Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laittakaa kuvia näistä mielestänne "pahoista" raskausarvista!!!

Vierailija
25.09.2010 |

Kommentit (37)

Vierailija
22/37 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi katsoa, kun olen kuumeessa. Kolottaa entistä enemmän lihaksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25/37 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt vasta tän ketjun myötä tajunnut mitä toi voi ollakaan... auts!

osaako joku kertoa miksi minulle ei tullut arpia? siis kiinnostaisi ihan oikeasti. ihmettelen tätä koska:

- taipumus on, olen saanut arvet rintoihin kun ne kasvoivat teini-iässä, olen saanut arpia paikkoihin joissa lihakset ovat kasvaneet. arvet ovat tulleet hyvin helposti

- lihosin raskauden aikana

ja käytin kyllä apteekin rasvaa tuohon tarkoitukseen, mutta mielestäni se on täyttä humpuukia, kokeilimpa kuitenkin.

taisin olla tosi onnekas...

mutta siis mitäpä noista, tärkein on se lapsi, eipä se ole tärkeää jääkö kehoon jälkiä vai ei:)

Vierailija
26/37 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala. Kukaan mies ei haluaisi minua enää jos mulla olisi tommoset arvet :\

Vierailija
27/37 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala. Kukaan mies ei haluaisi minua enää jos mulla olisi tommoset arvet :\

Vierailija
28/37 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen hyvin hoikka ja vatsanahka joutui todella koetukselle venyessään. Lieneekö perinnöllistä tuo taipumus arpiin? Äidilläni on 4 lasta eikä hänelle tullut koskaan yhtään arpea minnekään kohtaan kehoa.

Itse olen aktiivisesti öljynnyt ihoani Weledan raskausajan hoitoöljyllä sekä luomu vartalovoiteella. En tiedä onko niistä ollut apua, mutta ihanan pehmeäksi ne ovat ihon ainakin tehneet, jos ei muuta.

Tsemppiä teille, joilla pahat arvet. Kyllä ne siitä vaalenee!

Vierailija
29/37 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia 1 + kaksoset + 1, ei yhtään raskausarpia, vaikka kaksosetkin kannettu täysaikaiseksi. Ei taida olla geeneissä taipumusta. Muhkurainen ja ruttuinen maha on kyllä, että sikäli venyminen näkyy.

Vierailija
30/37 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perinnöllä vaikutusta? Omalla äidilläni ei ole yhtä ainutta arpea. Itse olen saanut yhden lapsen ja nyt toisesta rv 34 eikä arpia ole ainuttakaan. Tai no ekan jälkeen tuli pari rintoihin mutta niitä ei enää näy lainkaan.

En ole edes rasvannut itseäni koska olen ymmärtänyt että oikeasti arpien tuloa ei voi estää. Ne tulevat jos tulevat. Ilmeisesti ylipainolla on kuitenkin vaikutusta?

Tsemppiä kuitenkin teille arvista kärsiville!

Vierailija
31/37 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlaiset kuin ekassa kuvassa. Tosin mun arvet on jo ihon väriset ja raskaudesta on 7v.

Kun iho repeää ja repeämään muodostuu arpikudosta, niin eihän se arpikudos enää mihinkään häviä ja tulos on se että vatsassa saattaa olla kaksinkertaisesti nahkaa joka ei vain kuroudu kasaan. Perintötekijät ja ihotyyppi vaikuttaa varmaankin suurimmaksi osaksi ja varmaan se kuinka nopeasti vatsa kasvaa (mitä enemmän tulee painoa sitä suurempi riski).

Vierailija
32/37 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin noita kaikkia.

Miehet on semmosia runkkareita, ne haluaa katsella kauniita naisia vaikka itse olisivat rumia.

Ruma nainen yleensä tajuaa oman tasonsa, mutta ruma mies ei.

Vierailija
33/37 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naista jolla pahoja raskausarpia :D vain joku puolikasvuinen älypää voi sellaista olettaa.

Luojan kiitos on olemassa ihmisiä jopa miehiäkin, jotka ovat aikuisia ja ymmärtävät, että harva nainen on se täydellinen unelmien blondi ;)

useimmilla ihmisistä on jotain "pielessä", raskausarvet ovat yksi pienimmistä ongelmista.

Vierailija
34/37 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei tullut mahaan yhtään, mutta rintoihin tuli, kun maito nousi. Oli kyllä hurjan näköiset. Nyt jo vaalenneet ja ei edes huomaa. Lapsi nyt 2v.

Vierailija
35/37 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittaa mun raskausarvet ja roikkuva maha saati riippuvat tissit, eikö ole kummaa?

Onneksi nuo arvet vaalenee ja kun kantaa nuokin raskauksien tuomat kunniamerkit ylpeydellä niin jes. Opetekaa rakastamaan itseänne

Vierailija
36/37 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ylipainolla on kuitenkin vaikutusta?

itsellä tuli arpia reisiin teininä kun paino lisääntyi nopeasti 15 kg murrosiässä (40 kg - 55 kg). Tuo paino ei kuitenkaan tullut muutamassa kuukaudessa, joten vauhti oli huomattavasti hitaampaa kuin raskaana ollessa. Arvet näkyy edelleen, vaikkakin vaaleina.

Raskauden aikana tuli ihan muutama arpi lähinnä selkäpuolelle ja alavatsaan, mutta niitä ei huomaa itsekään ellei oikein venyttele ihoa. Raskaana ollessa paino nousi 80 kiloon ja oli huomattavasti nopeampaa kuin teininä

Vierailija
37/37 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen odotusaikana tuli. Rasvasin joka hemmetin aamu ja ilta. Teininä ei tullut rintoihin tms. BMI oli ennen raskautta 22, joten ylipainoakaan ei ollut.

Kuopusta odottaessani en jaksanut edes rasvata, kun ekasta tuli jo ihan kamalat. En käytä enää bikinejä enkä näytä mahaani vapaaehtoisesti. Vasta nyt olen uskaltanut uimahalliinkaan, kun kuopuskin on jo 2,5v.