Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala tää nykyajan muoti. En löydä itselleni vaatteita.

Vierailija
25.09.2010 |

Tykkään klassisesta tyylistä mutta nykyään kaikki vaatteet kamalia riepuja. Ja jos jotain löytyy niin hinta on sen mukainen eli liian kallis. Gantilla, Hilfigerillä ja muilla olisi kivoja vaatteita mutta liian kaalliit minulle.

Kävin tänään ostoksilla mutta turhauduin ja tulin kotiin tyhjin käsin.

Mistä löytyisi kivoja klassisia vaatteita hieman edellisemmin. Ikää on 36v.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime lauantain ostosreissulta jäi saldoksi vain vyö =)

Mä löydän joskus jotain Espritiltä. Lisäksi ompelen ja neulon itse paljon.

Vierailija
2/38 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään klassisesta tyylistä mutta nykyään kaikki vaatteet kamalia riepuja. Ja jos jotain löytyy niin hinta on sen mukainen eli liian kallis. Gantilla, Hilfigerillä ja muilla olisi kivoja vaatteita mutta liian kaalliit minulle. Kävin tänään ostoksilla mutta turhauduin ja tulin kotiin tyhjin käsin. Mistä löytyisi kivoja klassisia vaatteita hieman edellisemmin. Ikää on 36v.

mutta kappahlista löytyy suoria housuja, hameita ja paitapuseroita halvalla eivätkä ole tarkoitettu langanlaihoille vaan normaalimitoituksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää on 46v ja ei ole koskaan ollut vaikeaa löytää vaatteita.

Persjalkaiselle ja ylipainoiselle se varmaan on ollut aina vaikeaa, on muoti mikä tahansa.

Vierailija
4/38 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämänpäivän muoti on omituisia riepuja joista ei aina henkarilla tiedä miten päin ne kuuluu päälle.

Ei mullekaan olis vaikea tätivaatteita löytää, niitä en tahdo. En myöskään bisnestyylin kamppeita

Vierailija
5/38 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vila, Vero moda, Stockalla on paljon saman katon alla halvasta kalliiseen, ja kokeile jotain muodin mukaistakin rohkeasti! Esim. jotkin tunikat voi olla klassisen tyylikkäitä.

Vierailija
6/38 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää on 46v ja ei ole koskaan ollut vaikeaa löytää vaatteita. Persjalkaiselle ja ylipainoiselle se varmaan on ollut aina vaikeaa, on muoti mikä tahansa.

vaikka olen 180cm ja noin 73kg. Hieman vatsaa löytyy ja isot rinnat. Kaikki KappAhlin rytkytkin aivan kamalia. Kävin juuri tänään sielläkin. Housut liian lyhyet (kaikki). Huonoa materiaalia, ihme ryppyjä ja roikkuvia kauluksia kaikki paidat. Ja nää kamalat ruutupaitikset...yöks.

Kaikki trikoopaidatkin niin ohkasta materiaalia, että kaikki näkyy läpi ja menee muodottomaksi yhdessä pesussa.

Taitaapa ap kohta kulkea ilman vaatteita kun ei löydy.... ei siis millään. Tätivaatteita joo, mutta ei mulle...

ap

Vierailija
7/38 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän tanttamaiselta...ei minusta esim KappAhlissa tai Lindexillä mitään riepuja saati muissa vastaavissa liikkeissä. Toista sitten Hennesin teiniosaston kuteet :D

Vierailija
8/38 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän tanttamaiselta...ei minusta esim KappAhlissa tai Lindexillä mitään riepuja saati muissa vastaavissa liikkeissä. Toista sitten Hennesin teiniosaston kuteet :D

Hennesin teiniosastosta ei kokemusta

Vierailija
9/38 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vila, Vero moda, Stockalla on paljon saman katon alla halvasta kalliiseen, ja kokeile jotain muodin mukaistakin rohkeasti! Esim. jotkin tunikat voi olla klassisen tyylikkäitä.

Vilalla ei löydy...joo pissiksille ehkä mutta ei minulle isotissiselle. Samaa sarjaa on Vero Moda. Ohkasta liru laru paitaa joka roikkuu kun vanha siivousrätti päällä. Stockallakaan ei enää löydy mitään.

Ehdottakaapa joku joku kiva tunika...eipä ole vielä sellaista löytynyt jonka voisin/kehtaisin päälleni laittaa.

ap

Vierailija
10/38 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä sisäänostajia mitä he oikein ajattelevat? Ovatko nämä todella sellaisia jotka käyvät hyvin kaupaksi?

Sitten nämä isot koot. Miksi voi miksi ne ovat niin hirveitä? En ymmärrä mikseivät tee samoja vaatteita kuin norm. osastolla mutta vain isompina?

Siis katsokaa näitä:

http://www.kappahl.com/fi/products/naiset/Naiset/XLNT/YLAOSAT/

Vierailija
11/38 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiersin kanssa kauppoja, hakusessa suorat housut (ihan arkeen ja ei farkut), alaspäin levenevä max. polvipituinen hame mahdollisesti juhlakäyttöönkin, juhlava lyhythihainen paita, neuletakki.

Ja ei sitten mitään löydy! Housut on pillejä, hameet tiukkoja kynähameita, juhlavia paitoja ihan turha etsiä, neuletakit tekokuituisia yhden napin varassa roikkuvia telttoja. Jee jee.

T: 31v

Vierailija
12/38 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos rahaa on vain vähän ja tekisi mieli laadukkaista kankaista tehtyjä hyvin leikattuja tyylikkäitä vaatteita, niin eipä oikein ole mitään tehtävissä. Kyllä jo sitten noin 100 € alkaa saada paitoja, jotka ovat vähän näyttävämpiä aikuisen naisen päällä ja hyvää materiaalia, mutta sen alle ei oikein pysty myymään. Housut menevät sitten jo yli sadan euron ja mekot jo pariin sataan vähintään. Laatu nostaa hintaa. Se vain on tosiasia. Kankaiden hinnat ovat taas nousussa, joten ei ole näkyvissä helpotustakaan tähän asiaan.

Sisäänostaja (muttei halpakaupassa)

Vierailija
13/38 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole ylipainoinen enkä isorintainenkaan. Nykyään vain on hurjan paljon tunikoita ja paitoja, joissa on järkyttävän iso kaula-aukko ja jotka levenevät kuin teltat. Ne muistuttavat entisajan äitiysvaatteita, lukuun ottamatta tietysti sitä rivoa kaula-aukkopuolta.

Vierailija
14/38 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopeudu siihen että sulla ei ole VARAA ja mene kirpparille

Vierailija
15/38 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oikeastaan inhoan vaateostoksille menoa (farkkujen ostoa lukuunottamatta). Ainakin ns. halpaketjut on täynnä ihmeellisiä telttatunikoita ja ylipäänsä riepuja.

Ostankin vain jokusen kalliimman puseron ja kasmir-neuleen vuodessa - ne sopivat ja niistä on iloa pitkäksi aikaa. Vero Modalta olen tosin löytänyt välillä oikein edullisia ja hyvälaatuisia t-paitoja.

Itse olen hoikka ja pienikokoinen mutta minua ällistyttää, että esim. farkkutakkien hihat on nykyään niin kapeita, ettei sinne mahdu minkäänlainen pusero alle! Mielellään farkkutakin ostaisin, mutta tuollainen malli on yhtä tyhjän kanssa. Hihat voi lisäksi olla jumalattoman pitkät, vaikka koko olisi 36..

Vierailija
16/38 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole ylipainoinen enkä isorintainenkaan. Nykyään vain on hurjan paljon tunikoita ja paitoja, joissa on järkyttävän iso kaula-aukko ja jotka levenevät kuin teltat. Ne muistuttavat entisajan äitiysvaatteita, lukuun ottamatta tietysti sitä rivoa kaula-aukkopuolta.

tuo rivo liian iso kaula-aukko monissa muutennäteissä vaattessa estää ostamasta. Kun on pienirintainen ja kumartuu tuo iso kaula-aukko näyttää kaikki. On kuin sisäänostajilla olisi olettamus, että kaikilla on silikonilisäkkeet.

Vierailija
17/38 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman hidas tiedän.

Vierailija
18/38 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löydän yleensä sieltä itselleni sopivimmat vaatteet. Ovat minusta jotain klassisen ja muodikkaan väliltä, eli noudattelevat muotia mutta sopivat loistavasti esimerkiksi työvaatteiksi. Ja hintakaan ei vielä päätä huimaa vaikka onkin kalliimpaa kuin kappahl.

Vierailija
19/38 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halonen tai Sokos?

Marketeistakin saa yllättävän hyvin vaatteita.

Vierailija
20/38 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta paitapuserot ei mene kiinni rinnan kohdalta. Jos ottaa seuraavan numeron paita ei situ kunnolla. Muutenkin mallit ei ole tehty mun vartalolle (isot rinnat ja hieman vatsaa).

Marketeista en ole ikinä löytänyt päällepantavaa.

t. ap joka harkitsee jätesäkkirullan ostamista... :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi