Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jättääkö mies vaimonsa rakastajan takia?

Vierailija
24.09.2010 |

Meillä on ollut salasuhde pitemmän aikaa. Kumman mies lopulta valitsee, minut vai vaimonsa... Kannattaako edes jäädä odottamaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yleensä vaimo taitaa olla vahvoilla.

Vierailija
2/9 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki vaimo saattaa heittää miehen pihalle jos saa tietää suhteesta.

Näin kävi kaverille. Mies petti mutta olisi halunnut jatkaa vaimon kanssa.

Vaimo sai tarpeekseen ja ukko vaihtoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykeensä ei. Naiset ajattelevat romanttisesti ja luulevat seksisuhteeseen liittyvän suuria tunteita. Miehille se taas on vaan seksiä yleensä eikä sitä niin vakavasti oteta.

Vierailija
4/9 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta äiti oli kyllä uhkaillut erolla, sitten kun uhkailut ei enää tehonnut niin alkoi hakemaan eropapereita ja uhosi: allekirjota, allekirjota.

Aikansa se toimi taas pelättimenä mutta sitten isä allekirjotti ja lähti toisen naisen luo.

Tämä toinen nainen sitten kuitenkin tahollaan palasikin entisen ukkonsa luo ja jääräpää isä muutti yksin ja opetteli tekeen ruokaa itse.

Minusta seksisuhde on seksisuhde, jos se puhuu jostain SUHTEESTA ja TUNTEISTA niin sitten se kaksoiselämä saa luvan loppua ja seksi jatkua seurustelusuhteessa.

Et jää odottelemaan mitään vaan suhde joko pysyy seksinä tai muuttuu suhteeksi. Selväpeli!

Vierailija
5/9 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos kotona menee muutenkin huonosti, voit olla onnekas ja saat kiertopalkinnon kotiisi.

Vierailija
6/9 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei voi sanoa tehneensä sitä pelkästään mun takia, vaan heillä kyllä oli mennyt huonosti jo ennenkuin oli minua tavannut. Ensinnäkin, jos mies on onnellinen suhtessaan ja rakastaa(ja kunnioittaa) vaimoaan hän ei petä! Sanokaa mitä sanotte. En todellakaan ole ylpeä miten suhteemme sai alkunsa mutta nyt olemme onnellisesti yhdessä. (eikä tarvitse tähän kommentoida että kohta pettää minuakin, ehkä, tai sitten ei.)

Vierailija
7/9 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän liitto välttämättä siihen edes kaadu vaan johonkin muuhun.Seksin hakeminen muualta kertonee että suhde on auki seksin kanssa.

Olen itse pettänyt miestäni,jos sitä näin voisi edes sanoa,koska olen siitä hänelle heti kertonut.

Samoin hän ei ole toiminut vaan muualta olen saanut kuulla.Olen siis ollut rehellinen miehelleni.

Meillä ei nämä asiat ole johtaneet eroon,se taitaisi olla mieheni juominen joka vituttaisi siinä määrin että lähtisin lasten kanssa pois.Nyt tuntuu että juominen on aisoissa.

Vierailija
8/9 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtenyt pois.Olemme yhdessä.Ollaan hankkimassa kolmatta lasta.Nykyään puhutaan päivittäin miten ja mihin pitää varautua.

Vierailija
9/9 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mies kosti minulle omaa mustasukkaisuuttaan olemattomista huhuista. No rakastajatar sai vauvan, joka on nyt jo 10+, eikä mieheni ole koskaan kaivannut heistä kumpaakaan.

Minä jätin hänet, mutta kaipaa minua jopa päivä ja omia lapsiamme.