Fazer jäätelöt ovat kamalan makuisia
"Maut joita jo rakastat"...aivan karmean makuisia keinotekoisia makuja. Ei mitään tekemistä alkuperäisten makujen kanssa.
Alä osta.
https://www.pingviini.fi/fi-FI/uutiset/ihastu-fazer-jaateloiden-kotipak…
Kommentit (27)
ota se nikkismälli ensin pois suusta
Fazer omistaja yritti vetää 600k € liiviinsä ohi verottajan. Käry kävi :P
Pelkästään se teinien töniminen ja kaikkien jäätelöiden ryövääminen niiden mainoksessa riittää, että etsii muita vaihtoehtoja.
Magnum jäätelöt ovat parhaita, myös ruotsalaista SIA jäätelöä kannatta kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Fazer jäätelöt on parhaita 🥰🥳
Mäkkäri, kalapuikot, valmislaatikot jne...?
Vauvalla on hienoa haukkua kaikki suomalaiset tuotteet😂
Ootte niin säälittävän lapsellisia ja typeriä.
Suomalainen jäätelö on hyvää ja varsinkin Fazerin.
Hyviä on kaikki olleet mitä olen syönyt, ellei ne nyt ihan hiljattain ole muuttuneet. En kyllä luota varsinaisesti yhdenkään palstalaisen makuaistiin, kun täällä kehuttiin maasta taivaaseen jotain S-kaupan halpissuklaata, joka maistui ihan jaskalta peellä.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä on kaikki olleet mitä olen syönyt, ellei ne nyt ihan hiljattain ole muuttuneet. En kyllä luota varsinaisesti yhdenkään palstalaisen makuaistiin, kun täällä kehuttiin maasta taivaaseen jotain S-kaupan halpissuklaata, joka maistui ihan jaskalta peellä.
Enkä minä sinunkaan makuaistiin kun ainakin kaikki tummat suklaat on ollut minusta hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä minä sinunkaan makuaistiin kun ainakin kaikki tummat suklaat on ollut minusta hyviä.
Niissä ei yhdessäkään maistu paljoa mikään muu kuin sokeri.
Mulla tulee aina yhdestä hirveä ripuli.
Vierailija kirjoitti:
Fazer jäätelöt on parhaita 🥰🥳
Juuri näin... ostan aina.😶👍🏻👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
ota se nikkismälli ensin pois suusta
Lapset pois aikuisten ketjusta tai jäätte ilman jäätelöä.
Vuosien varrella irtojäätelöiden koko on tasaisesti pienentynyt ja vahva tunne että aineksissa säästetään.
Suklaajäätelö maistuu melkein vaniljalta. Makuaistini on toki voinut vuosien varrella heikentyä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee aina yhdestä hirveä ripuli.
Ota toinen jos helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissä ei yhdessäkään maistu paljoa mikään muu kuin sokeri.
Niikö? Vain sinun mielipiteesi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suomalainen on täyttä roskaa paitsi prosessoimaton liha.
Suomalsiet eivät vaan osaa tehdä mitään oikein.
Raspberry yoghurt
Voisin syödä litrakaupal!
Tiedätkö AP miksi yleensä tehdään makuja enemmän kun yksi olkoon jäätelö, limu, ruoka tai mikä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suomalainen on täyttä roskaa paitsi prosessoimaton liha.
Suomalsiet eivät vaan osaa tehdä mitään oikein.
No ostappa sitten ulkomaalaista. 😉
Sanokaa Fazer, kun haluatte maistaa esanssia.