Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuden pojan jälkeen tyttö, tuntuu etten osaa olla tytön äiti...

Vierailija
24.09.2010 |

Meille sanottiin ultrien perusteella, että seitsemäskin olisi poika. Tässä luulossa oltiin ihan synnytykseen saakka kunnes sitten vauvan synnyttyä olikin melkoinen yllätys kun vauva olikin tyttö. Poika olisi ollut aivan yhtä rakas, ei sillä, mutta jotenkin näin aluksi ainakin tuntuu, etten osaa olla äiti tytölle.

Juu, kyllä kait sitä ajan kanssa tähän tottuu, mutta oltiin jo asennoiduttu poikaan ja sitten tulla tupsahtikin tyttö. Aivan ihana pieni neiti, joka on onnistunut jo isänsä hurmaamaan totaalisesti.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en meikkaa, en käy kampaajalla, en välitä vaatteista, vihaan juoruamista ja toisten mustamaalaamista. minusta naisten porukoissa ei tehdä mitään, olisin mieluummin miesten peliporukoissa mukana.

mutta arvaa mitä? naiset ovat ihan samanlaisia kuin miehet jos heidät kasvatettaisin samalla tavalla. kannustettaisiin pelaamaan, ostettaisiin samat lelut, annettaisiin samat jutut.

mitään eroa ei ole. kukaan tyttö ei kaipaa mitään meikkipäätä sen enempää kuin kukaan poikakaan.mutta jos tyttö näkee lelukuvastoista, että kaikissa meikkipään vieressä on tytön kuva, niin tottakai hän oppii millä hänen kuuluu aikuisten mielestä leikkiä.

mitään synnynnäistä eroa ei ole. kaikki johtuu vain kasvatuksesta.

ja nyt kun on kissa, en osaa olla kissan omistaja, apuaaa. Annan kissan siis pois. en osaa olla tytön/pojan äidit. Antakaa ne sitten adoptioon. Lasten äitiys ei eroa pätkääkään, oli se tyttö tai poika vaikka kymmenen, toisen sukupuolen jälkeen. Ymmärrän jos joku itkee täällä, että en osaa olla vammaisen äiti. Siinä on ero ainakin pieni verrattuna terveeseen lapseen. Ja siihenkin rakastava äiti pystyy. Mutta nämä ... Mulla poika ja nyt tulee tyttö, apua en osaa olla tytön äiti tai päin vastoin. Tämä kuuden pojan äiti voi nyt sitten lopettaa tosiaan lasten tehtailun kun sai vihdoin sen toivomansa tytön. Ja nyt täällä onnesta valittaa, voi kun en osaa olla tytön äiti, nyyh. odottaa, että kaikki toivottaa, että nauti nyt siitä tytöstä,ihanaa tyttö yms.. T. useamman äiti, sukupuolesta riippumatta. ja koskaan en ole miettinyt ja itkenyt, että en osaa olla äiti.

Ehkäpä tuolla lauseella tarkoitetaan sitä että epäilee osaako sitten leikkiä barbeilla ja meikkipäillä, tai puhua lapsen kanssa niistä tyttöjenjutuista. Itse en osaa olla tyttöjen kanssa ja jos tämä raskaus paljastuu tytöksi, tulen hänet luultavasti kasvattamaan kuin pojat. Minä en oikeasti osaa ostella jotain pitsihörhelöitä tai puhua meikkaamisesta. Mun siskolla on kaksi tyttöä ja minä olen aivan totaalinen tumpelo heidän kanssaan. He näyttävät nukkejaan ja "meikkejään" ja prinsessa lehtiään ja minä en yksinkertaisesti keksi mitään sanottavaa heille. Joo on hieno joo.. Mulla ei ole ikinä ollut tyttömäisiä harrastuksia, enkä ole ikinä tehnyt mitään tyttömäisiä juttuja (jos ei raskautta ja synnytystä ja tietenkin yhdyntää lasketa mukaan). No en muutenkaan oikeastaan ole ikinä "kanssasisaria" ymmärtänyt. Joo ja en ole hieltä haiseva ja karvainen rekkalesbo vaan ihan normaali ihminen. Eli sitten minunkaan tilanteessa ei ole hyvä miettiä että miten muuttaisin itseäni jos se tyttö tulee? Kait sitä nyt ihminen saa pohtia että osaako hän olla hyvä äiti lapselleen? Ai mutta eihän superäitivaimokkeet mitään sellaista mieti, kun kaikkihan tulee vaistoista..

Vierailija
42/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1800-luvulla ajateltiin, että mies on luonnollisempi valinta hoiatmaan lapset. miehiltä se sujui luontevammin.

monissa kulttuuureissa miehet koristavat itseään enemmän ja meikkaavat enemmän.

pojissa ja tytöissä ei ole mitään eroa, kaikki erot ojhtuvat vain kasvatuksesta,jos eroja on.

tytöt eivät halua hoitaa tai hoivata ketään yhtään enempää kuin pojat.

pojat eivät ole yhtään raisumpia, jos heidät kasvatetaan samalla tavalla alusta alkaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa uskoa et sukupuoliroolit ois synnynnäisiä.Pikkutytöistähän tehdään äitejä,vaimoja ja nöyriä työntekijöitä jo vauvasta asti.Mua inhottaa kun pikkutytöt leikkii kotia,niille on leikki keittiöt,leikki pölynimurit ja leikki silityslaudat rautoineen puhumattakaan niistä vastenmielisistä vauvanukeista joista jotkut jopa pissaa allensa.Mitä muuta tarkoitusta tollanen palvelee???Miksi äidit ostaa tollasta roskaa lapsilleen.??

Vierailija
44/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ole ainakaan ostanut, eikä ole tytöt edes pyytäneet tuollaista paskaa. Kyllähän se rankkaa on olla tyttöjen äiti, kun lasten mummot ja muut vanhemmat sukulaiset eivät ymmärrä, että he ovat ihmisiä, eivätkä pikkupiikoja ja heillä on samat oikeudet olla ihmisiä kuin pojillakin.että heihin voi sijoittaa yhtä paljon raha akuin poikiin. heidän harrastuksiin ym.

tytöt halusivat leikkiä parkkitaloilla ja autoilla ja rakennella kunnes noin 3-4v kävivät kerhossa ja huomasivat millä heidän sukupolven kuuluu leikkiä ja miten käyttäytyä. herkkinä, älykkäinä, ja oppivaisina ja vastaanottavina normaalit lapset oppivat nopeasti mitä heiltä odotetaan. mitä heille sallitaan.

Mä en jaksa uskoa et sukupuoliroolit ois synnynnäisiä.Pikkutytöistähän tehdään äitejä,vaimoja ja nöyriä työntekijöitä jo vauvasta asti.Mua inhottaa kun pikkutytöt leikkii kotia,niille on leikki keittiöt,leikki pölynimurit ja leikki silityslaudat rautoineen puhumattakaan niistä vastenmielisistä vauvanukeista joista jotkut jopa pissaa allensa.Mitä muuta tarkoitusta tollanen palvelee???Miksi äidit ostaa tollasta roskaa lapsilleen.??

Vierailija
45/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa laittaa naamakirjaan naurettavaksi tämänkin ketjun.

heh heh, kylläpäs on taas kädenvääntöä työistä ja pojista ja niiden eriarvoisuudesta.

Ette osaa kasvattaa kumpaakaan sukupuolta ainakaan selväjärkiseksi.

Adios typerykset.