Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 0- vuotias nainen, oletko harkinnut kauneusleikkausta?

Vierailija
24.09.2010 |

Tai oletko jo käynyt operaatiossa?

Pakko tunnustaaa, että nyt kun ikää on kohta 45, eivät laadukkaat ihonhoitoyuotteet enää näytä riittävän, vaan ikä näkyy väistämättä peilikuvassa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin leikkauttamassa mahani ihmismoisen näköiseksi. Siinä on järkyttävästi ylimääräistä nahkaa ja arpia, niihin ei tehoa mikään jumppa ja laihdutus vaan saamari pahentaa tilannetta!

Naama kelpaisi sellaisena kuin on ja muutkin ruumiinosat. Vaikka ryppyjä onkin, eikä rinnatkaan varsinaisen mieltä ilahduttavilta näytä.

Niin ja ikää 45 v.

Vierailija
2/10 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riittää vielä ihonhoitotuotteet oikein hyvin. Mahaan voisi kyllä jotain muokkausta tehdä, mutta en mä sitä kenellekään vieraille ole näyttämässä, niin samapa tuo. Ikää mulla on 50 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen tullut siihen tulokseen että en uskalla.

Tarvitsisin oikein kunnon mahanahan kohotuksen, siinä ei pari senttiä todellakaan auttaisi. Mutta mua pelottaa se leikkaus tosi paljon. Äitini kuoli leikkauspöydälle komplikaatioihin (ei siis kauneusleikkauksessa, mutta ei myöskään tautiinsa vaan leikkauksessa ilmenneisiin ongelmiin), ja niin paljon kuin mahastani kärsikin, en uskalla ruveta siihen.

Vierailija
4/10 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin konsultaatiossa viime viikolla, vaikka en olekaan yli 40 v.

Rintaleikkausta olen myös miettinyt.

Vierailija
5/10 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainut mitä voisi ajatella on rasvaimu, läskiä kun löytyy ihan omastakin takaa. naama ei vielä roiku mistään, mua luullaan paljonkin nuoremmaksi kuin olen.

Vierailija
6/10 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti ymmärrä eli haluan tosiaan, että selitätte, miksi haluatte näyttää ikäistänne nuoremmilta?

Vierailija
7/10 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä että haluaisin näyttää kauniimmalta.

Mun mahanahkani tilanne olisi vielä paljon traagisempi jos olisin 20 (raskauksista siis johtuu) kuin nyt nelikymppisenä, mutta en mä silti näe asiaa niin etten enää saisi haluta olla kauniimman näköinen vaikka olenkin naimisissa ja lapsentekoiästäni ohi.

En oikeasti ymmärrä eli haluan tosiaan, että selitätte, miksi haluatte näyttää ikäistänne nuoremmilta?

Vierailija
8/10 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saatan vanhempana ottaa botoxia tmv. ainetta otsan pystyryppyihin. Ne ovat minusta kamalat!

Vierailija
9/10 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi käydä korjaamassa silmien ympärystän ihoa, joka on älyttömän ryppyinen atooppisen ihottuman kalvamisen takia sekä sit on sellasia ärsyttäviä talikertymiä samalla alueella. Näytän tosi paljon ikäistäni vanhemmalta ja haluaisin ne kadonneet vuodet takaisin.

Ja olis kiva, jos rinnat olis yhtä terhakkaat kuin nuorempana ennen lapsia ja mahanahka tiukemmalla.. mutta... Noh. Ehkä noi silmät..?

Vierailija
10/10 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, numero 3 täällä taas.

Eikä mulla ole tarvetta näyttää naamastani nuoremmalta.

Mutta mahani leikkauttaisin, koska se on inhottavan näköinen ja tuntuu ällöttävältä. Tyhjä arpinen nahkareppu, joka roikkuu vatsani alla.

Itseni takia tekisin sen, en muitten ihmisten hyväksynnän takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi