Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Mitä teen tuolle mahdottomalle koiralle? :(

Vierailija
24.09.2010 |

Koira 4v narttu,ja on ihan mahdoton nykyään.

Koira on rauhallinen ja "nöyrä" jos paikalla olen vain minä.Useimmiten näin EI OLE,vaan kotona on myös uroskoira 8v,mies ja 8v lapsi.Narttukoira on silloin ihan sekaisin,hyppii päälle,näykkii,haukkuu ja ulisee eli on IHAN MAHDOTON!

Selvästi on ongelmaa siinä että kuka on lauman pomo,ja marssijärjestyksessä muutenkin.Miten tässä voisi edetä?Pahin ongelma molemmille koirille tuntuu olevan sen toisen koiran läsnäolo,tappelevat jatkuvasti ja tuo narttu varsinkin provosoi koko ajan vanhempaa koiraa

Voiko tällaiseen jotain ratkaisua olla? Jos,niin kertokaa ihmeessä! Mihinkään koiraterapeutteihin ei ole varaa todellakaan

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkään muodostu laumaa ihmisen kanssa, vaikka koiria olisi useampi eli ihminen ei voi olla sen lauman johtaja.

kahden koiran kanssa? Tai kolmen? Siinä on jo laumaksi määriteltävä yhteisö. Täytyyhän ihmisen olla koiran pomo, itse asiassa kaikkien perheen ihmisten. Mun mielestä sama asia kuin johtaja.

Meillä on 2 koiraa ja niiden kanssa on pakko toimia "johtajuuskäsitteen" mukaisesti. Muuten tulee ongelmia, itse asiassa on ollut jo aikaisemmin.

Mutta laita toki linkkiä näihin uusimpiin tutkimuksiin, tutustuisin ihan mielenkiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla