Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka eivät jaksa innostua homokeskustelusta?

Vierailija
13.10.2010 |

Siis, minulla ei ole mitään homoja vastaan. Kirkkohäät, adoptointi, samat oikeudet kuin muillekin, mutta en todellakaan aio lähteä mihinkään mielenosoituksiin tms.

Olen kai sellainen hiljainen hyväksyjä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulle, ihan tavalliselle heteroperheenäidille, ihmisoikeudet, tasa-arvo ja suvaitsevaisuus on niin isoja asioita, etten voi olla hiljaa.

Vierailija
2/5 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteluaiheena etenee yhtäpaljon kuin imetyskeskustelut, yltiöpäisen mielenkiintoista. Siis ei alkua, päätä eikä häntää, kaikki perustuu joko musta-tuntuu ajattelulle tai vedotaan suuren luokan profetioihin tai erinäisiin tutkimustuloksiin puolusteltaessa omaa kantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei herätä minussa mitään intohimoja.

Vierailija
4/5 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes yriuttämään mitään keskustelua. Ne jotka tahtovat olla vastaan, ovat sitä. Jotka ymmärtävät erilaisilla astevaihteluilla, pysyvät myös mielipiteissään.

Mitä siitä turhaan jaappaamaan, kun kuitenkaan kenenkään mielipidettä ei voi muutaa ja oma suhtautuminen ei muutu negatiiviseksi. MInusta ihminen saa olla homoseksuaali ja elää siten, vaikka olisi lapseni tai työkaverini.

Vierailija
5/5 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu nämä perusoikeudet enkä jaksa ymmärtää, mistä näitä vastaanvänkääjiä riittää. Jollainkin kun näyttää olevan loputon tarve rajoittaa ja määritellä toisten elämää.

Keskustelisin mieluummin ihmisoikeuksista yleensä, sorrettuja vähemmistöjä kun riittää.