Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän koululaisella oli mahtavat synttärit! :) Suosittelen muillekin laiskoille äideille:

Vierailija
24.09.2010 |

Kotiin oli kutsuttu 9 lasta joista 7 pääsi paikalle. Lapset järjestivät itse synttärit itselleen: Ensimmäinen tehtävä oli kirjoittaa ylös leikit joita leikkisivät synttäreiden aikana. Sen jälkeen pääsivät tekemään tarjottavia (kakkupohjia oli, jäätelöä löytyi, keksejä, karkkia, sipsejä, limua jne löytyi joita kattoivat pöytään oman mielensä mukaan ja koristelivat, valitsivat itse mitkä lautaset laitetaan pöytään jne. Syönnin jälkeen leikkivät osan listaamistaan leikeistä (kaikkia ei ehditty) ja oli ihan huippukekkerit! Kaikki tykkäs ja posket hehkui innosta ! :) Omat läksiäispussinsakin tekivät itse antamistani materiaaleista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

läksiäispussejen sisältöä. Mitä saivat ottaa.

Vierailija
2/3 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin halusin päästä helpolla nuorimman lapsen 10v. synttäreistä joten värväsin meidän teinin seremoniamestariksi. Se jaksoi värkätä kutsut ja ylläripussukat, keksiä leikit, kattaa pöydän jne. Mä ostin kaupasta keikan valmiina. Ai että pääsin vähällä :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

....ajatella omaa jaksamistaan ja laiskotteluhaluaan, ennen lasten tekoa, kun täälä hehkutetaan vaan kuinka helpolla päästään, eikä edes synttärijuhlia järjestetä itse... :-)

Sorry, oli pakko kirjoittaa näin, kun odottelin jo tähänkin ketjuun niitä pessimistejä ja täydellisiä äitejä.... :-):-)

OIKEASTI, ihan loistava vinkki, kiitos vain, mä aion toteuttaa neiti 10-veen synttärit tälleen ensi kuussa !!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä