Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan naissukupuolta. Naiset ovat kuvottavia.

Vierailija
26.09.2010 |

Äidiksi tultuani viisi vuotta sitten viimeistään havahduin siihen, miten inhottavia naiset ovat miehiin verrattuna. On juoruilua, selkään puukottamista ja supisemista selvästi enemmän kuin miesten kesken.

Miehet sanovat monesti suoraan asiat kuten ne on. saatetaan sanoa suoraan kaverille jostain asiasta, että "sä olet ihan täys idiootti". Nainen vastaavasti on hiljaa, esittää mukavaa ja selän takana puhuu pahaa.

Parhaiten naisten veemäisyys tulee esiin näillä palstoilla. Ei puhettakaan solidaarisuudesta tai "pidetään yhtä"-meningistä. Tämä palsta on kuvottava leikkikenttä naisten veemäiselle luonteelle. Kilpaillaan milloin mistäkin, lyödään lyötyä, poljetaan alas toisia, jotta voisi tuntea itsensä paremmaksi. Olen seurannut miesvaltaisiakin nettipalstoja harrastukseni vuoksi, eikä niissä _koskaan_ ole ollut tällaista. Samat typerät kanat "vastustavat kiusaamista", vaikka itse kiusaavat aikuisenakin juoruamalla, ilkeilemällä.

Naiset ovat yleisesti ottaen myös erittäin pikkusieluisia, ollaan kateellisia milloin vaatteista, milloin ulkonäöstä, haukutaan muita naisia milloin mistäkin syystä tai valinnasta.

Kanssani eri mieltä on varmasti ne naiset, jotka ovat juuri kuvailemani kaltaisia. V***ttuilette täällä palstoilla päivät pitkät, juoruatte kahvikupposen ääressä, tunnette paremmuutta, kun teette asioita toisin kuin joku muu. Löytyy varmasti samoin ajattelevia kuin minä, jotka ovat pettyneitä naisiin.

Poikkeuksia kuvailemastani naistyypistä löytyy, mutta valitettavan vähän. He ovatkin sitten kultaakin arvokkaampia ystäviä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ja kaikkialla. Hiekkalaatikon reunalla, baarissa, teatterin jälkeen, saunassa, lenkillä ja täällä.

Hämäyksen vuoksi tätä inhottavaa tapaa kutsutaan yhteisellä sopimuksella "ihmissuhteista puhumiseksi."

Vierailija
2/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hienosti ajateltu ja muotoiltu tuo ap:n viesti. Häntä siis ärsyttää naiset, koska naiset haukkuvat toisiaan ja hän sitten itse ilmoittaa vihaavansa naisia. Vau. Ja kiva yleistys muutenkin nämä "naiset" ja "miehet" sisäisesti yhtenäisinä kategorioina. Tuo aloitus varmaan muuttaakin "naisten" toimintatapaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahdutetaanko miehiä ja tehdään joukkoitsemurha? Tällä puheella!

En tunnista itseäni noista teksteistä. Aika karkeaa yleistämistä. En edes aikonut vastata tähän turhaan avaukseen, mutta tässä sitä ollaan.

Vierailija
4/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hienosti ajateltu ja muotoiltu tuo ap:n viesti. Häntä siis ärsyttää naiset, koska naiset haukkuvat toisiaan ja hän sitten itse ilmoittaa vihaavansa naisia. Vau. Ja kiva yleistys muutenkin nämä "naiset" ja "miehet" sisäisesti yhtenäisinä kategorioina. Tuo aloitus varmaan muuttaakin "naisten" toimintatapaa..

On paljon naisia, joilla on enimmäkseen miehiä kavereina - enkä ihmettele. Naisiin "ystävinä" joutuu usein pettymään.

Vierailija
5/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikin oikein solidaarinen avaus naisten tueksi arkeen :)

Vierailija
6/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei sitten ole käynyt lukemassa suomi24:llä miesten kansoittamia autopalstoja. Osaavat ne äijätkin vittuilun jalon taidon... :D

Vierailija
7/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon naisia, joilla on enimmäkseen miehiä kavereina - enkä ihmettele. Naisiin "ystävinä" joutuu usein pettymään.

joilla on paljon naisia ystävinä?

Vierailija
8/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei sitten ole käynyt lukemassa suomi24:llä miesten kansoittamia autopalstoja. Osaavat ne äijätkin vittuilun jalon taidon... :D

Mä oon siirtynyt tänne Orgista, siis yhdeltä moottoripyöräaiheiselta palstalta, jossa suurin osa oli miehiä, ja kyllä siellä vittuiltiin aika reippaasti.

Vierailija
9/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen kaverina, loput miehiä.

Vierailija
10/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuosta syystä mullakaan ei ole kuin yksi nainen kaverina, loput miehiä.

enkä ole kummassakaan sukupuolessa havainnoinut erityisiä taipumuksia selkäänpuukotukseen, vittuiluun, juoruiluun jne. Ehkä osaan valita kaverini hyvin?

Vierailija
11/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt sellaisen huomion, että naiset, jotka valittavat kaikkien naisten olevan hirveitä selkäänpuukottavia herkästi suuttuvia juoruämmiä (paitsi tietysti itsensä), tuppaavat olemaan juurikin itse erittäin herkästi loukkaantuvaa ja myös takaisin mahdollisimman kierolla tavalla iskevää sorttia. Jotenkin he onnistuvat olemaan sokeita omalle käytökselleen ja sille että ovat itse juuri paras/huonoin esimerkki siitä mistä muita naisia syyttävät.

Ei pidä syyttää peiliä jos naama on vino...

Vierailija
12/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen jatkaa...

ja lisään vielä, että minua ei koko 40-vuotisen elämäni aikana ole kukaan nainen (tai mieskään) ystävyyssuhteessa ns. puukottanut selkään, joten koen kyllä että pääasiallisesti selkäänpuukotuksesta valittajat ovat joko yliherkkiä ja kuvittelevat tai sitten ovat itse aiheuttaneet ongelmansa hakeutumalla liikaa itseään muistuttavaan seuraan.

Vierailija
13/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittanut puhuu asiaa. En itsekään ole joutunut koskaan selkäänpuukotuksen uhriksi. Toki vastaan on tullut kaikenlaisia töräyksiä ihmissuhteissa, mutta mitään sellaista, jota en voisi antaa anteeksi, ei ole koskaan tapahtunut.

En tietenkään väitä, etteikö olisi mahdollista, että ystävä pettää toista, mutta olenpa sitä mieltä minäkin, että näin kovia lausuntoja antavat ihmiset voisivat kyllä joskus miettiä, mahtaako heissä itsessään olla jotain vikaa..

Vierailija
14/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen jatkaa... ja lisään vielä, että minua ei koko 40-vuotisen elämäni aikana ole kukaan nainen (tai mieskään) ystävyyssuhteessa ns. puukottanut selkään, joten koen kyllä että pääasiallisesti selkäänpuukotuksesta valittajat ovat joko yliherkkiä ja kuvittelevat tai sitten ovat itse aiheuttaneet ongelmansa hakeutumalla liikaa itseään muistuttavaan seuraan.

Mitä luulet: miksi sitä on eniten naisvaltaisilla aloilla?

Etkö tiedä, miten tytöt kiusaavat toisiaan vielä aikuisinakin?

Vierailija
15/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän paljon mielummin aikaa mieheni ystävien, kuin heidän vaimojensa kanssa. Mutta ikävä kyllä lasten saannin myötä oletetaan, että siirryn enemmän naisten porukoihin, joka tarkoittaa alistumista tähän yläaste tyyppiseen kanatukseen. Välillä esitetään niin ystävällistä, mutta seuraavalla kerralla ei enää puhutakkaan mitään. Ikinä ei tiedä, mistä se tuuli nyt puhaltaa.

Onneksi omat naispuoliset ystäväni eivät ole tuollaisia, joten yhtä pahaan yleistykseen en lähtisi.

Vierailija
16/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on poika, mitä se tarkoittaa hänen miehisyytensä kehittymiselle, että äidin mielestä naiset ovat kuvottavia? Tai jos lapsi on tytär, minkälainen naiseuden itsetunto hänelle kehittyy?

Vierailija
17/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa faktat ennen kuin latelet misogyynisiä ennakkoluuloja

Mitä luulet: miksi sitä on eniten naisvaltaisilla aloilla?

Vierailija
18/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä ne ainakin puhui paskaa vähintään yhtäpaljo ku naisetki, usein paljon enenmmänki. Työpaikkani hieman miesvoittoinen ja sielä tilanne oli tuo :)

Vierailija
19/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahaa takanapäin. Mä kun en enää viimeseen 10 vuoteen tohon ole törmännyt. Toki piirit ovat viime aikoina supistuneet aika pitkälti akateemisiin ihmisiin, mutta kyllä joukosta löytyy myös ihan ylioppilaita, joilla ei siis mitään muuta koulutusta ja myös lukion käymätön "duunari".

Ja ei siis koskaan haukuta ketään takana päin. Joskus HARVOIN saatetaan pohtia jotain ääri-ilmiötä, mutta ei siis pahalla vaan lähinnä pohtien, tästä esimerkkinä eräs naapuri, joka tupakoi raskaana.

Lähinnä mietittiin sitä, miten joidenkin voi olla niin vaikea lopettaa ja että riippuvuus tupakkaan lienee yksilöllistä, kun osa pystyy lopettamaan tuosta vain ja osa ei jne. jne.

Ei siis mitään sen kummempaa haukkumista ja tämä tupoiva nainen ei siis kuulu "piiriimme" (ihan omasta tahdostaan). Yksi ystävänikin tupakoi raskaana ja sitäkin vähän jossain vaiheessa pohdittiin - hänellä oli muutenkin tosi vaikea vaihe silloin elämässä, mutta lähinnä siihen malliin, mitä voisi tehdä, että hän pärjäisi. Ja hyvin on pärjännyt:)

Mutta en siis tunnista ketään tuttavaani tuosta kuvauksestani. Enkä myöskään opettajanhuoneesta, missä olen töissä. Olisiko tuo sitten tyypillisempää ns. alemmissa sosiaaliluokissa???

Vierailija
20/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap puhuu. Naiset ovat ilkeämpiä, kuin miehet, siis lähinnä ainakin tuntemattomille naisille. Kun saavut yökerhoon, voit tuntea naisten pistävät katseet ihollasi (varsinkin jos olet hitusenkin hyvännäköinen). Olet heille uhka, et potentiaalinen ystävä/kaveri. Miehet sen sijaan ovat aikalailla heti kavereita keskenään, vaikka olisivat entuudestaan toisilleen tuntemattomia.

Naisen on aikuisiällä aika vaikeaa solmia uusia ystävyyssuhteita, jos työ-/opiskelupaikkaa ei oteta huomioon. Jumpassa ei juurikaan toisten kanssa jutella, katsellaanvaan suhkussa arvostelevasti toisten alastomia vartaloita. Baarissa nyt ei ainakaan tule kaveerattua tuntemattomien kanssa jne. Itselläni on tasan 5 hyvää ystävää, jotka eivät ole kuten naiset yleensä. Eivät siis puukota selkään, arvostele toisten ulkonäköjä jne. Ovat siis sinut itsensä kanssa, eivätkä koe toisia naisia uhkana, mahdollisina miehenryöstäjinä, pyrkyreinä jne. Olen yrittänyt solmia aikuisiällä uusia ystävyyssuhteita, mutta jos esim. yritän aloittaa keskustelun salin pukuhuoneessa viereisen naisen kanssa, saan vain lyhyen hymähdyksen kommenttina ja/tai ihmettelevän katseen, miksi puhun hänelle.

Miehillä on yleensä kymmenittäin kavereita, mutta naisilla vain muutama. Ehkä naiset eivät tykkää "pitää" kavereita ympärillään, vain ne todelliset ystävät. Miehillä on harvoin sydänystävää puhumattakaan, että niitä olisi useampia, kuten naisilla tapaa olla. No tämä nyt meni jo aiheen vierestä. Tarkoitan vaan, että naiset ja miehet ovat hyvin erilaisia ihmisryhminä ajateltuna. Tämä on vain hyväksyttävä ja karvittava omaan lähipiiriin sellaiset naisystävät, jotka ovat hyväsydämisiä eivätkä koko ajan odota toisten epäonnistuvan, jotta voivat naureskella selän takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan