Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain lahjaksi 500 e:n lahjakortin kultasepänliikkeeseen? Mikä koru olis hieno/in?

Vierailija
24.09.2010 |

Kerrankin saisi itselleen jotain, mutta en oikein osaa päättää. Itselläni on kalevala- ja lapponiakoruja sekä noita nominationeita, mutta en nyt oikein tiedä, mitä haluaisin. Ehkä sormus, korvakorut. Mietin myös tuota kalevalan lapsikorua. Mulla on paksuhko kultainen panssariketju ja mietin sopisiko tuo lapsikoru siihen? Eikä sen pakko ole olla koru, mietin myös kaappikelloa...

Kommentit (38)

Vierailija
22/38 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tykänneeni siitä jo varmaan 15 vuotta sitten. Mitähän se mahtaa maksaa? Saakohan sitä tarjouksista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran hopeakoruihin olen tykästynyt niin tuolla niitä näyttäisi olevan aika moinen valikoima. Ja kotimaisia vielä tuntuvat kaikki olevan!

http://www.ladies.fi/category/13/selaa-tasta-kaikki-tuoteryhmat

Tuolla budjetillasi saisi jo aika kivan setin...

Vierailija
24/38 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna menen niitä katselemaan.Vielä voi antaa uusia vihjeita:)

Vierailija
25/38 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä lapsikorusta viekä sen verran, että kyllä yhteen "tynnyriin" saa viisikin kiveä. Mieheni kertoi, että ideana on, että tynnyrien määrä kertoo omien lasten määrän. Kivi kertoo lapsen sukupuolen, jos lapsi saa lapsia, niin sitten voi hankkia lisää kiviä tynnyriin. Mulla taitaa mennä siis pari- kolmekymmentä vuotta lisäkiviä odotellessa.

Vierailija
26/38 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä, alennusmyyntien aikaan (mm, kaikki kellot 20% jne) valkokultaisen sormuksen, hopeiset korvakorut, rannekorun, kellon, ja hopeisen kaulaketjun (paksun). Kaikki korut sellaisia, joita pidän päivittäin ja sellaisia juuri halusinkin. Paras ostos oli kello, joka laadukas, naarmuamaton ja kaunis:)

Vierailija
27/38 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan lahjoita rahat vaikka Unicefille. Tuolla summalla ostaa jo monta ripulilääketää tai malariahyttysverkkoa kehitysmaan lapselle ja voit oikeasti pelastaa jonkun hengen. Luulen että sinulla on jo muutenkin roinaa tarpeeksi nurkissa.

Vierailija
28/38 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tosiaan, sehän oli lahjakortti. Pitkä päivä takana.

Olen vain pohtinut pitkään kulutuskulttuuriamme ja kuinka epäreilua, tarpeetonta ja turhaa se on, ainakin osittain. Tulisimme kohtuudella toimeen vähemmälläkin, kai tässä huutelen siis humanismin perään.

Vierailija
29/38 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä saanut ylioppilaslahjaksi pienet timanttikorvikset keltakultakruunussa. Timantit vain näyttävät isommilta valkokultaan upetettuna.

Vierailija
30/38 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ihan friikki =)

Vierailija
31/38 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahalla sormuksen, osittain (siis pistäisin itse lisää). Rivisormuksen, jossa n.10 pientä timanttia. Kaveriksi jo omistamalleni.

Vierailija
32/38 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaulakoru, korvikset ja Anna-sormus. jotain vielä sais lisäksikin.

Vierailija
33/38 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan mä ihan omituinen, mutta minusta nyt on tosi hienon näköisiä kotimaisia hopeakoruja.

500 e menis ihan salamana mulla tähän:

http://www.ladies.fi/product/113/ritva-liisa-pohjalainen---usva-ranneko…

Tai jos haluais vähän romanttisemman ja kokonaisen sarjan, niin sit voisin miettiä esim. Carina Blomqvistin koruja.

Tai sitten ostaisin jotain Lumoava korusarjasta. Ne on minusta tosi hienoja. Itse tykkään mm. Pihlasta ja Pionista.

Vierailija
34/38 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana oli tuo Anna-sormus ja Melban rannekoru. Itsekin olen aina ollut keltakullan kannalla, mutta nyt olen tykästynyt hopeaan. Varmaan osasyynä on tuo sterlinghopea, mikä ei tummu. Pöytähopeita meillä on ihan tarpeeksi, joten niitä en nyt hanki, mutta kiitos kuitenkin vinkistä:)

Vierailija
35/38 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylikkään kellon tai pienet valkokultaiset timanttikorvikset.

Vierailija
36/38 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihkisormus täyttää hyvin toisen käden joten haluaisin oikeaan käteen jonkun kivan sormuksen. Ehkä keskisormeen.

500 eurolla saa tosi kivoja valkokultaisia sormuksia timanteilla. Itse asiassa kävin just viikolla katsomassa Laatukorussa heidän valikoimaa ja löytyi kiva, 599 euroa. Se on tähtäimessä, kun laitoin 100 tavaraa huutikseen myyntiin ja lisäksi varasin Myyrmäestä kirpparipaikan. Katsotaan miten käy.

Vierailija
37/38 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana oli tuo Anna-sormus ja Melban rannekoru. Itsekin olen aina ollut keltakullan kannalla, mutta nyt olen tykästynyt hopeaan. Varmaan osasyynä on tuo sterlinghopea, mikä ei tummu. Pöytähopeita meillä on ihan tarpeeksi, joten niitä en nyt hanki, mutta kiitos kuitenkin vinkistä:)

Hopea tummuu AINA, koruissa usein käytetään jotain pinnoitetta sitä vähentämään. Sterling-hopea on vain seos jossa hopeaa on 92.5%, sillä ei ole mitään tekemistä tummumisen estämisen knassa

Vierailija
38/38 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin ne korut, jotka mulla on sterlingistä, ovat pysyneet kirkkaina. Ehkä sitten olen ollut onnekas niiden suhteen. Siksi olen päätynyt tuohon lopputulokseen. Ikävää on, jos näin ei kerran ole...Tää sit kai sopis siihen ketjuun "asioita joita olet luullut tietäväsi". :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi