"muslimielämän" juntit suomalaiset...
tuosta kyllä huomaa mikä ero on kouluttamattomalla ja koulutetulla ihmisellä.
Nämä 3 henkilöä, ilmeisen vähän sivistyneet, eli se strippari, vanhempi nainen ja vahempi perussuomalainen ovat kyllä niin asennevammaisia ja täysin sivistymättömiä.
Mutta sitten varsinkin se nuori uskovainen kristitty tyttö ja ehkä se papin poikakin osaavat ottaa asian ihan oppimisen kannalta. Tuohon ohjelmaan olisi pitänyt valita sivistyneempiä ja enemmän koulutettuja ihmisiä, joilla olisi laajempi perspektiivi asioihin.
Mollaisivat muslimeja ja sivussa kaikkia muitakin erilaisia ihmisiä, ahdasmielisiksi vaikka mitä ne itse sitten ovat?
Kommentit (15)
valitaan mahdollisimman nuija tyyppi äimistelemään, "miks ihmeessä ei sais vetää päätä täyteen" tai "ai kauhee, kun tää kaapu on kuuma". Ei jengi varmaa jaksais seuraa mitään analyyttisempaa pohdintaa aiheesta, kun katsojienkin äo on kohtuullisen alhainen.
Koska luulen että ohjelman tarkoitus on olla pelkästään provokatiivinen.
Olisi ollut kiva oppia oikeasti islamista ja siihen liittyvistä kulttuureista enemmän, mutta tuo ei yllä pintaa syvemmälle.
ap.
sä oisit varmasti päässyt tuohon ohjelmaan. Etkä huomaa että sinä itse olet oikeasti terroristi?
Et hyväksy muita kuin oman itsekeskeisen ajattelutapasi.
Olet matalan älykkysosamäärän omaava, mutta tarpeeksi kiero että vaadit ettei kukaan saa olla sua fiksumpi.
Uutta Testamenttia ja kristillisen maailmankatsomuksen perusarvoja, niin sen jälkeen, (ehkä) voisin mennä tuohon muslimiohjelmaan.
Hieman vastapainoa, kiitos!!
Ei. Sotia, murhia, vammautumisia jne.
Tuossa ohjelmassa on aivan keskivertosuomalaisia, ja he edustavat keskivertoajatusmaailmaa. Jos olisi ns. sivistyneempi, ei kehtaisi tai kykenisi sanomaan sitä mitä ajattelee, mutta nämä ns. "moukat" kehtaavat ja hyvä niin.
on levittää Islamia kaikkeen maailmaan ja tämän ohjelman avulla sitä toteutetaan Suomessa. Vaikka kansa nauraakin, niin siinä sivussa ties kuinka monta suomalaista kuulee Islamin "evankeliumia" telkkarin välityksellä. Muslimit, jotka ohjelmassa ovat, ovat maltillisia ja rauhallisia, eivät provosoidu. Oikein hyvää mainosta Islamille.
muslimit eivät itse ikinä osallistuisi vastaavanlaiseen ohjelmaan kristittyjen opetuksessa. Olisi ilman muuta pitänyt tehdä ohjelma niin, että muslimit suostuu tutustumaan kristinuskoon ja kristityt islamiin.
siis mitään samantyyppistä kuin kristityt?
Onneksi Jeesus tuli pelastamaan ihmiset, ihan jokaisen joka häneen uskoo ja alkaa uskoa, vaikka olisi ollut kuin syntinen!
Muslimit ovat väkivaltaisia epäoikeudenmukaisia, vaikka mitään hyvää uskon tuomaa. Säälin suomalaisia naisia, jotka pelkästään komean miehensä takia suostuvat vaikka mihin.
Varjele! Mistä olet keksinyt, että muslimit olisivat komeita?
Onneksi Jeesus tuli pelastamaan ihmiset, ihan jokaisen joka häneen uskoo ja alkaa uskoa, vaikka olisi ollut kuin syntinen! Muslimit ovat väkivaltaisia epäoikeudenmukaisia, vaikka mitään hyvää uskon tuomaa. Säälin suomalaisia naisia, jotka pelkästään komean miehensä takia suostuvat vaikka mihin.
ketkä olivat ohjelmaidean ja koko ohjelman takana olleet henkilöt? Yksikään EI ole muslimi.
Valitettavasti ohjelman "kristityt" eivät itse näytä mitään tietävänkään kristityistä arvoista.
Mitä taas oikeaan muslimiin tulee, sinällään ohjelmaan suostuneet ovat aivan hyviä esimerkkejä aivan tavallisista muslimeista. Tietämys islamista ei välttämättä ole se syvällisin, mutta eipä tuo "oppilaiden" kyky ymmärtääkkään kuulemaansa ole kovin kehuttava.
Muslimit taas uskovat kaiken sen, mitä kristinuskokin opettaa, ainoana erona Jeesuksen rooli (ja se "pyhä henki"). Todennäköisemmin koulutettu muslimi tietää kristinuskosta vähintään sen, mitä uskova kristittykin tietää.
Mutta tuleepahan jälleen selväksi, kuinka tiettyjen ihmisten on niin vaikea hyväksyä sitä, että muslimitkin ovat aivan tavallisia ihmisiä.
Muslimitkin uskovat Jeesukseen, hän on yksi profeetoista.
Kristinuskon nimissä tehdään edelleen vaikka mitä vääryyksiä, historiasta nyt puhumattakaan.
Uutta Testamenttia ja kristillisen maailmankatsomuksen perusarvoja, niin sen jälkeen, (ehkä) voisin mennä tuohon muslimiohjelmaan.
Hieman vastapainoa, kiitos!!
Mä haluaisin nähdä ohjelman, jossa sekä vannoutunut kristitty että vannoutunut muslimi opettelisivat vaikka suomenuskoisen tai buddhalaisen elämää. Se olisikin todella mielenkiintoista!
Että eikös ne aika syvällistä näkemystä edusta?
ketkä olivat ohjelmaidean ja koko ohjelman takana olleet henkilöt? Yksikään EI ole muslimi. Valitettavasti ohjelman "kristityt" eivät itse näytä mitään tietävänkään kristityistä arvoista. Mitä taas oikeaan muslimiin tulee, sinällään ohjelmaan suostuneet ovat aivan hyviä esimerkkejä aivan tavallisista muslimeista. Tietämys islamista ei välttämättä ole se syvällisin, mutta eipä tuo "oppilaiden" kyky ymmärtääkkään kuulemaansa ole kovin kehuttava. Muslimit taas uskovat kaiken sen, mitä kristinuskokin opettaa, ainoana erona Jeesuksen rooli (ja se "pyhä henki"). Todennäköisemmin koulutettu muslimi tietää kristinuskosta vähintään sen, mitä uskova kristittykin tietää. Mutta tuleepahan jälleen selväksi, kuinka tiettyjen ihmisten on niin vaikea hyväksyä sitä, että muslimitkin ovat aivan tavallisia ihmisiä.
Muslimitkin uskovat Jeesukseen, hän on yksi profeetoista. Kristinuskon nimissä tehdään edelleen vaikka mitä vääryyksiä, historiasta nyt puhumattakaan.
islam kieltää sen. Eli yhden kristinuskon keskeisimmistä perustotuuksista.
Niin.. Ja kummissa maissa ihmisoikeudet ovat yleisesti ottaen paremmalla tasolla: islamilaisissa maissa, vai länsimaissa joissa on kristinusko valtauskontona?
ohjelmiin oikein saada sivistyneitä ihmisiä. Menisitkö itse? Mä en.