Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain lahjaksi 500 e:n lahjakortin kultasepänliikkeeseen? Mikä koru olis hieno/in?

Vierailija
24.09.2010 |

Kerrankin saisi itselleen jotain, mutta en oikein osaa päättää. Itselläni on kalevala- ja lapponiakoruja sekä noita nominationeita, mutta en nyt oikein tiedä, mitä haluaisin. Ehkä sormus, korvakorut. Mietin myös tuota kalevalan lapsikorua. Mulla on paksuhko kultainen panssariketju ja mietin sopisiko tuo lapsikoru siihen? Eikä sen pakko ole olla koru, mietin myös kaappikelloa...

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuohan nyt riippuu ihan sinun maustasi ja tarpeistasi, mitä ostat.

Vierailija
2/38 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuta, jos vielä rahaa riittää. Haluaisin KalevalaKorun - ööö - onkse nyt Vanamoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös noita korvakoruja voi käyttää myös ilman niitä roikkuvia osia siis pelkkää rengasta? Helmikorut on kauniita, mutta helmiä mulla on.

Vierailija
4/38 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin kalevala korun kultaisen filigraani-sormuksen.oon himoinnu jo vuoisa!

Vierailija
5/38 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös tuota kalevalan lapsikorua. Mulla on paksuhko kultainen panssariketju ja mietin sopisiko tuo lapsikoru siihen?

Mulla on paksussa kultaisessa panssariketjussa kaksi Kalevalan lapsikorua TYTTÖ JA POIKA.

Vierailija
6/38 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisi kiveä?

Vierailija
7/38 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin se maksaa yli 900 €. Kultaisen talonsydänhelan saisi alle 500 €, mutta siihen sitten pitäisi saada tukeva ketju.

Vierailija
8/38 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitettavasti se ei enää mahdu sormeen. Suurentamien ei tule kuuloonkaan (liian hankala/kallis operaatio). Pitää säästää tyttärelle.

Vierailija
9/38 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain niitä rippi- ja YO-lahjaksi, en ole käyttänyt noiden "teinivuosien" jälkeen. Nykyisin menee modernimmat hopean väriset korut; Guess, Paula Nummela ym. Tuon summan panostaisin joko korusettiin tai johonkin kauniiseen timanttisormukseen.

Vierailija
10/38 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevalan sivuilla oli rippinuorelle koruja, jossa oli tuo Trend-mallisto. Tykkään siitä kirkkaalla kivellä. Sormus ja korvakorut olis kivat, mutta kun klikkasin ne sormukset, niin siinä ei tullut kirkkaalla kivellä olevaa esiin, mutta minusta siinä isossa mainoksessa oli myös kirkkaalla kivellä oleva. Onko kukaan nähnyt niitä luonnossa? Kuvissa ainakin on nätit. Tykkään myös tuosta lähde-sarjasta, mutta haluaisin kirkkaalla kivellä, mutta sitä ei saa. Kuvastaahan se lähdettä, mutta sininen kivi on rajoittavampi.

Vierailija
11/38 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun laadukkaan ja tyylikkään rannekellon, mikäli liikkeessä olisi sitä, mitä haluan.

Kello olis kiva, koska kännyä ei viitti joka paikassa vilkuilla....Mulla on ihan kiva kello, mutta jo aikansa elänyt, eikä sitä halua enää sen takia käyttää.

Vierailija
12/38 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalevalan kultaisen filigraanisormuksen. Myös minä olen sitä vuosia himoinnut. Olen toivonut sitä 50v lahjaksi mieheltä, mutta kun perhana vieköön, siihenkin on aikaa melkein 20 vuotta!

Vierailija
13/38 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat todella tyylikkäitä, ei mitenkään mummotyylisiä. Käy vaikka sivuilla katsomassa.

Vierailija
14/38 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole vielä tullut julistamaan, ettei tuollaisilla pikkuhiluilla edes kehtaisi mennä kultasepänliikkeeseen. :)

Vierailija
15/38 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa ihan hirveästi. Yhdet ihanat timanttikorvikset, ei ihan pienet kivet, muttei kovin isotkaan, maksoi 1500e...

Vierailija
16/38 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on Meri-kaulakoru ja nuppikorvakorut. Haluaisin vielä ne riippuvat korvikset! Ovat todella kauniit jos tykkää sinisestä :)

Vierailija
17/38 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin timanttinappikorvikset.

Vierailija
18/38 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen sitten kertomaan, kun olen päättänyt hankintani. Pitää käydä katsomassa liikkeissä...:)

Vierailija
19/38 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostaisin hopeisen paksun papuketjun kaulaan & ranteeseen ja lisäksi riipuksen (tai useamman jos rahaa riittää) kaulakoruun yhdistettäväksi.

Vierailija
20/38 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidot ja aina yhtä tyylikkäät. Eikä niihin voi kyllästyä koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän