Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuden pojan jälkeen tyttö, tuntuu etten osaa olla tytön äiti...

Vierailija
24.09.2010 |

Meille sanottiin ultrien perusteella, että seitsemäskin olisi poika. Tässä luulossa oltiin ihan synnytykseen saakka kunnes sitten vauvan synnyttyä olikin melkoinen yllätys kun vauva olikin tyttö. Poika olisi ollut aivan yhtä rakas, ei sillä, mutta jotenkin näin aluksi ainakin tuntuu, etten osaa olla äiti tytölle.

Juu, kyllä kait sitä ajan kanssa tähän tottuu, mutta oltiin jo asennoiduttu poikaan ja sitten tulla tupsahtikin tyttö. Aivan ihana pieni neiti, joka on onnistunut jo isänsä hurmaamaan totaalisesti.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kykkinyt ja kuralätäkössä rypenyt, niin onko koskaan pistänyt silmään, että ihan samoja kakkaroita ne tytöt siellä laatikossa tekevät ja samalla tavalla siellä lätäkössä läiskivät. Yhtään meikkipäätä ei ainakaan meidän puistossa ole eteen tullut. Yritä nyt tajuta, että toi sun lässytykses on ihan paskaa, mutta tavallaan ymmärrän tarpeen selitellä sitä asiaa, ettei tyttöä siunaantunut juuri tuollaisella naurettavalla: "Emmä tyttöä ois halunnutkaan, kun en mä mistään hörhelöistä mitään tajua" -jutuilla.

Vierailija
22/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

skragasolmu (vai mikä se on), mihin tilaisuuteen tarvitaan frakki, mihin tumma puku, miten naista oikeaoppisesti haetaan tanssimaan ym. etiketin salat. Haloo, noi sun juttus on oikeesti niiiiiiin syvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juntti, kuuluu mitenkään tähän aiheeseen. Elätkö jossain 1800-luvulla ajatellen, että tytöille opetetaan käytöstavat ja pojat saavat elää kuin pellossa vai mitä helvettiä meinaat?

Vierailija
24/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en käynytkään ultrassa , saimme kolmen tyttären jälkeen rakkaan pojan. Taitaa vain tullla hemmmoteluksi. Meillä oli ikä eroa yli 17 vuotta, ja samalle isälle tehty.

Vierailija
25/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina ollut tyylitietoisempi kuin minä. On valinnut pienestä pitäen itse vaatteensa ja tietää tarkalleen, mikä näyttää hyvältä. Itse en tajua lainkaan. Ei ole tullut mieleenikään, että tyttöjen kanssa pitäisi puhua enemmän ulkonäöstä kuin poikien. Kyllä se on yksilöllinen asia.

Vierailija
26/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin luovat ja mielikuvitusrikkaat lapset, koska heitä ei ole leikitetty. Ihan itse ovat leikkinsä luoneet - siihen ei aikuista tarvita. Meidän lapsilla onkin aina ollut paljon kavereita.

Ja jos sinä et tule useimpien aikuisten naisten kanssa toimeen, niin ei liene vaikea päätellä, missä päässä on vika.

Mulla on edelleen vain yksi lapsi ja aika usein hän tulee pyytämään mukaan leikkiin. Siltikin hän piirtää ja luo täysin omia juttujaan, minä vain leikin siinä kaverina. Ja meidän lapsella nyt ei ole kavereita kun meillä ei ole myöskään naapureita.

Ja meillä se leikkiminen on vaikka sitä että poika sanoo haluavansa tehdä hiekkalinnan ja minä teen siinä samalla omaani. Yleensä hän ohjaa leikkiä ja minä olen siinä kaverina. Kun hän oli pieni niin siinä samalla tuli sitten kerrottua värejä ja eläimiä ja muuta, omasta mielestäni perusjuttuja.

Niin ja kuten otsikkokin jo vihjaisi niin minä voin kuvitella jo kuinka käärmeissäsi olet siellä. Juurikin tuollainen asenne paistaa miltei kaikista naisista läpi.

Vierailija
27/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo juttusi siitä, että et osaisi olla tytön kanssa, koska "pitää leikkiä meikkipäillä ja nuo kaiken maailman etikettihöpinät" ovat täysin ala-arvoista ja suorastaan säälittävän typerää argumentointia.

Vierailija
28/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä kailotat siellä hiekkalaatikollakin tuollaisia "Minä en kyllä osaisi kasvattaa tyttöä, kun en yhtään ymmärrä noita tyttöjen barbie-juttuja", niin - sori nyt vaan- en yhtään ihmette, jos jengi katsoo pitkään.

Vierailija
29/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasa-arvosta. Koska elämme nyt vuotta 2010 Suomi-nimisessä valtiossa, niin ymmärräthän, ettei ole pienimpiäkään paineita kasvattaa tytöistä jotain "nutturapäisiä, meikkaavia, hörhelöpellejä". Ehkä sinun kannattaisi sen hiekkalaatikolla leikkimisen sijasta vilaista joskus vaikka sanomalehteä, niin ymmärtäisin, miten maailma nykypäivänä makaa.

Vierailija
30/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi noloa. hävettäisi sinuna ihan sikana. olet siis 7 lapsen äiti ja et osaa vieläkään olla äiti lapselle. toivottavasti et kerro tuota kenellekään oikeassa elämässä, koska olet niiiin nolo. kouluttamaton juntti. jokainen koulutettu tietää että lapsi kuin lapsi.

Meille sanottiin ultrien perusteella, että seitsemäskin olisi poika. Tässä luulossa oltiin ihan synnytykseen saakka kunnes sitten vauvan synnyttyä olikin melkoinen yllätys kun vauva olikin tyttö. Poika olisi ollut aivan yhtä rakas, ei sillä, mutta jotenkin näin aluksi ainakin tuntuu, etten osaa olla äiti tytölle. Juu, kyllä kait sitä ajan kanssa tähän tottuu, mutta oltiin jo asennoiduttu poikaan ja sitten tulla tupsahtikin tyttö. Aivan ihana pieni neiti, joka on onnistunut jo isänsä hurmaamaan totaalisesti.

Vierailija
31/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

skragasolmu (vai mikä se on), mihin tilaisuuteen tarvitaan frakki, mihin tumma puku, miten naista oikeaoppisesti haetaan tanssimaan ym. etiketin salat. Haloo, noi sun juttus on oikeesti niiiiiiin syvältä.

Ja tuskin poika niitä tulee tarvitsemaan.

Miksi otat nyt noita herneitä nenääsi? Ihan oikeasti.

Kai minä nyt saan miettiä että osaanko olla tytön kanssa? Varsinkin kun en noiden siskontyttöjen kanssa osaa puhua kuin säästä.

Joo ja kyllä leikeissä ovat yleensä tiettyyn ikään asti samanlaisia.

Ja ihan pakko kysyä että osaatko yhtään, siiis yhtään samaistua noihin ajatuksiin?

Ei minulle ollut minkään asteen itsestään selvyys edes tuon esikoisen kohdalla että osaanko toimia oikein. Kaikilta ne jutut ei tule selkärangasta.

Tän tästä saa kun täällä vähänkin valoittaa ajatuksiaan.

Kaikki eivät ole syntyjään äitejä tai hyviä vanhempia. Itselläni meni varmaan se vuosi tuon pojankin kanssa vain tuijottaessa että mitähän ihmettä tuon kanssa tehdään sitten kun se kasvaa.

Nyt mennään näillä.

Joo ja tottakai se on persoonasta kiinni että mitä harrastaa ja mistä kiinnostuu, mutta edelleen: saa kai sitä pohtia.

Jossitellaanhan historiaakin, mitä jos Venäjä ei olisi vallannut Suomea?

Mikä siinä on niin väärää että miettii osaako olla hyvä äiti? Vastaapa tuohon ja ilman minun haukkumista. Osaatkohan?

Vierailija
32/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noissa nyt esittämissäsi asioissa mitään kovin ihmeellistä olekaan, mutta luepa nyt itse nuo aikaisemmin kirjoittamasi jutut, niin ehkä ymmärrät, miksi annoit itsestäsi varsin yksinkertaisen kuvan.

Ja kerrohan, miksi mielestäsi on jotenkin oleellisempaa tuntea naisten pukeutumista koskeva etiketti kuin miesten? Ihan kun aatoksesi olisivat todellakin jostain 1800-luvulta.

Vierailija
33/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan lapsina, ei tyttöinä. Samoin kuin myös ihmisiin. Sinulla tuntuu olevan oudon vihamieleisiä tunteita niin naisiin kuin tyttöihinkin. Ehkä sinulla tosiaan on ongelmia, joita tuskin täällä sen enempää kannattaa setviä. Ehkäpä terapia auttaisi.

Vierailija
34/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet niin nolo, ap. huhhuh.

ehkä olisikannattanut jättää se ekakin tekemättä.

Vierailija
35/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noissa nyt esittämissäsi asioissa mitään kovin ihmeellistä olekaan, mutta luepa nyt itse nuo aikaisemmin kirjoittamasi jutut, niin ehkä ymmärrät, miksi annoit itsestäsi varsin yksinkertaisen kuvan.

Ja kerrohan, miksi mielestäsi on jotenkin oleellisempaa tuntea naisten pukeutumista koskeva etiketti kuin miesten? Ihan kun aatoksesi olisivat todellakin jostain 1800-luvulta.

Ja jos olet sama joka tässä nyt on minua viiden viestin ajan haukkunut, niin sinä tässä olet itsestäsi antanut yksinkertaisen kuvan.

ääh, Ota lääkkeesi ja mene nukkumaan täydelliseen maailmaasi, jossa kukaan ei kyseenalaista mitään.

Olen ehkä juntti mutta mieluummin niin kuin yliampuva femakko.

Vierailija
36/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan lapsina, ei tyttöinä. Samoin kuin myös ihmisiin. Sinulla tuntuu olevan oudon vihamieleisiä tunteita niin naisiin kuin tyttöihinkin. Ehkä sinulla tosiaan on ongelmia, joita tuskin täällä sen enempää kannattaa setviä. Ehkäpä terapia auttaisi.

Nyt sain jo ylennyksen juntista naistenvihaaja-mielipuoleen. =DDDD

Antaa olla. Turha teille täydellisille on mitään yrittää selittää.

Vierailija
37/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ap tarkoitti. Täällä näyttää olevan useampiakin typeryksiä, jotka ei tajua mistään mitään, mutta eipä ollut uutta täällä!

tosi noloa. hävettäisi sinuna ihan sikana. olet siis 7 lapsen äiti ja et osaa vieläkään olla äiti lapselle. toivottavasti et kerro tuota kenellekään oikeassa elämässä, koska olet niiiin nolo. kouluttamaton juntti. jokainen koulutettu tietää että lapsi kuin lapsi.

Meille sanottiin ultrien perusteella, että seitsemäskin olisi poika. Tässä luulossa oltiin ihan synnytykseen saakka kunnes sitten vauvan synnyttyä olikin melkoinen yllätys kun vauva olikin tyttö. Poika olisi ollut aivan yhtä rakas, ei sillä, mutta jotenkin näin aluksi ainakin tuntuu, etten osaa olla äiti tytölle. Juu, kyllä kait sitä ajan kanssa tähän tottuu, mutta oltiin jo asennoiduttu poikaan ja sitten tulla tupsahtikin tyttö. Aivan ihana pieni neiti, joka on onnistunut jo isänsä hurmaamaan totaalisesti.

Vierailija
38/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sain jo ylennyksen juntista naistenvihaaja-mielipuoleen. =DDDD Antaa olla. Turha teille täydellisille on mitään yrittää selittää.

no ihan selvästi sut on kasvatettu vihaamaan omaa sukupuolta ja pitämään huonompana. et muuten käyttäisi sanaa femakko ja tekisi näin idioottia aloitusta. on se nyt kumma jos on 7 lasta ja kyselee miten osaa olla äiti. anna huosatan kaikki niin ei tarvitse. ja lopeta ihmeessä se niiden tekeminen.

Vierailija
39/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestissäsi sanonut, että sinun on vaikea tulla toimeen aikuisten naisten kanssa ja useimmista naisista paistaa negatiivinen (tai jotain sinne päin) asenne jne. Jos ei tuo ole vihamielisyyttä niin mikä? Ehkä sinun nyt ihan ekana kannattaisi lukea omat viestisi läpi ajatuksella, niin ehkäpä ymmärrät kritiikkiä paremmin.

Vierailija
40/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi etiketin opettaminen tytöille on sinusta oleellisempaa kuin opettaa se pojille?