai enemmänkin? yöks) jotain lihaskimppua:-P
Juuri tällä viikolla oli miehen kanssa puhetta asiasta, naureskeltiin asialle yhdessä. Mies on pitkä, hoikka ja leveäharteinen, mutta ei todellakaan lihaksikas eikä harrasta liikuntaa.
Joskus aikoinaan kun itse vielä harrastin kilpaurheilua, en olisi voinut kuvitellakaan, että minulla on jonain päivänä tavallinen, urheilua harrastamaton pulliainen miehenä, mutta näin vaan se maku muuttuu;-)
Karita Tuomolaa vai Johanna Tukiaista?
Jos toinen ei kiihota, vaikka itse muistuttaisi hyökkäysvaunua, niin minkäs sille teet? Jos suostuu panemaan miehen kanssa, sen takia, että itse ei ole täydellinen (ja ukko suorastaan luotaantyöntävä) sitä kutsutaan säälipillun antamiseksi.
Nam!
(Toivottavasi linkitys onnistui)
punttiksella ja on lihaksikas, raamikas ja komea. Läskeille ja kukkakepeille no thanks.