Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan naissukupuolta. Naiset ovat kuvottavia.

Vierailija
26.09.2010 |

Äidiksi tultuani viisi vuotta sitten viimeistään havahduin siihen, miten inhottavia naiset ovat miehiin verrattuna. On juoruilua, selkään puukottamista ja supisemista selvästi enemmän kuin miesten kesken.

Miehet sanovat monesti suoraan asiat kuten ne on. saatetaan sanoa suoraan kaverille jostain asiasta, että "sä olet ihan täys idiootti". Nainen vastaavasti on hiljaa, esittää mukavaa ja selän takana puhuu pahaa.

Parhaiten naisten veemäisyys tulee esiin näillä palstoilla. Ei puhettakaan solidaarisuudesta tai "pidetään yhtä"-meningistä. Tämä palsta on kuvottava leikkikenttä naisten veemäiselle luonteelle. Kilpaillaan milloin mistäkin, lyödään lyötyä, poljetaan alas toisia, jotta voisi tuntea itsensä paremmaksi. Olen seurannut miesvaltaisiakin nettipalstoja harrastukseni vuoksi, eikä niissä _koskaan_ ole ollut tällaista. Samat typerät kanat "vastustavat kiusaamista", vaikka itse kiusaavat aikuisenakin juoruamalla, ilkeilemällä.

Naiset ovat yleisesti ottaen myös erittäin pikkusieluisia, ollaan kateellisia milloin vaatteista, milloin ulkonäöstä, haukutaan muita naisia milloin mistäkin syystä tai valinnasta.

Kanssani eri mieltä on varmasti ne naiset, jotka ovat juuri kuvailemani kaltaisia. V***ttuilette täällä palstoilla päivät pitkät, juoruatte kahvikupposen ääressä, tunnette paremmuutta, kun teette asioita toisin kuin joku muu. Löytyy varmasti samoin ajattelevia kuin minä, jotka ovat pettyneitä naisiin.

Poikkeuksia kuvailemastani naistyypistä löytyy, mutta valitettavan vähän. He ovatkin sitten kultaakin arvokkaampia ystäviä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet on paljon suorempia monessa asiassa. Mutta itse olen huomannut myös sen miesten seurassa paljon liikkuessani että vaikka kavereille kyllä sanotaan suoraan ajatuksen, puolitutuista/ei niin mukavista kavereiden kavereista/tyttöystävistä yms. juorutaan eikä tosiaankaan puhuta mitenkään kauniisti. Eli kyllä ne meihetkin osaa, usein ovat ihan yhtä inhottavia tuollaisiss puheissaan kuin naiset.

Naisissakin on myös paljon ihania ihmisiä. Minulla ainakin muutama aivan ihana ystävä joiden kanssa asiat voin puhua suoraan, eikä tarvitse pelätä selkään puukottamista ja juoruamista minun asioistani. Mutta kyllä sellainen yleensä naisten kesken vaatii paljon pidempää ystävyyttä kun miesten.

Vierailija
22/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidiksi tultuani viisi vuotta sitten viimeistään havahduin siihen, miten inhottavia naiset ovat miehiin verrattuna. On juoruilua, selkään puukottamista ja supisemista selvästi enemmän kuin miesten kesken. Miehet sanovat monesti suoraan asiat kuten ne on. saatetaan sanoa suoraan kaverille jostain asiasta, että "sä olet ihan täys idiootti". Nainen vastaavasti on hiljaa, esittää mukavaa ja selän takana puhuu pahaa. Parhaiten naisten veemäisyys tulee esiin näillä palstoilla. Ei puhettakaan solidaarisuudesta tai "pidetään yhtä"-meningistä. Tämä palsta on kuvottava leikkikenttä naisten veemäiselle luonteelle. Kilpaillaan milloin mistäkin, lyödään lyötyä, poljetaan alas toisia, jotta voisi tuntea itsensä paremmaksi. Olen seurannut miesvaltaisiakin nettipalstoja harrastukseni vuoksi, eikä niissä _koskaan_ ole ollut tällaista. Samat typerät kanat "vastustavat kiusaamista", vaikka itse kiusaavat aikuisenakin juoruamalla, ilkeilemällä. Naiset ovat yleisesti ottaen myös erittäin pikkusieluisia, ollaan kateellisia milloin vaatteista, milloin ulkonäöstä, haukutaan muita naisia milloin mistäkin syystä tai valinnasta. Kanssani eri mieltä on varmasti ne naiset, jotka ovat juuri kuvailemani kaltaisia. V***ttuilette täällä palstoilla päivät pitkät, juoruatte kahvikupposen ääressä, tunnette paremmuutta, kun teette asioita toisin kuin joku muu. Löytyy varmasti samoin ajattelevia kuin minä, jotka ovat pettyneitä naisiin. Poikkeuksia kuvailemastani naistyypistä löytyy, mutta valitettavan vähän. He ovatkin sitten kultaakin arvokkaampia ystäviä.

Niin miehissä kuin naisissakin on hyvät ja huonot puolensa ja yleistämisenkin voi jättää kokonaan pois eli ihmisissä on hyvät ja huonot puolensa.

P.S. Kaikki mun tuntemani miehet jauhavat paskaa selän takana (naamatusten ovat todella mukavia... varsinkin pomoihmiset...)

Niin ja osaa ne miehet vallan hyvin olla kateellisia toisille miehille milloin mistäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan miehet osaavat selän takana vittuilun jalon taidon ihan yhtä hyvin kuin naisetkin. Just tuo jonkun mainitsema yökerhoesimerkki: ollaan hyvää kaveria, mutta selän takana kuitenkin vittuillaan.

Miehillä on ihan yhtä kova sosiaalinen pätemisen tarve ja kilpailuvietti kuin naisilla. Se vaan tulee puheissa esiin hieman eri lailla kuin naisten vittuilu: miehet haukkuvat kavereilleen jonkun puolitutun auton ja tyttöystävän, kehuvat omaa taloaan ja vähättelevät naapurin kotia, jne.

Vierailija
24/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä olen vielä aikuisiälläkin muuttanut usein asuinpaikkakuntaa ja löytänyt aina ystäviä, naisista ja miehistä, enkä ole törmännyt ap:n kuvaamaan käytökseen? Itselläni ei ole tarvetta pelata pelejä eikä pahoittaa toisten mieltä, enkä ole terveiden, normaalien ihmisten kohdalla muissakaan tällaista havainnut - siis pääsääntöisenä käyttäytymismallina.

Ap, jos sulla on aina ja kaikkialla hankalaa ihmisten kanssa, niin voisko mitenkään olla mahdollista, että omassa asenteessasi on jotain vikaa?

Vierailija
25/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahaa takanapäin. Mä kun en enää viimeseen 10 vuoteen tohon ole törmännyt. Toki piirit ovat viime aikoina supistuneet aika pitkälti akateemisiin ihmisiin, mutta kyllä joukosta löytyy myös ihan ylioppilaita, joilla ei siis mitään muuta koulutusta ja myös lukion käymätön "duunari".

Ja ei siis koskaan haukuta ketään takana päin. Joskus HARVOIN saatetaan pohtia jotain ääri-ilmiötä, mutta ei siis pahalla vaan lähinnä pohtien, tästä esimerkkinä eräs naapuri, joka tupakoi raskaana.

Lähinnä mietittiin sitä, miten joidenkin voi olla niin vaikea lopettaa ja että riippuvuus tupakkaan lienee yksilöllistä, kun osa pystyy lopettamaan tuosta vain ja osa ei jne. jne.

Ei siis mitään sen kummempaa haukkumista ja tämä tupoiva nainen ei siis kuulu "piiriimme" (ihan omasta tahdostaan). Yksi ystävänikin tupakoi raskaana ja sitäkin vähän jossain vaiheessa pohdittiin - hänellä oli muutenkin tosi vaikea vaihe silloin elämässä, mutta lähinnä siihen malliin, mitä voisi tehdä, että hän pärjäisi. Ja hyvin on pärjännyt:)

Mutta en siis tunnista ketään tuttavaani tuosta kuvauksestani. Enkä myöskään opettajanhuoneesta, missä olen töissä. Olisiko tuo sitten tyypillisempää ns. alemmissa sosiaaliluokissa???

Tosin peitettynä tällaiseen ystävälliseen valeasuun. Tätähän naiset juuri usein harrastavat.

Vierailija
26/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista koko ajan "juoruillaan" ja joita "selkäänpukotetaan" eivät vain usko, että joku voisi olla liikkeellä ihan vilpittömin mielin, ihan oikeasti haluta hyvää toiselle. Sitä sanotaan kyynisyydeksi ja tälläinen "vainoharhaisen varautuneisiin ihmisiin" olenkin törmännyt.

Jos minulla on joku kriisi päällä, niin en todellakaan näe sitä huonona asiana, jos kaverini puhuvat asiasta myös silloin kuin en ole läsnä. En voi ymmärtää sitä, ettei kenestäkään ihmisestä saisi sanoa mitään. Mielestäni ei ole mitään juoruilua todeta, vaikka "tosi ikävää, et Matti ja Maija erosivat". Pitäisiköhän keksii Maijalle nyt jotain piristävää? Tiedättkeste muuten miten ne sopi ne lapsiasiat". Okei, voi kysyä suoraan Maijaltakin, mutta miksei kavereiltakin, jos tietävät. Ottakoon joku tän juoruiluna, mulle se on ihan normaalia keskustelua.

Ennemmin musta olis vähän kurjaa, jos en kiinnosta ketään tuttavaani sen vertaa, ettei kukaan musta puhu mitään, vaikka mitä olisi tapahtunu.

Vierailija
27/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen pohjalta tällaisen yleistyksen: "Vihaan miessukupuolta! Kaikki miehet puhuvat naisista todella seksistisesti eivätkä arvosta naisessa muuta kuin fyysistä olemista ja uhrautumista miehensä eteen. Kaikki miehet, etenkin perheelliset, pettävät naisiaan heti kun tilaisuus tulee. Iso osa miehistä on väkivaltaisia ja nujakoivat keskenään firman illanvietoissa. Miehet puhuvat naisista todella rumasti, alatyylisesti ja käytöstavat ovat yleisesti ottaen paljon huonommat kuin naisilla. Miehet saavat helpommin töitä matalammalla koulutuksella ja pääsevät sekä työ- että perhe-elämässä paljon helpommalla. Ulkonäköpaineita ei ole mutta sen sijaan he asettavat niitä naisille. Vihaan miehiä." Yleistäminen on perseestä ja voimakas vihanpurkaus kertoo yleensä enemmän itse vihaajasta kuin vihan kohteesta.

Vierailija
28/28 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti asia on eri, jos puhutaan, miten voisi omaa ystävää auttaa jne. mutta oliko tarkoitus siis auttaa jotenkin tuota tupakoivaa naapuriakin?

Itse en usko, että minusta juoruillaan kauheasti tai ainakaan mitenkään ääri-ilkeään sävyyn eli en usko olevani mitenkään vainoharhainen. Itse tykkään kyllä juoruamisesta, mutta pyrin sitä yleensä välttämään. Olen vaan huomannut, että helposti saa yhteyden vieraampiin naisiin, kun osallistuu muiden, paikalla olemattomien, elämän ruotimiseen. t. 29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi