Rikkaat: kysymys
Onko teillä koko ajan huoleton olo, kun tietää, että ei ikinä joudu kodittomaksi ja aina tulee olemaan ruokaa pöydässä? Ja voi saada parasta hoitoa mahd. sairauksiinsa? Vaikka rahat ei kuolemattomaksi teekään.
Kommentit (3)
Raha ei tuo onnea, mutta kyllä se niin helvetisti elämää helpottaa. Tietyissä asioissa edesauttaa, mutta edes rikas ihminen ei voi aina olla huoleton tai stressitön. Ei rahalla kaikkea saa.
Olen ihan normaali keskituloinen (minun + miehen bruttotulot 8000e/kk, asunnosta jonka arvo 470000e lainaa 90000e, heti nostettavia sijoituksia pankissa 150000e verran jotka tuskin ihan nolliin koskaan tippuisivat) ja täytyy sanoa että kyllä minulla on nimenomaan tällainen ap:n esittämä huoleton olo näistä nimenomaisista asioista.
En usko että sellaista tilannetta tulee vastaan että joutuisimme kodittomiksi. Vaikka jäisimme kumpikin työttömäksi niin ruokaa tulisi olemaan aina pöydässä. Jos toinen meistä kuolisi tai joutuisi pitkäaikaisesti työkyvyttömäksi vakuutus maksaisi lainan pois. Varmasti pystyisimme myös maksamaan parhaan mahdollisen hoidon sairauksiin. Ok, jos puhutaan 200000e hintaisen hoidon esim. USA:ssa niin sitten emme mutta jos puhutaan perus "menen yksityiselle ja pääsen heti hoitoon/leikkaukseen + maksan lääkkeet omasta pussistani jos kela ei korvaa juuri näitä lääkkeitä" niin sitten kyllä.
mihin rahat riittää.
Raha itsessään ei tuo onnea, onneksi sitäkin riittää:)