Mitä mieltä isästä, joka haluaa ehdottomasti osallistua lapsen vahnempainiltoihin?
Sanoo että hän haluaa tietää lapsensa koulunkäynnistä, siksi osallistuu. Tilanne johtaa siihen, että perheestä aina isä osallistuu vanhempainiltaan.
Kommentit (7)
Me mentäis sit molemmat ja kuopukselle hankittais lastenvahti.
Meillä mä haluan mennä ja mies "tyytyy" siihen eli hän jää hoitamaan kuopusta. Nykyään on vaan usein sattunut kaksi vanhempainiltaa samaan aikaan, silloin mies menee toiseen, mä toiseen ja anoppi vahtii kuopusta.
meillä mies on käynyt 0 päiväkodin ja koulun vanh.iltaa-on iltatöissä' tosin
2 lasta, 3. ja 4. luokalla
paitsi jos ei jostain syystä suostu siihen, että äiti käy siellä. Mepyritään käymään molemmat yhdessä, mutta koska se ei käytännössä ole mahdollista kovin usein vuorottelemme, jotta kumpikin pääsee.
pätkääkään kiinnosta lapsensa koulunkäynti?
Jos molemmat tahtovat olla mukana, Palkataan lapsenvahti.
Hankkikaa lapsenvahti, jos on nuorempia lapsia kotona.
En hinkua vanhempainiltoihin välttämättä, kyllä mies osaa kertoa tärkeimmät asiat niistä vanhempainilloista joissa on ollut. Yleensä meillä minä käyn ja hommaan lastenvahdin, koska mies on yleensä viikot reissussa, mutta yleensä kun sattuu olemaan kotona, haluaa mennä vanhempainiltaan. En olisi tullut ajatelleeksi että siinä voisi olla jotain negatiivista :/